معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

چه کسانی می‌خواهند نماز جمعه «ضد فساد» نباشد + صوت

خبرنامه دانشجویان ایران: «نماز جمعه»؛ دستور مهمی که در اسلام تاکید بسیاری برآن شده است و می توان آن را وجه سیاسی، فرائض عبادی دانست؛ از این جهت پیشوند نماز «عبادی- سیاسی» جمعه نام مناسبی برای آن باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این فریضه عبادی- سیاسی پس از انقلاب اسلامی رنگ و بوی جدی به خود گرفت؛ اما اکنون نمازجمعه هایی که پرشور برگزار می شد، رفته رفته از تب و تاب افتاد!

البته در مقاطع حساس نمازهای جمعه نقش خود را بخوبی ایفا کرده اند با این حال به نظر می رسد آنطور که باید از این فرصت استفاده نمی شود.

اتفاق جدیدی که در نمازهای جمعه تهران افتاده است، حضور حسن رحیم پور ازغدی است که با طرح مباحثی شور خاصی به مباحث پیش از خطبه ها بخشیده است با این حال پس از چند هفته به نظر می رسد جریانی خاص تاب همین حضور چندهفته ای را نیاورده و فشارها برای حذف وی از تریبون نماز جمعه آغاز شده است.

روز گذشته رحیم پور ازغدی که لحن انتقادی نسبت به تریبون های نمازجمعه گرفته بود، گفت: ممکن است بنده دیگر در نماز جمعه سخنرانی نکنم اما اگر به شما گفتند نماز جمعه‌ای را برگزار کنید که درباره فتنه و فساد اقتصادی و شیعه انگلیسی در آن حرفی زده نشود بدانید که آن نماز جمعه دیگر نماز جمعه نیست.
دانلود صوت اظهارات رحیم پور در نماز جمعه 26دی ماه

وی از بی آنکه از جریانی نام ببرد گفت: روی ستاد نماز جمعه فشار  بسیار زیادی است که روایات اقتصاد بازار و امثال آن خوانده نشود.

رحیم پور مدتی است که روایات اقتصاد اسلامی را در سخنان پیش از خطبه ها مرور می کند، روایاتی که برای بسیاری از جوانان جاذبه دارد حالا اما به مذاق برخی خوش نیامده است.

وی دیروز گفت: همین آیات و روایاتی که می‌گویند نخوانید، کمونیست لامذهب را هم به زانو در می‌آورد.

پررنگ شدن وجه سیاسی نمازهای جمعه، مدتی است که مورد مطالبه دانشجویان هم قرار گرفته است.



دانلود صوت اظهارات رحیم پور در نماز جمعه 26دی ماه

وی از بی آنکه از جریانی نام ببرد گفت: روی ستاد نماز جمعه فشار بسیار زیادی است که روایات اقتصاد بازار و امثال آن خوانده نشود.

رحیم پور مدتی است که روایات اقتصاد اسلامی را در سخنان پیش از خطبه ها مرور می کند، روایاتی که برای بسیاری از جوانان جاذبه دارد حالا اما به مذاق برخی خوش نیامده است.

وی دیروز گفت: همین آیات و روایاتی که می‌گویند نخوانید، کمونیست لامذهب را هم به زانو در می‌آورد.

پررنگ شدن وجه سیاسی نمازهای جمعه، مدتی است که مورد مطالبه دانشجویان هم قرار گرفته است.

ماه رمضان گذشته و در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، دبیر دفتر تحکیم وحدت در سخنان خود گفت: نمار جمعه هایی که ظرفیتی وصف ناشدنی برای انقلاب اسلامی بود اما متاسفانه اینک خبری از آن نمازها نیست. ائمه جمعه سالخورده و بعضا با رویکرد های جناحی مانع بروز ظرفیت های بالا و جذب جوانان به نماز وحدت آفرین جمعه اند.و دیگر تعداد جوانانی که در نماز جمعه شرکت می کنند با ابتدای انقلاب قابل قیاس نیست.(اینجــــا)

چندی پیش نیز اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای خطاب به ائمه جمعه سراسر کشور گفت: کمترین انتظار دانشجویان از همه ائمه جماعات در شهرها و روستاهای کوچک تا کلانشهرها این است که از تریبون های ارزشمند نماز جمعه برای مبارزه با فساد استفاده کنند تا این نهضت به یک مطالبه عمومی تبدیل شود. بیان فساد محیط های پیرامونی و برخورد با مفاسد خرد قبل از گسترش آن، اتفاقی ارزشمند خواهد بود که بی شک یکی از رسالتهای ایشان است.(اینجــــا)

با طرح این مطالبات و سخنان حسن رحیم پور به نظر می رسد جریان قدرت و ثروت که دنبال خنثی سازی نمازهای جمعه است، تلاش خود را برای حذف نمازهای جمعه عبادی سیاسی و تقلیل آن به نمازهای جمعه عبادی صرف با رویکرد تقویمی و بی تفاوت از مسائل اصلی آغاز کرده است.

به بیان روز گذشته حسن رحیم پور ازغدی، شان نماز جمعه امر به معروف و نهی از منکر از مسئولان و اصحاب ثروت و قدرت و کسانی که به نام دین با مردم سخن می‌گویند، است.

دبیر جنبش عدالتخواه در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» با بیان اینکه پس از سخنان دیروز، خط قرمز نگفتن بعضی حرفها در نماز جمعه شکست، می گوید: انصافا وضع نمازهای جمعه آنطور که باید نیست و خیلی بهتر از این می تواند باشد، با توجه به فرصت عظیم نمازهای جمعه این تریبون می تواند هم به لحاظ سیاسی، هم فرهنگی و هم اجتماعی اثر گذار باشد.

شهبازی زاده به تمایل احزاب و جریان های سیاسی برای دوقطبی سازی جامعه اشاره کرد و گفت که ائمه جمعه می توانند مانع این اقدام شوند.

وی گفت: معتقدم در جامعه ما تنها دو قطب است که باید برجسته شود و سایر قطب سازی ها غیراصیل و قلابی است که کارکرد انتخاباتی دارد؛ آن دو قطب اصیل همان جبهه مستضعفین در مقابل مستکبرین است که می تواند به خروش 99 درصد علیه یک درصد باشد.

وی با بیان اینکه قطب یک درصدی است که نمی خواهد سخنان ضدفساد از تریبون های نمازجمعه پخش شود و همین جریان است که برای حذف امثال رحیم پورها فشار می آورد، اظهار داشت: نمازهای جمعه می تواند جامعه 99درصدی را در برابر آن یک درصد قدرت و ثروت متحد سازد از این جهت با پرهیز از بیان رویدادهای تقویمی در نماز جمعه باید به مسائل مهم و اصلی پرداخت؛ اگر هم می خواهیم به مسائل تقویمی مثل هفته وحدت بپردازیم باید مثلا توضیح بدهیم که وحدت در جامعه امروز چه کارکرد اقتصادی و فرهنگی دارد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه تریبون نمازجمعه محل تکرار جملات رهبری نیست، گفت: اگر هم بخواهیم سخنان مقام معظم رهبری را تبیین کنیم باید ما به ازای جغرافیایی و سیاسی آن را بیان کنیم.

وی گفت: باید نشان دهیم که نمازجمعه، میتینگ سیاسی قبائل خاص سیاسی نیست و ما با همین نماز جمعه می توانیم ثابت کنیم هنوز هم انقلاب اسلامی 98 درصد رای دارد و حامی تامین منافع مردم و اصل انقلاب است.

دبیر جنبش عدالتخواه تاکید کرد: فریضه نمازجمعه می تواند میان توده های مردم و حاکمیت پیوند قوی ایجاد کند و باید امثال آقای رحیم پور در نمازهای جمعه حاضر شوند تا فشار باند قدرت- ثروت و روحانیت مرتجعی که حتی امام خمینی(ره) هم از آنان انتقاد کرده است، آقای رحیم پور را حذف نکند.




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

5 تکنولوژی 2015 آینده را تغییر می‌دهند

تکنولوژی و فناوری با سرعت باورنکردنی پیش می‌روند تا زندگی انسان‌ها را تسهیل کنند اما برخی از این تکنولوژی‌های پایه تغییرات سال‌های آتی می‌شوند.

هر ساله تکنولوژی های متنوع و بسیاری عرضه می شوند تا راهگشای محققان برای نجات جان انسان ها یا تسهیل زندگی باشند. اما برخی از این تکنولوژی ها بیش از سایرین اهمیت دارند زیرا می توانند همانند پایه ای برای تغییرات شگرف و بزرگ آینده استفاده شوند. برای سال جاری یعنی 2015 میلادی از 5 تکنولوژی مهم یاد کرده اند که می توانند تحول عظیمی را در فناوری سال های آینده ایجاد کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

فیلترینگ خانگی با نرم افزار کید لاگر +دانلود

با این نرم افزار می توان فهمید کاربر(فرزند و یا پرسنل تحت نظر) چقدر با کامپیوتر کار می کنند، لیست برنامه های استفاده شده، بیشترین مخاطبین مورد استفاده در تلفن همراه، رد یابی زمانی و محیط کاری و.. را از راه دور و…را کنترل نمود.
ما همواره به ایمن نگه داشتن فرزندانمان در فضای مجازی نیازمندیم. ایمنی در چت روم ها، میزان و نوع روابط با دیگران، سایت های بازدید شده، زمان استفاده از فضای مجازی و نوع فعالیت، مستندات ارائه شده، تاریخچه ای کامل از ارتباطات و ….. در این مطلب سعی شده آشنایی مختصری در این رابطه به کاربران و به خصوص والدین ارائه شود.
مراحل نصب برنامه:
ابتدا با توجه به سیستم مورد استفاده (رایانه – تبلت یا…) نرم افزار مربوطه را از لینک زیر دانلود نموده و روی فایل Setup برنامه کلیک کرده تا اجرا شود.
به منظور دانلود نرم افزار کیدلاگر روی تصویر کلیک نمایید
حال شما پنجره خوش آمد گویی به برنامه کید لاگر را مشاهده می کنید و توصیه های لازم برای نصب برنامه در این پنجره ارائه شده. برای ادامه نصب برنامه بروی کلید بعدی کلیک نمایید  و مسیر نصب برنامه را انتخاب نموده و سایر مراحل نصب که آسان و معمولی بوده انجام دهید.
آموزش کار با نرم افزار:
در گام نخست باید پسورد مناسبی در قسمت option/password protect kidlogger application برای محیط کاری خود انتخاب نمایید.سپس مسیری که می خواهید گزارشات در آن مسیر ثبت شوند را در قسمتlog files storage folder  انتخاب نمایید.
این نرم افزار قابلیت انتخاب منو ها و فعالیت ای مختلفی را دارد که بنا به سلیقه کاربر می تواند تنظیم شود.
در تب general گزینه های مربوطه وجود دارد گزینه هایی مثل:
Keystrokes
Clipboard content (only text)
Usb removable media insertions
Log im chats (skype)
Log web sites url
Log any user on this pc
Delete log files older then
که با تنظیم هر گزینه می توان نوع خاصی از اطلاعات را به دست آورد. اطلاعاتی از جمله: اتصالات رسانه های قابل حمل، گزارش گیری آدرس لینک ها و وب سایت ها، گزارش گیری لاگ هر کاربر در رایانه، حذف فایل های قدیمی بعد از مدت تنظیمی و….
همچنین این نرم افزار می تواند با ایمیل شما ارتباط داشته باشد و گزارشات به وسیله ایمیل برای مدیر نرم افزار ارسال گردد. این قابلیت را می توان در تب kidlogger.net با وارد کردن آدرس پست الکترونیکی تمامی فعالیت هایی که توسط سیستم مورد نظر انجام می شود برای مدیر سیستم(والدین) ارسال می شود.
یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار ضبط صدا از طریق فعال کردن گزینه sound recorder می باشد. همچنین در بخش screen capture  می توان مشخص کرد که در هر چند دقیقه از محیط کاری و حتی برقراری تماس تصویری از طریق اسکایپ تصویری را ثبت نماید که مشخص کننده استفاده کاربر از بخش های مختلف می باشد.
در مجموع باید گفت در قسمت view current log تمامی گزارشات و صفحات بازدید شده و به طور کلی تمامی کارهایی که کاربر انجام داده است را می توان مشاهده نمود.



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

چگونه افزونه های کروم را بر روی Opera نصب کنیم؟

زمانی که صحبت از مرورگرها به میان می آید، Opera طرفداران پرشور و خاص خود را دارد که برخی از آنها از همان روزهای ابتدایی تولد این مرورگر در ۱۹۹۵ با آن بوده اند. Opera در طی زمان تغییرات جالب و بعضا منحصر به فردی داشته است، اما یکی از نقاط ضعف آن محرومیت از افزونه های فوق العاده دو رقیب دیگر، یعنی فایرفاکس و کروم است. اما اگر بتوان افزونه های کروم را بر روی Opera نصب کرد، آن وقت…

به گزارش فرهنگ نیوز ، زمانی که صحبت از مرورگرها به میان می آید، Opera طرفداران پرشور و خاص خود را دارد که برخی از آنها از همان روزهای ابتدایی تولد این مرورگر در ۱۹۹۵ با آن بوده اند. Opera در طی زمان تغییرات جالب و بعضا منحصر به فردی داشته است، اما یکی از نقاط ضعف آن محرومیت از افزونه های فوق العاده دو رقیب دیگر، یعنی فایرفاکس و کروم است. اما اگر بتوان افزونه های کروم را بر روی Opera نصب کرد، آن وقت…

تابناک-سال گذشته طراحان Opera تصمیم بر آن گرفتند که موتور این مرورگر را تغییر دهند و به جای موتور Presto که خاص Opera است، از موتور Webkit که در کرومیوم و سایر مشتقات آن نظیر گوگل کروم استفاده شده است، استفاده کنند. اکنون هر دو این شرکتها در پی طراحی که یک موتور Render جدید با نام Blink هستند که از Webkit الهام شده است.

اما اکنون که هر دو این مرورگرها از موتور مشترکWebkit بهره میبرند، کاربران و طرفداران Opera میتوانند اقدام به نصب افزونه های گوگل کروم در این مرورگر کنند. خبری خوشحال کننده برای طرفداران Opera زیرا اکنون در کنار ویژگیهای خاص این مرورگر میتوانند از افزونه های فوق العاده و گسترده کروم نیز بهره برند:

در حال حاضر طراحان Opera به دنبال طراحی قابلیتی هستند که به واسطه آن کاربران میتوانند مستقیما اقدام به دانلود افزونه های گوگل کروم از فروشگاه گوگل کنند. اما تا آن زمان نیاز است که برای نصب افزونه های کروم در Opera یک افزونه خاص با نام Download Chrome Extensions به این مرورگر افزوده شود (لینک انتهای مطلب).

در صفحه مورد نظر بر روی دکمه Add To Opera کلیک کنید. در بالای صفحه و زیر نوار آدرس پیامی ظاهر میشود و شما را مطلع میسازد که این افزونه از یک منبع خارجی است و باید خود برای فعال ساختن آن اقدام کنید. بر روی دکمه Go در منتها الیه سمت راست این پیام کلیک کنید به صفحه مدیریت افزونه ها بروید:

در این صفحه افزونه مورد نظر را مشاهده میکنید که برای نصب آن باید بر روی دکمه Install کلیک کنید. بعد از نصب افزونه آیکون آن در کنار آدرس شما در سمت راست نمایان میشود و میتوانید کار خود را با آن آغاز کنید. (در Opera نسخه ۲۰ ما برای فعال کردن افزونه مجبور به نصب مجدد آن شدیم. لذا در صورتی که برای بار اول افزونه فعال نشد، برای نصب مجدد آن اقدام کنید.):

بعد از اضافه کردن این افزونه به Opera تنها کاری که باید بکنید این است که به فروشگاه گوگل مراجعه کنید و بر روی دکمه Free در کنار افزونه هایی که مایل به نصب آنها هستید کلیک کنید.

این افزونه برای Opera بر روی ۱۵ افزونه کروم به خوبی عمل کرد و البته بر خلاف کروم، با کاربران ایرانی نیز مشکلی ندارد و به راحتی افزونه ها بر روی Opera از همان فروشگاه گوگل نصب میشوند. تنها کاستی که در حال حاضر این افزونه دارد این است که اضافه کردن App ها در آن امکان پذیر نیست که البته طراحان آن به دنبال افزودن این قابلیت به آن هستند.

دانلود افزونه Download Chrome Extensions





ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

آموزش تایپ ده انگشتی +دانلود نرم افزار

شاید شما هم از جمله کاربرانی باشید که به تازگی تصمیم گرفته اید تا به صورت حرفه ای با مجموعه آفیس کار کنید. اولین و مهم ترین مطلبی که باید بیاموزید تایپ سریع ده انگشتی، بدون نگاه کردن به کیبورد می باشد که ما در این مطلب آموزشی به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.
تایپ ده انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از ۵برابر افراد عادی (۱۸۰حرف در دقیقه) تایپ نمایید.
برای انجام یک فعالیت طولانی تایپ لازم است ابتدا به صورت صحیح پشت میز کار خود قرار بگیرید:
طریقه صحیح قرار گرفتن پشت میز:
روی صندلی به صورت راحت و بدون پیچ و قوس بدن بنشینید.
از صفحه کلید حدود ۴۰ سانتیمتر فاصله گرفته و شانه های خود را شل کنید.
کمر خود را صاف، اما کمی مایل به جلو نگاه دارید.
روش استقرار انگشتان دست روی صفحه کلید:
قدم اول
به صفحه کلید نگاه کنید. دو تا از دکمه های صفحه کلید روی خود برجستگی های کوچکی دارند که وجود آنها کمک می کند تا موقعیت این دو دکمه را حتی در تاریکی یا بدون نگاه کردن نیز بتوان پیدا کرد.
دو انگشت سبابه (انگشتان کنار انگشت شصت) خود را روی دو دکمه اصلی یعنی J و F که دارای برجستگی های کوچکی می باشند بگذارید.
آموزش تایپ ۱۰ انگشتی زبان فارسی (روی تصویر کلیک کنید)


ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

روابط جنسی از نگاه قرآن کریم

 

غریزه جنسی از غرایزی است که خدای متعال درانسان قرار داده است ؛این غریزه ،عطیه الهی وامری طبیعی وفطری استآثار روابط جنسی از منظر قرآن
او خدایى است که (همه) شما را از یک فرد آفرید و همسرش را نیز از جنس او قرار داد، تا در کنار او بیاساید. سپس هنگامى که با او آمیزش کرد، حملى سبک برداشت(اعراف ،۱۸۹)



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 دی 1393برچسب:روابط جنسی از نگاه قرآن کریم,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی