معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

فیلترینگ خانگی با نرم افزار کید لاگر +دانلود

با این نرم افزار می توان فهمید کاربر(فرزند و یا پرسنل تحت نظر) چقدر با کامپیوتر کار می کنند، لیست برنامه های استفاده شده، بیشترین مخاطبین مورد استفاده در تلفن همراه، رد یابی زمانی و محیط کاری و.. را از راه دور و…را کنترل نمود.
ما همواره به ایمن نگه داشتن فرزندانمان در فضای مجازی نیازمندیم. ایمنی در چت روم ها، میزان و نوع روابط با دیگران، سایت های بازدید شده، زمان استفاده از فضای مجازی و نوع فعالیت، مستندات ارائه شده، تاریخچه ای کامل از ارتباطات و ….. در این مطلب سعی شده آشنایی مختصری در این رابطه به کاربران و به خصوص والدین ارائه شود.
مراحل نصب برنامه:
ابتدا با توجه به سیستم مورد استفاده (رایانه – تبلت یا…) نرم افزار مربوطه را از لینک زیر دانلود نموده و روی فایل Setup برنامه کلیک کرده تا اجرا شود.
به منظور دانلود نرم افزار کیدلاگر روی تصویر کلیک نمایید
حال شما پنجره خوش آمد گویی به برنامه کید لاگر را مشاهده می کنید و توصیه های لازم برای نصب برنامه در این پنجره ارائه شده. برای ادامه نصب برنامه بروی کلید بعدی کلیک نمایید  و مسیر نصب برنامه را انتخاب نموده و سایر مراحل نصب که آسان و معمولی بوده انجام دهید.
آموزش کار با نرم افزار:
در گام نخست باید پسورد مناسبی در قسمت option/password protect kidlogger application برای محیط کاری خود انتخاب نمایید.سپس مسیری که می خواهید گزارشات در آن مسیر ثبت شوند را در قسمتlog files storage folder  انتخاب نمایید.
این نرم افزار قابلیت انتخاب منو ها و فعالیت ای مختلفی را دارد که بنا به سلیقه کاربر می تواند تنظیم شود.
در تب general گزینه های مربوطه وجود دارد گزینه هایی مثل:
Keystrokes
Clipboard content (only text)
Usb removable media insertions
Log im chats (skype)
Log web sites url
Log any user on this pc
Delete log files older then
که با تنظیم هر گزینه می توان نوع خاصی از اطلاعات را به دست آورد. اطلاعاتی از جمله: اتصالات رسانه های قابل حمل، گزارش گیری آدرس لینک ها و وب سایت ها، گزارش گیری لاگ هر کاربر در رایانه، حذف فایل های قدیمی بعد از مدت تنظیمی و….
همچنین این نرم افزار می تواند با ایمیل شما ارتباط داشته باشد و گزارشات به وسیله ایمیل برای مدیر نرم افزار ارسال گردد. این قابلیت را می توان در تب kidlogger.net با وارد کردن آدرس پست الکترونیکی تمامی فعالیت هایی که توسط سیستم مورد نظر انجام می شود برای مدیر سیستم(والدین) ارسال می شود.
یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار ضبط صدا از طریق فعال کردن گزینه sound recorder می باشد. همچنین در بخش screen capture  می توان مشخص کرد که در هر چند دقیقه از محیط کاری و حتی برقراری تماس تصویری از طریق اسکایپ تصویری را ثبت نماید که مشخص کننده استفاده کاربر از بخش های مختلف می باشد.
در مجموع باید گفت در قسمت view current log تمامی گزارشات و صفحات بازدید شده و به طور کلی تمامی کارهایی که کاربر انجام داده است را می توان مشاهده نمود.



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

مرورگر وب Rekonq

اگر از کاربران سیستم های گنو/لینوکس باشید و کاربر KDE و مجموعه نرم افزارهای آن هم باشید و از همه مهم تر حساسیت زیادی داشته باشید که تمامی نرم افزارهای کاربردیتان با میزکارتان هماهنگ باشد (مثل من) یا راحت تر بگوییم میزکار و نرم افزارها از یک جنس باشند حتما با معزلی به نام مرورگر وب خوش دست و سریع و کاربردی روبه رو هستید ! بله ! مرورگری به نام Konqueror برای KDE SC وجود دارد که نیازهای شما را برای یک وب گردی ساده برطرف کند که بتوانید کارهای روزانه خود را با آن انجام دهید . ولی مشکلاتی از قبیل در دسترس نیودن Extension برای آن ٫ هماهنگ نبودن با بعضی از وب سایت و به رسمیت نشناختن آن ازطرف بعضی از سایت ها به عنوان یک مرورگر استاندارد ( سایت Yahoo) و حتی باز نشدن بعضی دیگر سایتها با این مرورگر مانند Facebook کمی اذیت کننده می تواند باشد. شاید این موضوع به ذهنتان خطور کند که چرا فایرفاکس نه ؟! مگر فایرفاکس چه عیب و ایرادی دارد که از آن برای وب گردی استفاده نکنیم و با وجود هزاران افزونه برای آن لدت نبریم ؟! حتی شاید از من بپرسید که خود تو بودی که چند ماه پیش این مطلب را برای هماهنگی بهتر فایرفاکس با KDE روی این وبلاگ نوشتی و ما را ترغیب کردی که از فایرفاکس برای وبگردی استفاده کنیم. همه اینها درست ولی….

موضوع از آنجا شروع شد که روی لپ تاپ قبلی در حالت نرمال فایرفاکس من ( نسخه پچ شده شرکت ناول و اوپن سوزه) حدود ۲۵۰ تا ۴۰۰ مگ از فضای رم مرا اشغال می کرد و این کار باعث می شد با فضای باقی مانده رم نتوانم نرم افزارهایی کاربردیم را که می خواهم در آن واحد داشته باشم را بر روی سیستم اجرا کنم . این مشکل با خرید لپ تاپ جدید و منابع سخت افزاری قدرتمندتر و بهتر برطرف شد و طی این مدت همچنان مرورگر پیشفرض من Firefox بود تا چند روز پیش در حین کار دیدم در اجرای فایرفاکس پیام خطایی مبنی بر اشغال بودن (Busy) یکی از لایبرری های xulrunner هست که اجازه نمی دهد فایرفاکس به راحتی کار کند و هر چند ثانیه یکبار به کل فایرفاکس freeze می شد و همین امر تقریبا استفاده از آن را غیر ممکن می کرد و از طرفی استفاده از لایبرری های GTK برای نوشتن فایرفاکس و عدم هماهنگی ظاهری نه چندان جالب فایرفاکس با KDE و سرعت پایین آن من را بر این وا داشت که بروم سراغ مرورگری دیگر…

اگر از کاربران KDE SC باشید حتما نام Rekonq به گوشتان خورده است ! این مرورگر تازه متولد شده همانند مرورگر Google Chrome بر پایه موتور webkit هستش و سرعت اجرا و لود صفحات توسط آن در حد واندازه Chrome است و به راحتی و بدون اشغال بیش از اندازه فضای رم می توانید از وب گردی خود لذت ببرید.این مرورگر تا به اینجا نسخه ۰٫۵ آن منتشر شده و طبق وعده های تیم توسعه آن تا October 2010 نسخه ۱.۰ آن منتشر خواهد و این وعده را داده اند تا قبل از انتشار نسخه ۱٫۰ قابلیت پشتیبانی از افزونه های گوگل کروم هم به آن اضافه شود.

فعلا قابلیت هایی که این مرورگر به صورت پیشفرض دارد ‌; وجود قابلیتی مثل fastdial در opera و فایرفاکس ٫ قابلیت بلاک کردن تبلیغات و انیمیشن های فلش بر روی وب سایتها و هماهنگی بسیار عالی با میزکار KDE و سایر ابزار آن مثل kget به عنوان Download manager و هماهنگی با میزکار Plasma و notify های آن و در کل هر آنچه که باید یک مرورگر داشته باشد تا بتواند به کاربرش در حین وبگردی خوش بگذرد :D .

این مرورگر به صورت پیشفرض و نسخه ۰٫۴ آن بر روی توزیع Chakra GNU/Linux موجود است و از مخازن Community ارچ لینوکس آنرا می توانید به نسخه ۰٫۵ هم آپدیت کنید . همچنین برای کوبونتو ۱۰٫۰۴ نسخه ۰٫۴ در مخازن موجود است و با کمی گشتن در مخازن Launchpad می توانید نسخه ۰٫۵ و حتی نسخه در حال توسعه آن (git-version) را هم پیدا کنید .

همچنین طی صحبت هایی که با تیم توسعه Rekonq در کانال #rekonq داشتیم قرار بر این شده که کاربران این مرورگر و کاربرانی که تمایل دارند به جنبش Rekonqism بپیوندند و در معرفی هرچه بیشتر rekonq به جامعه اوپن سورس و جامعه کاربری گنو/لینوکس سهیم باشند می توانند از بنر و لوگوی زیر به عنوان لوگوهای حمایتی استفاده کنند و انرا در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهند. همزمان با این پست ٫ پستی در همین رابطه برای معرفی این لوگوها بر روی وبلاگ انگلیسی من (برای انتشار در planetkde.org) و وب سایت رسمی rekonq منتشر شده و شما هم می توانید همگام با سایر دوستداران Rekonq در این جنبش شرکت کنید (چیزی شبیه معرفی فایرفاکس در نسخه های ابتدایی)

اگر از کاربران میزکار کی.دی.ای هستید و می خواهید مثل من مرورگری هماهنگ با میزکار خود داشته باشید همین امروز rekonq را نصب کنید . مطمئن باشید به زودی بیشتر و بیشتر در مورد مرورگر rekonq خواهید شنید….



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نرم‌افزار کاربردی ؛
برای دریافت آخرین نسخه افزونه فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی ، با اورژانس IT همراه شوید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، یکی از مهمترین افزونه‌هایی که مرورگرهای اینترنتی به آن نیاز دارند فلش پلیر است.این افزونه برای پخش فایل‌های چند رسانه‌ای و همچنین ویدئو‌های آنلاین در مرورگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
البته دریافت فلش پلیر از سایت اصلی سازنده آن ممکن نیست ، به همین علت اورژانس IT آخرین نسخه این افزونه پرکاربرد را برای شما قرار می‌دهد.
 
 
 
 
رمز عبور فایل : www.yjc.ir



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نرم افزار
بررسي اطلاعات هاردديسک به صورت لحظه‌اي و مقابله با انواع کدهاي مختلف در وب، از ديگر امکانات اين برنامه امنيتي است. اين برنامه با ظاهري ساده و کاربري آسان، بسيار کاربر پسند است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، برنامه اين هفته با نام Loaris Trojan Remover، برنامه اي حرفه اي و بسيار قدرتمند براي پاک سازي رايانه از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربي است که امنيت سيستم را با مشکل روبه رو مي کند. همچنين برخورداري از يک بانک اطلاعاتي قدرتمند، از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار است؛ زيرا به شناسايي آخرين و جديدترين فايل هاي مخرب کمک مي‌کند.

 بررسي اطلاعات هاردديسک به صورت لحظه‌اي و مقابله با انواع کدهاي مختلف در وب، از ديگر امکانات اين برنامه امنيتي است. اين برنامه با ظاهري ساده و کاربري آسان، بسيار کاربر پسند است.

از ديگر قابليت هاي کليدي آن مي توان به مواردي چون قابليت ريست کردن فايل هاي موجود در Cash اينترنت، قابليت ريست کردن اطلاعات موجود در مموري سيستم ، امکان جلوگيري از سرقت رمزهاي عبور ، توانايي بررسي حافظه هاي متصل شده و پاک سازي آن ها و سازگاري با تمامي نسخه هاي ويندوز اشاره کرد.

دانلود نرم افزار




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
با فایرفاکس بیشتر آشنا شوید 
 
پرینت
FireFox
مرورگر فایرفاکس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای جهان شناخته شده و در یک چرخه انتشار سریع هر سه ماه یک‌بار نسخه‌ای از آن عرضه می‌شودو به همین دلیل هر بار با تنظیمات، گزینه‌ها و میانبرهای جدیدی رو‌به‌رو می‌شویم که کار با آن‌ها چندان ساده نیست.
مشکل اغلب کاربران با به‌روزرسانی‌های مکرر این است که همراه با امکانات جدید کار با آن روز‌به‌روز سخت‌تر می‌شود.

اکثر تنظیمات فایرفاکس در بخش Options (‌در سیستم‌عامل مک در Preferences) قرار دارند که از طریق منوی Tools در دسترس است. در دو زبانه اول یعنی General و Tabs می‌توانید مواردی را مشخص کنید که می‌خواهید به‌هنگام اجرای مرورگر بارگذاری شوند.



اگر می‌خواهید با هر بار باز شدن مرورگر تب‌هایی را که در آخرین وبگردی باز کرده‌اید مشاهده کنید، از بخش When Firefox Starts گزینه Show My Windows and Tabs from Last Time را انتخاب کنید. در‌صورتی‌که هر بار تعداد تب‌های زیادی را باز می‌کنید و قصد دارید تنها هنگام کلیک برروی آن تب، سایت بارگذاری شود، به زبانه Tabs رفته و گزینه Don’t Load Tabs Until Selected را تیک بزنید.



برای آن‌که تعیین کنید فایرفاکس با مواجهه با فایل‌های موجود در اینترنت چه عملی را انجام دهد، به زبانه Applications بروید. در این زبانه لیستی از انواع فایلی را خواهید دید که قبلا حداقل یک‌بار توسط مرورگر باز شده‌اند. برای نمونه، اگر می‌خواهید تمامی لینک‌ها از نوع mailto توسط سرویس جی‌میل اجرا شوند، در لیست به‌دنبال mailto بگردید و توسط منوی کشویی در ستون Action، گزینه جی‌میل یا هر سرویس دلخواه دیگر را انتخاب کنید.



به همین ترتیب می‌توانید نرم‌افزار پیش‌فرض را برای باز کردن فایل‌های JPEG، MP3 و غیره انجام دهید. در‌صورتی‌ که پسوند دلخواه شما در لیست نیست، پیش از این در وبگردی خود با آن پسوند خاص رو‌به‌رو نشده‌اید.



اگر از فایرفاکس در سیستم‌ها و یا دستگاه‌های همراه دیگر هم استفاده می‌کنید، بهتر است بوکمارک‌ها، رمزهای عبور، تنظیمات شخصی، تاریخچه و موارد دیگر را در همه این سیستم‌ها همگام یا به‌اصطلاح سینک کنید. بدین منظور به زبانه sync بروید و روی عبارت Set Up Firefox Sync کلیک کنید. یک حساب کاربری در فایرفاکس ایجاد کرده و همین کار را در سیستم‌ها و دستگاه همراه خود انجام دهید.



با اجرای این فرآیند، یک کد چهار رقمی دریافت خواهید کرد. به سیستم اصلی، یعنی سیستمی که در آن تنظیمات اولیه را به‌طور کامل انجام داده‌اید، بازگردید و این بار گزینه Pair a Device را انتخاب و کد چهار رقمی را وارد کنید. اکنون فرآیند سینک آغاز شده و دستگاه‌های شما همگی مرورگری با تنظیمات یکسان خواهند داشت.





بسیاری از وب‌سایت‌ها رفتارهای شما را هنگام مرور سایت بنا به دلایلی از جمله ارائه تبلیغات ردیابی می‌کنند. معمولا کاربران چنین ویژگی‌ را نمی‌پسندند. اگر شما هم از این دسته از کاربران هستید از طریق صفحه Options به زبانه Privacy بروید و در بخش Tracking گزینه Tell Websites I do Not Want to Be Tracked را تیک بزنید. البته باید توجه داشته باشید درصورتی‌که وب‌سایت‌ها گزینه‌ای را برای جلوگیری از ردیابی اتخاذ نکرده باشند، این روش جوابگو نیست و آن سایت به کار خود ادامه می‌دهد.



در هر صورت برای آن‌که حریم خصوصی خود را بهینه‌تر کنید، بهتر است این گزینه را تیک بزنید. لازم به ذکر است که این امکان به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است.





علاوه بر امکاناتی که در منوهای مرورگر در اختیار کاربران قرار دارد، گزینه‌هایی وجود دارند که تنها توسط مدخل about:config قابل دسترسی هستند. about:config چیزی شبیه به مدخل‌های رجیستری ویندوز است و مملو از امکاناتی است که کمتر کاربری با آن‌ها آشنایی دارد. از تغییر رنگ فونت در نوار آدرس گرفته تا تشخیص غلط‌های املایی طبق خواسته شما و حتی فعال‌سازی ویژگی‌های مخفی.



تب‌ها را می‌توان در مدخل about:config دستکاری کرد. در‌صورتی‌که می‌خواهید به لیست کاملی از امکانات موجود در about:config دسترسی پیدا کنید، به آدرس ویکی فایرفاکس رجوع کرده و موارد دلخواه خود را اجرا کنید.





معمولا مصرف‌کنندگان و خریداران را به دو دسته عمده تقسیم می‌کنند: آن‌هایی که به یک برند خاص وفادار بوده و زیر بار خرید هیچ محصول دیگری نمی‌روند و آن‌هایی که اهل معامله‌اند و به‌دنبال محصولات خوب و با قیمت مناسب هستند. در‌صورتی‌که در دسته دوم قرار دارید و می‌خواهید قبل از خرید محصول از بهترین‌ها و کم‌قیمت‌ترین‌ها مطلع شوید، افزونه PriceBlink را روی مرورگرتان نصب کنید.



این افزونه برای مرورگرهای کروم،‌ فایرفاکس، سافاری و اینترنت اکسپلورر نصب می‌شود. با نصب PriceBlink با ورود به سایت‌های معتبر فروش محصولات، گزینه‌های مشابه برایتان لیست شده و درصورتی‌که نمونه ارزان‌تری از محصول انتخابی شما موجود باشد، امکان مقایسه و بررسی خواهید داشت.
 

اضافه کردن نظر



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:با فایرفاکس بیشتر آشنا شوید ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
IP چیست؟ - بخش اول 
ip
 کامپیوترها برای حضور در شبکه نیاز به آدرس شناسایی دارند. نشانی پروتکل اینترنت (Internet Protocol Address) یا به اختصار نشانی آی‌پی (IP Address) شماره ايست که به هر کامپيوتر متصل به شبکه اختصاص داده ميشود تا بتوان به کمک آن شماره به کامپیوتر مربوطه دسترسي داشته و تبادل اطلاعات نمود.
آی پی داری ورژن های مختلفی است مانند آی پی ورژن 4 یا ورژن 6 که ورژن 6 جدید ترین آن است ولی هنوز به صورت گسترده استفاده نمی شود. آی پی ورژن 5 استفاده نمی شود و کاربردی ندارد.
یک آی پی از 4 بخش تشکلی شده است که در ورژن 4 آن ها را با نقطه از یک دیگر جدا می کنند و هر بخش حداقل 0 و حداکثر 255 است. البته بخش اول از سمت چپ هیچگاه صفر نمی شود.
آی پی از دو جزء تشکلیل می شود یک جزء Net ID و دیگری Host ID نام دارد. برای آشنایی بیشتر می توان گفت که مورد اول مانند نام خانوادگی است و مورد دوم مانند نام فرد است. و تفاوت بین این دو را Subnet Mask می گویند.
 وقتی می گویند Subnet Mask یک آی پی برابر 255.255.255.0 است یعنی قسمتی که برابر است با 255 Net ID نام دارد یا همان نام خانوادگی و قسمت صفر Host ID نام دارد یا همان نام فرد. 
برای مثال با توجه به Subnet Mask بالا دو جزء آی پی 192.168.162.10  به این صورت است که سه عدد اول را Net ID گفته می شود و قسمت آخر Host ID گفته می شود. 
مثلا در آی پی 198.138.156.100 با توجه به Subnet Mask 255.255.0.0 دو بخش اول که برابر است با 255 به آن Net ID گفته می شود. پس در این آی پی قسمت 198.138 Net ID گفته می شود. و بخش سوم و چهارم که برابر با صفر است در Subnet Mask به آن Host ID می گویند که در این آی پی 156.100 همان Host ID است یا همان نام.
بگذارید کمی سطح پایین تر بگوییم. شبکه ها مانند خانواده ها هستند و فرض کنید که هر خانواده فقط می خواهد با افراد خودش گفتگو کند پس باید Net ID آنها یکی باشد برای مثال در خانواده آقای جاهدی افرادی که با یک دیگر گفتگو می کنند همگی دارای یک فامیلی هستند ولی با نام های متفاوت. پس حسین جاهدی می تواند با فاطمه جاهدی گفتگو کند نه با عباس قادری.  و وقتی که می گویند این خانواده داری subnet Mask برابر با 255.255.255.0   است نتیجه می گیریم که این خانواده دارید 255 نفر است. (ماشاالله به پدر و مادر این خانواده)
در یک شبکه هم وقتی Subnet Mask مشخص می شود برای مثال 255.255.255.0 است پس آی پی های 192.168.200.45 و 192.168.200.12 و 192.168.200.80 و 192.168.200.194 می توانند با یک دیگر ارتباط داشته باشند. ولی با آی پی 192.167.200.80 این شبکه ما ارتباط برقرار نمی کند چرا که Net ID یا همان نام خانوادگی آنها یکی نیست.
با توجه به تعداد افراد یک شبکه شما Sub net Mask خود را مشخص می کنید برای مثال اگر 300 کاربر دارید باید از subnet Mask برابر با 255.255.0.0  استفاده کنید.
آی پی ها دارای کلاس های مختلفی هستند.
در شكل زير محدوده آدرس دهي كلاسهاي مختلف را ميبينيد.
در بخش بعدی به انواع آی پی ها و معرفی آی پی ورژن 6 و روش بدست آوردن آی پی سیستم و وب سایت ها می پردازیم.
 

اضافه کردن نظر



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:IP چیست؟ - بخش اول ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آموزش و ترفند بازسازی ویندوز خراب شده


 

تا حالا اتفاق افتاده که یک ویروس ناجوانمردانه ویندوز شما را به صورتی از کار انداخته که ویندوز شما دائماپیغام های خطا مختلف داده و شما را ناراحت می کند ...

از طرفی بعد از رفع ویروس ویندوز شما دیگر به خوبی کار نکرده و دوباره باپیغام خطا مواجه میشوید و یا نرم افزاری نصب کرده اید که نه تنها به درد شما نخورده بلکه داچار خرابی ویندوز شما بشود واز طرفی شما به علتی مثلا نداشتن سی دی نصب یک برنامه که در حال حاضر روی ویندوز شما نصب است نمی توانید ویندوز خود را عوض کنید برای حل این مشکل در منوی run این دستور را تایپ کنید .

sfc /scannow این دستور باعث میشود که ویندوز cd نصب خود را از شما بخواهد و با چک کردن فایل های خود با فایل های اصلی فایلهای خراب خود را شناسائی کرده و آنها را با نسخه اصلی عوض کند البته این دستور سوئیچ های دیگر هم دارد:

sccannow - چک کردن فوری فایلها برای عیب یابی فوری کافی می باشد

scanone - چک کردن فایلها در راه اندازی مجدد انجام میشود

scanboot - در زمان راه اندازی تمام فایها را چک میکند

revert - جستجو را به تنظیمات پیش فرض بر میگرداند.


توجه : این دستور در ویندوز 8 متفاوت میباشد




تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:دانستنیهای اینترنت,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

سرویس ایمیل یاهو یکی از چند سرویس برتر ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی هست و برایه همین در سرتاسر دنیا کاربران بسیاری رو به خود اختصاص داده. ایمیل تبادلی فراوان در طول روز و همچنین امکان عضویت در بسیاری از گروه های یاهو و سایت هایی که از ایمیل یاهو پشتیبانی میکنند سبب میشه که در طی مدتی کم، تعداد زیادی ایمیل در داخل Inbox و Spam پست الکترونیکی ما انباشته بشه که البته خیلی از آنها برای ما کاربردی ندارند.

گاهی اوقات تعداد آن ها به هزارن ایمیل هم میرسد، به همین جهت پاک کردن این تعداد ایمیل کار وقت گیر و خسته کننده ای خواهد بود.

در ایمیل Yahoo حداکثر میتوان لیست ۲۰۰ ایمیل را مشاهده نمود و در هر لحظه حداکثر امکان پاک کردن ۲۰۰ ایمیل فراهم هست. در این آموزش که پایگاه AD3   برای شما تهیه کرده است، خواهید توانست با تنظیماتی که در سیستم جدید ایمیل یاهو قرار داده شده است، تمام ایمیل های موجود در اینباکس و اسپم یاهو را به یکباره حذف نمایید.

 

برای انجام اینکار ابتدا وارد محیط ایمیل خود بشید. و سپس طبق شکل زیر در قسمت Options گزینه Mail Options رو انتخاب کنید.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

در اینجا صفحه Options برای انجام تنظیمات در ایمیل Yahoo باز میشه. کافیه در این قسمت به بخش  Behavior بریم و از قسمت Show Messages گزینه دوم یعنی (In a scrolling list (show Preview Pane رو انتخاب کنیم.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

بعد از انتخاب این گزینه پیغامی مبنی بر نیاز به رفرش کردن صفحه (تازه کردن مجدد) مانند شکل زیر نمایان می شود که باید کلید OK را فشار دهید. و سپس برای ذخیره سازی تمام تنظیمات انجام شده، کلید Save را در بالای قسمت Options فشار دهید.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

خب کار تنظیمات انجام شده. حالا وارد قسمت Inbox یا Spam شوید تا تمام ایمیل های موجود را حذف نمایید. برای این کار کافیه اولین تیک در بالای لیست ایمیل ها را فعال کنید تا تمام ایمیل ها انتخاب شوند و سپس کلید Delete را در بالای لیست ایمیل ها انتخاب نمایید. و در پیغامی که ظاهر می شود کلید OK را فشار دهید تا تمام ایمیل ها پاک شوند.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

در صورت وجود مشکل در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود.

موفق باشید.




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

اگر با اینترنت سر و کار دارید حتماً بخوانید ، به دردتان می خورد
توصیه های مهم و کاربردی "پلیس فتا" به کاربران اینترنت
کد مطلب: 3136
گاهی اوقات یک کلاهبردار شما را به وب‌سایت یک سازمان حقیقی هدایت می‌کند، اما سپس یک صفحه بازشوی غیرمجاز ساخته شده توسط کلاهبردار با کادرهای خالی ظاهر می‌شود تا بدین شکل اطلاعات شخصی شما را کسب نماید.
استفاده از اینترنت، پیامدهای مثبت و منفی متعددی را در پی دارد اگر چه نباید فرصت‌های مثبتی که از طریق اینترنت ایجاد شده را نادیده گرفت اما از طرفی نمی‌توان از کنار معضلات، ناهنجاری ها، بزهکاری‌ها و ... به وجود آمده از این طریق نیز به سادگی و با بی توجهی گذر کرد.

به گزارش عصر ایران ، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، برای پیشگیری از وقوع جرائم اینترنتی و سرقت اطلاعات کاربران اینترنتی و والدین هشدارهایی را به کاربران داده است که کاربرد آنها بسیار مفید خواهد بود:



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
انترنت ملی

يه چند روزي هست ديدم كه تو فضاي مجازي بحث و شايعه سر امدن اينترنت ملي هست و شنيده ها حاكي از اينه كه نميدونم ارتباط با دنياي جهاني قطع خواهد شد !!!

از اين رو منو مجبور كرد از اونجايي دوست ندارم مردم عزيز دچار ترديد و نگراني بشن ...كاملا اي...ن موضوع رو توضيح بدم و به شايعات پايان بدم

تمام کشورها اینترنتشون روی کلود ( ابر ) است این یعنی یه ابر که همه اطلاعاتی که جنبه داخلی دارن روی آن قرار می گیره س...ایتها خبرگزاری ها دولتی ها شرکتها تجارت اینترنتی داخلی و.... . مزیت این ابر داشتن اینه که دسترسی به این اطلاعات با سرعت بالا و ارزان امکان پذیر می شود.

اما الان کشور ما این ابر را ندارد و اینترنتی ما اصطلاحا روی سیم هست. یعنی ما هرچی به این جور اطلاعات نیاز داریم باید عملا در فضاهای کشورهای دیگر قرار دهیم بریم از آنجا برداریم. عملا بسیار گرانتر . مثلا اگر بخواهی با پهنای باند اختصاصی 2 میگ به اطلاعاتی که مثلا تو کانادا ذخیره شدی دسترسی پیدا کنی ماهی 1 میلیون هزینه اش می شود ولی اگر این بر روی ابر و فضای داخلی باشه ماهی 2-3 هزار تومان

حالا قراره چه اتفاقی بیافته ؟ قراره این ابر ساخته بشه ( اگر بتونن یه سنتر خوب راه بندازن) . یعنی معنیش این است که عمده ای از ترافیک اینترنت روی این ابر قرار می گیره و همه نیازهای داخلی با سرعت بالا در اختیار قرار میگیره . اسمشو گذاشتن اینترنت ملی یا اینترنت پاک . اما این به معنای قطع شدن اون ارتباط بین المللی روی سیم نیست . یعنی این اینترنت با همین وضعیت باقی می مونه !!!
حالا فرض كنيد اينترنت سرعت عادي هست و سرعت رو سايتهاي داخلي چندين برابر شده !!!

اما نکته ای که نگران کننده شده برای کسایی که از vpn استفاده می کنند این است که . از نظر دولت این ارتباط بین المللی همچنان با همین محدودیت سرعت و با همین فیلترینگ باقی می ماند. الان اكثرا مردم از ت PPTP یا Point-to-Point Tunneling Protocol برای ساخت شبکه‌های خصوصی مجازی (VPNs) مورد استفاده قرار می‌گیرد. مسدود کردن این پورت امکان استفاده از وی‌پی‌ان‌ها را غیر ممکن می‌کند. L2PT یا Layer 2 Tunneling Protocol و SSTP یا Secure Socket Tunneling Protocol نیز کاربرد مشابهی دارد !!

اما بدونيد كه ما بينهايت پورت داريم و راه حل هاي ديگر نيز وجود دارد !!!

منتها یک تعدادی از پورت ها و vpn ها برای استفاده از آون ابر اختصاص میابد و طبعا مسیر های فیلتر شکن ها کم می شود . اما اونم جای نگرانی نیست فقط کمی ترافیک خطوط آزاد زیاد تر می شه ولی بخشی از کل ترافیک ارتباط بین الملل به خاطر انتقال نیازهای داخلی به داخل کم می شه. بدترین اتفاق اینه که ترافیک پورتهای آزاد برای vpn ها کم بشه.

در اخر بايد بگم اين شايعات كه ارتباط با اينترنت جهاني قطع خواهد شد ... از يه روزنامه زرد و بي هويت بيرون امده و خودت قضاوت كنيد كه اگر اينترنت به صورت فقط داخلي به وجود بياد خيلي از كاربران استفاده خود رو از اون قطع خواهند كرد و چه ضررات مالي به مخابرات و شركتها زده خواهد شد...پس عملي نيست و غير قابل باوره !! و همچنين مردم پيش به سوي اينترنت ماهواره ايي خواهند رفت !!!

lما فرض بر اين اساس ميذاريم كه حرفها همه درسته !!‌ نگران نباشيد اينترنت ماهواره ايي در دسترس خواهد بود !!! اما كاملا اين شايعات بي اساس ميدونم !!!

اميدوارم مطالب بالا از علم من كمكي كرده باشه به تموم شدن اين شايعات بي اساس و بي فكر در مورد فضاي اينترنتي در ايران !!!



تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:انترنت ملی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

10 قابلیت عجیب ابزاری به نام فلش USB !
10 قابلیت عجیب ابزاری به نام فلش USB !
 
 
اگر تا به حال از حافظه‌های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یك انبار دیجیتال استفاده می كردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی كاركردهای مفید دیگری هم دارند كه نباید از آنها غفلت كنید...

اگر تا به حال از حافظه‌های فلش تنها برای ذخیره سازی اطلاعات و به عنوان یك انبار دیجیتال استفاده می كردید، سخت در اشتباهید. این ابزار بندانگشتی كاركردهای مفید دیگری هم دارند كه نباید از آنها غفلت كنید...

این ابزار، امكانات و توانمندی های جالبی دارد كه به برخی از آنها اشاره می‌كنیم.

** اجرای نسخه‌های پرتابل برنامه های مختلف
حافظه های فلش در كنار ذخیره سازی انواع اطلاعات برای اجرای نسخه های پرتابل یا قابل حمل برنامه های مختلف هم قابل استفاده هستند. برنامه هایی كه نیاز به نصب ندارند و تنها با یك كلیك از روی حافظه های فلش اجرا می شوند.
یكی از انواع این برنامه ها كه بسیار كاربردی است اوپن آفیس نام دارد. این برنامه تمامی امكانات برنامه آفیس مایكروسافت را در خود دارد.همچنین نباید از نسخه های پرتابل مرورگرهایی مانند فایرفاكس و تاندربرد غفلت كرد كه به ترتیب برای مرور وب و تبادل ایمیل به كار می روند. وقتی امكانات مجموعه آفیس با این دو برنامه تركیب شود، بخش اعظم نیازهای اداری و تجاری هم رفع می گردد. برای كسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های پرتابل قابل نصب بر روی حافظه های فلش می توانید به آدرس PortableApps.com مراجعه كنید.

** راه‌اندازی سیستم عامل
از حافظه های فلش برای راه اندازی یك سیستم عامل كامل با تمامی امكاناتش هم می توان استفاده كرد. این كار در مورد سیستم عامل های ویندوز و لینوكس بدون مشكل خاصی ممكن است. هر چند امكانات نسخه های پرتابل این سیستم عامل ها تفاوت هایی با نسخه های عادیشان دارد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت های تخصصی فناوری و با انجام یك جستجوی ساده در دسترس است.

** اتصال به شبكه‌های بی‌سیم
اگر یك شبكه بی سیم دارید می توانید با استفاده از تنظیمات مربوط به شبكه بی سیم در ویندوز پیكربندی مناسب را برای اتصال حافظه فلش خود به این شبكه انجام دهید. با این كار می توان حافظه فلش را برای اتصال رایانه ها، چاپگرها و دیگر وسایل جانبی به یك شبكه بی سیم مورد استفاده قرار داد.

** تنظیم مجدد كلمه عبور
اگر كلمه عبور خود در ویندوز را فراموش كنید حتما به مشكل برمی خورید. راه حل این مساله آن است كه اطلاعات ضروری در این زمینه را ذخیره كنید تا در صورت فراموشی یا هر مشكل دیگری به سرعت به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید.
در گذشته این اطلاعات بر روی فلاپی دیسك ها ذخیره می شد، اما امروزه با استفاده از حافظه های فلش هم می توان این اطلاعات را ذخیره كرده و در صورت لزوم آنها را اجرا كرد.

** ارتقاء عملكرد سیستم
با استفاده از حافظه فلش می توان عملكرد ویندوزهای ویستا و 7 را ارتقا داد. فناوری ReadyBoost به منظور افزایش سرعت ویندوز از طریق حافظه های فلش ابداع شده است.
این فناوری از فضای خالی موجود در حافظه فلش به عنوان حافظه اضافی كمكی برای افزایش ظرفیت حافظه Cache هارد دیسك رایانه استفاده می كند. از آنجایی كه سرعت حافظه های فلش از حافظه های سنتی مغناطیسی بیشتر است، استفاده از آنها در این زمینه سرعت سیستم و عملكرد آن را ارتقا می دهد.
دستور العمل های مربوط به این كاركرد حافظه های فلش از طریق بخش كمك یا Help ویندوز در دسترس است.

** مدیریت انتقال اطلاعات
اگر از ویندوز XP استفاده می كنید می توانید برای بهبود و مدیریت بهینه انتقال اطلاعات از USB Flash Drive Manager مایكروسافت استفاده كنید. بعد از نصب این برنامه كپی كردن فایل، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات كل حافظه فلش یا هارد دیسك، تغییر برچسب درایو و حتی ایجاد فایل Autorun راحت تر می شود.

** تبدیل به mp3 player
حافظه های فلش را با اعمال اندكی تغییرات می توان به عنوان ابزاری برای گوش كردن به فایل های mp3 به كار برد. با این كار در وقت و هزینه كاربر نیز صرفه جویی می شود. برای این كار كافیست فایل های موسیقی خود را بر روی حافظه فلش كپی كنید و آن را به رایانه متصل كنید. سپس نرم افزار Windows Media Player را اجرا كرده و فهرستی از قطعات موسیقی مورد علاقه تان را با استفاده از امكانات این نرم افزار ایجاد كنید.

** حفاظت از اطلاعات حساس با رمزگذاری
اگر از حافظه فلش خود برای انتقال و نگهداری اطلاعات حساس و محرمانه استفاده می كنید، قادر خواهید بود برای آن كلمه عبور تعیین كنید تا هر كسی نتواند به محتوای آن دسترسی پیدا كند.
Rohos Mini Drive از جمله ابزار امنیتی است كه با استفاده از آن می توانید یك بخش یا پارتیشن حفاظت شده بر روی حافظه فلش ایجاد كرده و سپس برای آن كلمه عبور در نظر بگیرید. با این كار امنیت خود را تضمین كرده اید.

** مدیریت وب سایت
با استفاده از حافظه های فلش حتی می توان وب سایت های مورد نظر را مدیریت كرد. اگر شما ادمین یك سایت هستید می توانید با استفاده از برنامه Server2Go، انواع وب سرورهایی كه از Apache، PHP، MySQL، Perl پشتیبانی می كنند را مدیریت كنید.
نسخه پرتابل این برنامه به راحتی و با یك كلیك بر روی حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه كه با همه نسخه های ویندوز سازگار است، از اكثر مرورگرهای اینترنتی هم پشتیبانی می كند.

** قفل كردن رایانه
برنامه پرتابل Predator برای قفل كردن رایانه ها با استفاده از حافظه های فلش قابل استفاده است. این برنامه كم حجم و كاربردی حافظه فلش را به یك كلید مطمئن مبدل می كند. با نصب این برنامه اگر حافظه فلش به رایانه متصل باشد، همه چیز به طور عادی كار خواهد كرد، در غیر این صورت و به محض برداشتن حافظه فلش رایانه قفل خواهد شد و حتی صفحه كلید و موشواره هم از كار می افتند و نمایشگر هم سیاه می شود.




تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:10 قابلیت عجیب ابزاری به نام فلش USB !,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

مجموعه فیلمهای آموزشی فتوشاپ سری 1 /Learning Photoshop Videos 1

loading...

 

یک سری فیلمهای آموزشی فتوشاپ براتون آماده کردم.

 

این مجموعه شامل:

 

فیلم آموزشی سفید کردن دندان ها با فتوشاپ

 

فیلم آموزشی روتوش پوست صورت با فتوشاپ

 

فیلم آموزشی قرار دادن حرفه ای لوگو روی لباس با فتوشاپ

 

فیلم آموزشی پر کردن لب با فتوشاپ

 

فیلم آموزشی برجسته کردن صورت با فتوشاپ

 

فیلم آموزشی کار بر روی مژه ها و ابروها در فتوشاپ

 

فیلم آموزشی خالکوبی دیجیتال روی تصاویر با فتوشاپ

 

فیلم آموزشی تنظیم وسعت رنگ در فتوشاپ

 

فیلم آموزشی ساخت لوگوهای Illustrator در فتوشاپ

 

فیلم آموزشی اضافه نمودن سرخی صورت به چهره با فتوشاپ

دانلود از رپیدشر:
http://rapidshare.com/files/361125617/Eye-Lashes-and-Eye-Liner_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125670/Put-a-Logo-On-a-Shirt_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125706/Color-Space_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125730/Retouching-Skin_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125735/Facial-Contouring_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125822/Whitening-Teeth_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125855/Digital-Tattoos_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125862/Adding-Blush_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125865/Building-Illustrator-Logos-into-Photoshop_BY-IRPROUD.zip
http://rapidshare.com/files/361125931/Full-Lips_BY-IRPROUD.zip
Password=www.mihandownload.com




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

 

                                              دانلود نرم افزار




تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:دانلود مرورگر اوپرا 10 _ Opera 10,60 Build 3445,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

            

با سلام .

امروز برای شما نرم افزار محبوبی را کهاز گروه مرورگر اینترنت می باشد قرار دادم .

این مرورگر نسخه 8.0.1 می باشد .

این نرم افزار نسخه فینال می باشد.

 

حجم : 14.393 مگابایت

فرمت فایل دانلودی : ZIP

قیمت : 5 صلوات

 

                                         دانلود نرم افزار Firefox Setup 8.0.1

 




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کوچکترین کامپیوتر همراه

 

نیاز امروز ما به اینترنت آنقدر عمیق است که شرکت های تولید کننده ی کامپیوتر به فکر طراحی تجهیزات پیشرفته تر و قابل حمل تر افتاده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 مسدود کردن راه ورود صفحات تبلیغاتی

احتمالا تا کنون با نام پوپوپ ادورتیس برخورد کرده اید.صفحه های تبلیغاتی که خود به خود باز می شوند و حاوی یکسری جملات و تصاویر تبلیغاتی می باشند. این صفحات تبلیغاتی از طریق اینتنت و بر روی دستگاههایی که ..... شامل ویندوز اکس.پی/۲۰۰۰ می باشند باز میشوند و در صورتی که پورت تی.سی.پی ۱۳۵ سیستم عامل ویندوز باز باشد بر روی صفحه مانیتور نمایش داده می شوند.

از شدن مکرر صفحات تبلیغاتی به غیر از اینکه موجب آزار و اذیت کاربر می شوند، مشکلات دیگری نیز دارند.

اغلب این صفحات حاوی جملات غیر اخلاقی است و بسیاری از آنها کاربر را به سمت اینگونه سایتها دعوت می کنند.

 برای جلوگیری از ورود این صفحات و عدم نمایش آنها موارد زیر را انجام دهید :

۱) در کنترل پنل بر روی ادمین ایستراتیو تولز دو بار کلیک کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود.
 ۲) بر روی آیکن سرویسیز دو بار کلیک کنید.
 ۳) در پنل سمت راست سرویسیز ، ابتدا سرویس مسنجر را بیابید و سپس دو بار بر روی آیکون آن کلیک کنید.
 ۴) در پنجره مسنجر پروپرتیس در فسمت استارت تایپ گزینه دیسبلی را انتخاب و سپس ok را کلیک نمایید.




تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب: مسدود کردن راه ورود صفحات تبلیغاتی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 چگونه هک نشویم ؟!

 

روشهای ساده را به سادگی و با کمی دقت می توان مسدود کرد. مثلا رمزی انتخاب کنید که حدس زدنش کار هر کسی نباشد. شماره تلفن , اسم , فامیل , شماره شناسنامه یا تاریخ تولید و ترکیبی از اینها معمولا اولین چیزی است که به ذهن هر کسی می رسد. سعی کنید در رمز انتخابی خود از پرانتز یا کروشه استفاده کنید یا حتی کاما که اینها به ذهن هیچ هکری نخواهد رسید.

 هنگامی که رمز خود را وارد می کنید مراقب باشید , کسی نزدیکتان نباشد. یا از کلید های منحرف کننده استفاده کنید. مثلا چند کلید الکلی بزنید و بعد با بک اسپیس پاکش کنید که اگر کسی هم دید , متوجه رمز شما نشود. پشت کامپیوتر کسی که به او اطمینانی ندارید , رمزی وارد نکنید. یا اگر مجبورید, با استفاده از کلید های کنترل+آلت+دیلیت و باز نمودن تسک مانگر کلیه برنامه های مشکوک را ببندید.

معمولا اسامی آنها مانند دیاف یا کسلوگر یا کیل یا هر اسم مشکوک دیگری می تواند باشد. در موقع ثبت نام در سرویسهای هوتمایل و یاهو به شما تذکر داده می شود که کارکنان شرکت سرویس دهنده به هیچ عنوان از طریق ایمیل از شما درخواست پسورد نمی کنند. پس هیچ گاه از طریق هیچ ایمیل ی رمز خود را وارد نکنید. از جایی اینترنت تهیه کنید که امنیت بیشتری دارد و تجربه کارشان بالاست.

زیرا علاوه بر منشیان بی تجربه که بعضاً رمزها را برباد می دهند , اگر شبکه (آی.اس.پی) هک شده باشد , دیگر از دست شما کاری بر نمی آید و رمز شما و دیگر کاربران در خطر می باشد. احتمال حمله با روش تخصصی که در بالا توضیح دادم به کاربرانی که از سیستمهای اینستند مساگینک مانند یاهو مسنجر یا ام.اس.ان مسنجر یا آی.سی.یو و ... استفاده می کنند بیشتر است چون اینگونه برنامه ها به راحتی آی.پی شما را در اختیار هکر قرار می دهند و همواره یک پورت آزاد را اشغال می کنند و معمولا به صورت مستقیم با کاربر مقابل در ارتباط هستند.

مخصوصا در مواقع ارسال و دریافت فایل. پس اگر می خواهید در امان باشید از این برنامه ها استفاده نکنید. ولی امروزه در ایران اینترنت بدون اینگونه برنامه ها فایده ای ندارد ! پس هیچگونه فایلی را که از افراد ناشناس فرستاده می شود , باز نکنید.

 حال اگر کامپیوتر شما از قبل آلوده شده باشد چه باید کرد ؟!
اگر مطئمن ترین راه را می خواهید. کامپیوتر خود را فرمت نموده و دوباره ویندوز را نصب کنید. زیرا اغلب ویروس کشها قادر به شناسایی یا پاک نمودن بسیاری از این نوع ویروسها نمی باشند. ولی معمولا این روش به صرفه نیست. کاری که من برای مبارزه با این نوع ویروس ها (که نمی دانم آیا به آن مبتلا هستم یا خیر) کردم این است که یک ویروس کش جدید نصب نمودم که هر هفته آنرا آپدیت می کنم. من نورتون آنتی ویروس ۲۰۰۳ را پیشنهاد می کنم که خود به صورت اتوماتیک هر ۱۰ روز یکبار به روز می شود.

حال اگر ویروسی پیدا شد که ویروس کش من نتوانست آنرا شناسایی کند چه ؟!
 همانطور که گفتم فایلی که در حافظه شما اجرا می شود و کامپیوتر شما را به عنوان سرور آماده حمله هکر می کند برای اتصال به اینترنت و فرستادن اطلاعات احتیاج به یک پورت آزاد دارد. روشهای زیادی برای مسدود نمودن پورت های آزاد وجود دارد.


همواره در ایران رسم است که می گویند اینترنت بدون پروکسی بهتر است ولی باید بدانید که پروکسی نه تنها سرعت کار شما در اینترنت را بالا می برد بلکه جلوی حمله هکرها را نیز می گیرد. روش دیگر استفاده از فری ول می باشد. امروزه بسیاری برنامه های کم حجم با عنوان فری ول خانگی وجود دارند. شما با استفاده از یکی از این برنامه ها می توانید به راحتی هرگونه رد و بدل شدن اطلاعات بین کامپیوتر خود و اینترنت را ببینید و کنترل نمایید.برنامه ای که من پیشنهاد می کنم زونه آلارم می باشد.پ

 با نصب این برنامه هرگاه , برنامه ای بخواهد با اینترنت تبادل اطلاعات نماید ابتدا به شما تذکر می دهد و شما می توانید اگر برنامه مشکوکی بود اجازه فرستادن اطلاعات را از او صلب کنید. در ضمن هیچ شخص و برنامه ای هم نمی تواند بدون اطلاع شما از بیرون به کامپیوتر شما وصل شود.

ویندوز اکس.پی از نظر امنیت در شبکه بسیار پیشرفته است و احتمال هک شدنش کمتر است , پیشنهاد می کنم از این ویندوز استفاده کنید. در آخر باید بگویم هیچ روشی به صورت ۱۰۰% شما را ایمن نمی کند. فقط سعی می کنیم احتمال هک شدنمان را پایین بیاوریم




تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب: چگونه هک نشویم ؟!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

 

پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ


VLC Media Player v1.0.0




 

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای

 افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران  

عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی

روی می آورند.

این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه

نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های

سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های

مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائی

ن و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.

در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون

Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها

ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها

نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و

سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای

همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است

تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگ

ر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این

نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال

پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار

بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب

می شود.

قابليت هاي كليدي نرم افزار VLC Media Player v1.0.0:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و كاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت كاملا رايگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
-پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- پشتيباني كامل از زبان شيرين فارسي
- و...

 

   


لينک دانلود
(حجم فايل حدود 15 مگابايت مي باشد)

رمز فايل: ندارد

 




تاریخ: چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:نرم افزار PC,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

خستگی چشم در هنگام کار با کامپیوتر


 
خیره شدن به صفحه مانیتور تعداد دفعات پلک زدن را کاهش می‌دهد و سبب سوزش چشم و در نتیجه منجر به خشکی چشم می‌شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

نرم افزار PC

با ویراستیار، متون فارسی را

 

درست و صحیح تایپ کنیم

 

مقدمه:
تمامی افرادی که با نرم‌افزار وُرد آفیس کار می‌کنند می‌دانند که این نرم‌افزار به صورت

پیش‌فرض از غلط‌یاب فارسی پشتیبانی نمی‌کند. بعد از این که شرکت مایکروسافت فارسی ساز

برای نسخه‌های مختلف وُرد آفیس منتشر کرد؛ گرچه با این افزونه یک سری از کارهای مقدماتی

در نگارش متون فارسی انجام شد، اما این افزونه ناقص بود. مثلا در مورد آیین نامه‌یزبان فارسی

کاری را انجام نمی‌داد و یا در مورد علائم مورد استفاده در زبان فارسی و موارد دیگر. از این‌رو

همیشه تایپ فارسی در این نرم‌افزار مظلوم واقع می‌شد. اما بالاخره و بعد از چند سال، بالاخره یک

نهاد، مسئولیت این کار مهم را بر عهده گرفت و بعد از این‌ که در شانزدهمین نمایشگاه الکامپ این

نرم‌افزار رونمایی شد، هم اکنون شاهد انتشار نسخه‌ی نهایی آن برای کاربران هستیم.
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی