معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

شعر 12 امام

امامِ اول، علي   



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

تئوری انرژی  (همان نور در معنویت و فلسفه)

برای دریافت مفهوم و درک نیرویی فرا مادی و معنوی که در سیستم آفرینش یکی از موارد مهم است از آن به عناوینی مثل  " انرژی " و یا درفضای فلسفی و مذهبی " نـــــور " اطلاق می شود. یکی از ماهیتهای اصلی این جهان که نظم و ثبات را برای آن به ارمغان آورده همین تعامل و تاثیرات متقابل انرژی ها است انرژی هایی که مانند تمام چیزهایی که در آفرینش وجود دارد دارای دو بعد (حالت) هستند انرژی مثبت (خیر) و انرژی منفی (شر).

به بیان ساده و عامیانه انسان را مانند یک جام یا ظرف شیشه ای در نظر بگیرید و این انرژی های خیر و شر را مانند نور های سبز و قرمز که به آن می تابد و تغییر رنگ این ظرف بر اساس تاثیر و غلبه آن رنگ مربوطه است.

 

تاثیر شیطان بر انسان (وسوسه)

 

* آیا می دانیم شیطان بر انسان چگونه اثر می گذارد؟

* اینکه گفته می شود شیظان فریب می دهد یا گول می زند چگونه است؟

* شیطان و آن گروهی که دارای صفات او هستند و شیاطین را در لایه های مختلف انسانی و اجنه در گرد خود جمع کرده است بر چه اساس و روشی در زندگی یک فرد تاثیر و تغییر ایجاد می کنند؟

ملائکه و شیطان و اجنه به دستور پروردگار (اصول و نظم آفرینش) در فضا و دنیایی تقریبا جدا با عالم مادی ما وجود دارند ولی البته که عوامل این جهان می توانند در مجراها و یکسری اصولی که باز هم در ابتدا خلقت مشخص شده اند در هم تاثیرگذار باشند و درعین حال که به هم نزدیک هستند و جدا می باشند که از نظر علمی چند تئوری در حال تلاش برای اثبات آن است مثل تئوری جهانهای موازی. پس شیطان و عناصر آن نمی توانند به صورت مستقیم در سیستم زندگی انسانها موثر باشند و مثلا اگر قرار باشد یک اتفاقی برای یک فردی رخ دهد نیاز به وسائل و شرایطی دارد مثلا افتاد یک آجر از یک پشت بامی بر سر یک انسان که به سادگی یک انسان دیگری با بی احتیاطی و قرار دادن آن در محل نامناسب شرایطی برای این امر بوجود می آید. (البته مدیریت نظام هستی به این سادگی و مشخصی نیست مسائل زیادی هستند که در برهم کنش تعاملات انسانی و آفرینش موثرند که از حد و اندازه انسان درک آن خارج است و لی چون دارای یک سری اصول مشخص هستند انسان می تواند به بعضی از آنها پی ببرد. که مقدرات الهی بالاتر و افضل تمام امور است و یکی از روشهای آن دعا کردن بسیار و نیکی به دیگران است تا خدواند برای افراد مقدرات خوب تعریف کند و پیش بینی کند و مثلا همین صدقه دادن بلاها را دفع می کند زیر مجموعه همین مسله است.)

 

اغواگری : ایجاد تلقین کاذب در مخاطب و خوب نمایاندن چیزها و رفتارهایی که در حقیقت خوب نیستند ... تغییر در باور افراد و تغییر در اولویت آنها

 

اغواگری یک مسله ساده جریان نیروهای شر و شیطانی برای برهم زدن تعادل و آرامش انسانی است



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی