معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
قسمت اول؛
YAC یک نرم افزار بهینه سازی عملکرد ویندوز است که می‌تواند به عنوان یک دستیار عالی و سریع ویندوز شما را از خرابی و کند شدن‌های معمول حفظ کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در مطلب YAC دستیاری حرفه‌ای برای ویندوز به معرفی این نرم افزار پرداختیم. اگر تا کنون آن را نصب نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام داده و در این مطلب با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های بیشتر این نرم افزار را بشناسید و به درستی آن‌ها را به کار بگیرید.

پس از اجرای نرم افزار گوشه‌ای از دسکتاپ شما نشانگر میزان ترافیک CPU و میزان فضای اشغال شده RAM را نمایش می‌دهد که با کلیک کردن روی هر قسمت لیست نرم افزارهایی که منابع سیستم را اشغال کرده اند نمایش داده شده است. در هر دو مورد با فشردن کلید Boost می توانید منابع سیستم را آزادتر کنید تا از کند بودن ویندوز کاسته شود.


برای ابز کردن محیط اصلی نرم افزار در قسمت system tary روی آیکن نرم افزار کلیک کنید.


در صورتی که برای بار اول باشد که نرم افزار را باز می‌کنید به جای کلید Fix در تصویر بالا کلید Examine وجود دارد. با فشردن این کلید کل سیستم شما بررسی شده تعداد مواردی که می‌تواند برای ویندوز شما اشکال ایجاد کند نمایش داده خواهد شد. شما می توانید تک تک موراد را جداگانه بررسی و رفع کنید یا اینکه با فشردن کلید Fix همه‌ی موارد را به پیشنهاد YAC رفع کنید.

محافظت از ویندوز
در تب Protection توصیه به چک کردن تعدادی از موارد امنیتی در ویندوز می‌شود که می‌توانید جداگانه طبق نظر خود تغییر دهید. به عنوان مثال می‌توانید مرورگر پیش فرض یا موتور جستجوی پیش فرض را تعیین و تثبیت کنید.


مقابله با بدافزارها
بدافزارها یا Malware ها برنامه‌های رایانه‌ای هستند؛ به علت آنکه معمولاً کاربر را آزار می‌دهند یا خسارتی بوجود می‌آورند، به این نام مشهورند. برخی از آنان فقط کاربر را می‌آزارند. مثلاً وی را مجبور به انجام کاری تکراری می‌کنند. اما برخی دیگر سیستم رایانه‌ای و داده‌های آن را هدف قرار می‌دهند که ممکن است خساراتی به بار آورند. در عین حال ممکن است هدف آن سخت‌افزار سیستم کاربر باشد. پس از بین بردن آنها امری ضروری برای حفظ امنیت و سلامت ویندوزتان می‌باشد. در قسمت Anti-Malware می‌توانید سیستم را بطور کامل یا فقط قسمتی از آن را اسکن کنید و Malware های احتمالی را شناسایی و از بین ببرید.


بهتر است قبل از شروع اسکن پایگاه داده YAC را به‌روزرسانی کنید تا اطلاعات جدیدترین بدافزارهای ساخته شده را دریافت کنید.

پاکسازی ویندوز از فایل‌ها و تنظیمات ناخواسته
در قسمت Cleanup همان عملکرد Cleanup ویندوز را خواهید داشت با این تفاوت که YAC این کار را سریعتر انجام داده و می توانید انتخاب کنید که چه مواردی پاکسازی شوند.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 12.20 مگابایت
 • نسخه: 4.7.33
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز:





ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نرم افزار
بررسي اطلاعات هاردديسک به صورت لحظه‌اي و مقابله با انواع کدهاي مختلف در وب، از ديگر امکانات اين برنامه امنيتي است. اين برنامه با ظاهري ساده و کاربري آسان، بسيار کاربر پسند است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، برنامه اين هفته با نام Loaris Trojan Remover، برنامه اي حرفه اي و بسيار قدرتمند براي پاک سازي رايانه از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربي است که امنيت سيستم را با مشکل روبه رو مي کند. همچنين برخورداري از يک بانک اطلاعاتي قدرتمند، از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار است؛ زيرا به شناسايي آخرين و جديدترين فايل هاي مخرب کمک مي‌کند.

 بررسي اطلاعات هاردديسک به صورت لحظه‌اي و مقابله با انواع کدهاي مختلف در وب، از ديگر امکانات اين برنامه امنيتي است. اين برنامه با ظاهري ساده و کاربري آسان، بسيار کاربر پسند است.

از ديگر قابليت هاي کليدي آن مي توان به مواردي چون قابليت ريست کردن فايل هاي موجود در Cash اينترنت، قابليت ريست کردن اطلاعات موجود در مموري سيستم ، امکان جلوگيري از سرقت رمزهاي عبور ، توانايي بررسي حافظه هاي متصل شده و پاک سازي آن ها و سازگاري با تمامي نسخه هاي ويندوز اشاره کرد.

دانلود نرم افزار




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نرم‌افزار کاربردی ؛
برای دریافت آخرین نسخه افزونه فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی ، با اورژانس IT همراه شوید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، یکی از مهمترین افزونه‌هایی که مرورگرهای اینترنتی به آن نیاز دارند فلش پلیر است.این افزونه برای پخش فایل‌های چند رسانه‌ای و همچنین ویدئو‌های آنلاین در مرورگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
البته دریافت فلش پلیر از سایت اصلی سازنده آن ممکن نیست ، به همین علت اورژانس IT آخرین نسخه این افزونه پرکاربرد را برای شما قرار می‌دهد.
 
 
 
 
رمز عبور فایل : www.yjc.ir



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ترفندهای کاربردی؛
آیا می‌دانید در بسیاری از موارد بدافزارها در قالب فایل‌های بی‌خطری خود را به شما نشان می‌دهند؟ یکی از رایج‌ترین روش‌ها پنهان کردن فرمت فایل در نام با استفاده از ترفند نام‌گذاری فایل است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ که می‌دانید نوع (فرمت) هر فایل نشان‌دهنده محتوایی است که در خود جای داده. به‌عنوان مثال فایل‌های فشرده با فرمت zip ،rar و... اطلاعات مختلفی را در خود جای می‌دهند. تصاویر اغلب در فرمت‌های jpg ،gif ،bmp ،psd و... ذخیره می‌شوند. موزیک‌ها دارای فرمت mp3 ،wav ،ogg و... هستند و به همین ترتیب کلیه فایل‌های ذخیره شده روی هارد‌دیسک باتوجه به نوع خود محتوای مختلفی را در خود جای می‌دهند.

آیا می‌دانید در بسیاری از موارد بدافزارها در قالب فایل‌های بی‌خطری خود را به شما نشان می‌دهند؟ یکی از رایج‌ترین روش‌ها پنهان کردن نوع فایل در نام با استفاده از ترفند نام‌گذاری فایل است.


به‌عنوان مثال فرض کنید شما به‌دنبال یک موزیک هستید. فایلی با نام music.mp3.exe برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد و از آن‌جا که نمایش پسوند نام فایل‌ها در ویندوز غیرفعال است پس از ذخیره‌سازی فایل تنها عبارت music.mp3 برای شما قابل مشاهده است. شما نیز روی فایل کلیک می‌کنید و به همین سادگی بدافزار از نوع فایل اجرایی exe روی سیستم‌عامل شما فعال می‌شود!!

یکی از ساده‌ترین راه‌های جلوگیری از بروز این مشکل، فعال کردن نمایش پسوند نام فایل‌ها در ویندوز است. برای انجام این کار می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1- یک پنجره‌ی ویندوز اکسپلورر باز کنید (می‌توانید به یکی از درایوهای خود مراجعه کنید)

2- از بالا سمت چپ روی Organize کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه‌ی Folder and search options را انتخاب کنید.

3- به تب View رفته و پس از پیدا کردن گزینه‌ی Hide extensions for known file types علامت چک‌مارک کنار آن را غیرفعال کنید.


4- از این پس نام فایل‌ها به‌طور کامل برای شما به‌نمایش درخواهد آمد و می‌توانید نوع آن‌ها را پیش از اجرا تشخیص دهید.

توجه: بسیاری از ویروس‌هایی که توسط حافظه‌های فلش تکثیر می‌شوند نیز دارای فایل اجرایی exe بوده و آیکونی شبیه به یک پوشه دارند.

نکته: هنگامی که نمایش نوع فایل در نام آن فعال است چنانچه بخواهید فایل را تغییر نام دهید می‌باید حواستان به نوع فایل باشد چرا که با حذف پسوند از نام فایل، نوع آن به ناشناخته تغییر یافته و ممکن است در اجرای فایل‌ها با مشکل مواجه شوید.




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
 
امروز ذره ذره و تار و پود وجودم به تو محتاج است
زیر سقف آسمان لایتناهی حکومت تو
خدایا چشمانم آرامشی می خواهد به رنگ عشق
رنگی که تو به در و دیوار دنیا پاشیده ای
تا بوی بهشت در زمین پراکنده شود
تا نگاه و نگرانیم تارش از عشق باشد و پودش از دوست‌داشتن
خدایا هوای عاشق ساده دلخوش به خودت را داشته باش



تاریخ: دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:امروز ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
امید یعنی‎
فراموش کن طوفان سخت دیشب را‎
ونگاه کن خورشید امروز چه زیبا لبخند میزند‎
امید یعنی ‎
بی کسیهایت را به پشت بلندترین کوه پرتاب کن ‎
فراموش کن تنهاییت را و عاشقانه ای بساز زیبا به نام او که دوستش داری‎
امید یعنی ‎تو
تویی که آمدی تابیاد بیاورم هستم -زنده ام و نفس میکشم ‎
بیاد بیاورم عاشقم ‎
بیاد بیاورم خودم را کجای این راه پرنشیب گم کرده ام



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ای دوست!
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی!
تا تو هستی زندگی باید کرد…..
 

 




تاریخ: دو شنبه 3 آذر 1393برچسب:ای دوست!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

ای دوست!
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی!
تا تو هستی زندگی باید کرد…..




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

مدیریت فروش عظیم زاده تلفن تماس با ما
09143549970
04532532028
فروش انواع زیتون مغان
فروش انواع سیر ترشی
فروش انواع روغن زیتون زیتون مغان
با ما در تماس باشید جهت سفارش
شرکت خرم نام مشگین
مدیریت فروش عظیم زاده تلفن تماس با ما
09143549970
04532532028

‏مدیریت فروش  عظیم زاده  تلفن تماس با ما 
09143549970
04532532028
فروش انواع زیتون مغان 
فروش انواع سیر ترشی 
فروش انواع روغن زیتون زیتون مغان 
با ما در تماس باشید جهت سفارش 
شرکت خرم نام مشگین 
مدیریت فروش  عظیم زاده  تلفن تماس با ما 
09143549970
04532532028‏



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی