یا رب ارحم
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

 

یا رب ارحم

ای معبود من ، ای اله من و ای یکتا ترین یکتای من .

من که بجز تو کسی را ندارم اگر جوابم کنی سر به بیابان می گذارم .

ای معبود من می دانم که صدایم را می شنوی چون شنوای دانایی

ای پروردگار ، من به تمام گناهانم اقرار دارم و از تو پروردگار جهانیان طلب مغفرت می طلبم

ای معبود من ای خدایی که می دانم آنقدر مهربانی که دلت نمی آید مرا در آتش بسوزانی ، پس یکبار دیگر به من مهلت بده که گذشته ام را جبران کنم .

ای خدای من ، بی پناه و بی توشه به پیش تو آمده ام و از تو ای خدای محمد و علی و اولاد علی طلب مغفرت و آمرزش می طلبم . واز تو میخواهم هرکسی ارزوی دارد را براورده بگردان آمین






تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:یا رب ارحم,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی