معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

گلچین فرهنگ عشق خدائی hlgole, [20.11.16 17:12]



تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:گلچین فرهنگ عشق خدایی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت!

اگر با دقت به سرانگشتان خود نگاه کنید خطوطی مواج و تو درتو را در تک‌تک آنها می‌بینید. خطوطی که به اعتقاد بسیاری از مردم می‌تواند آینه‌ای از رفتار و خلق‌وخوهای فردی باشد. سال‌هاست که چینی‌ها با مطالعه و بررسی خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحیات فرزندانشان را شناسایی و متناسب با آن از روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای تربیت و آموزش آنها استفاده می‌کنند.

آنها گاهی پا را از این موضوع فراتر می‌گذارند و برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین همسر و حتی کارمند پیش از بررسی سوابق کاری و رزومه افراد به مطالعه اثر انگشت‌ آنها می‌پردازند. آنها برای این کار نیاز به اثر 5 انگشت دست چپ دارند. بر اساس این باور اثر انگشت در افراد به صورت خطوط دایره‌ای شکل (O) و خطوط مواج (W) دیده می‌شود و وجود هر یک از این خطوط در انگشتان مختلف مانند انگشت شست یا سبابه نشان دهنده یک ویژگی یا خلق‌وخوی اخلاقی است.

برای تجربه این باور تنها به یک برگ کاغذ سفید و یک استامپ نیاز دارید. به 5 انگشت خودتان نگاه کنیدو بعد خودتان را بهتر بشناسید.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشت OOOOO

مستقل‌ترین فرد روی زمین

اگر اثر تمامی انگشت‌های دست چپ از شست تا انگشت کوچک به صورت دایره‌ای باشد، شما با شخصی مواجهید که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است. این فرد شخصیتی بسیار قوی و خلق و خویی گرم دارد، به گونه‌ای که می‌تواند در یک مهمانی به‌راحتی با افراد مختلف با روحیات متفاوت گرم بگیرد و گفت و گو کند. این افراد چه مرد، چه زن شخصیت مستقلی در زندگی دارند و غالبا در زندگی شخصی و کارشان بسیار موفق هستند. تجربه نشان داده این افراد به سختی دچار خشم و بی‌قراری می‌شوند و در شرایط بحرانی می‌توانند با حفظ آرامش بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشند.

 

اثر انگشت WWWWW

خجالتی، صادق و خلاق

گروهی از مردم دارای اثر انگشت مواج هستند. به این ترتیب که اثر هر 5 انگشت آنها به صورت مواج است. بر اساس باور چینی‌ها، فردی که دارای اثر انگشت مواج است یکی از صادق‌ترین و راست‌گوترین افراد است. این افراد خلاقیت بسیار بالایی دارند اما معمولا در موقعیت‌های مختلف به دلیل اینکه خجالتی هستند کمتر می‌توانند پتانسیل‌ها و قابلیت‌های خود را به دیگران معرفی کنند و همین مسئله موجب می‌شود کمتر بتوانند در موقعیت‌های اجتماعی و کاری موفقیت‌کسب کنند، مگر آنکه بتوانند با مدیریت و برنامه‌ریزی بر خجالت خود غلبه کنند. به اعتقاد چینی‌ها، چنین فردی در صورتی که نتواند بر خجالتی بودن خود غلبه کند، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کار باشد.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثرانگشت WOOOO

با او ازدواج کنید

زنان و مردانی که اثر انگشت شست آنها مواج و مابقی آن دایره‌ای است، شخصیت‌های فوق‌العاده روشنفکر با دیدی باز و اجتماعی هستند و همین مسئله مهم‌ترین شرط موفقیت‌های آنها در زندگی خصوصی، ازدواج و کارشان است. به اعتقاد بسیاری از خانواده‌های چینی انتخاب چنین افرادی برای زندگی مشترک، یکی از بهترین گزینه‌هاست، زيرا این گروه علاوه بر دید باز و روشنی که به مسائل دارند افرادی فوق‌العاده مهربان، خانواده‌‌دوست و موفق هستند. اما به دلیل عجله‌ای که برای به سرانجام رساندن کارها دارند، معمولا به مشکل بر می‌خورند. شاید بهتر باشد که این گروه صبر و تحمل بیشتری در پیشبرد کارها و برنامه‌هایشان داشته باشند و کمی روی این ویژگی شخصیتی‌خود کار کنند.

 

اثرانگشت OWWWO

خیلی‌ها به شما حسادت می‌کنند

افرادي كه داراي چنين اثر انگشتي هستند موفقیت‌های زیادی در زندگی دارند اما این موفقیت‌ها را در دراز مدت کسب می‌کنند، بنابراین باید پیگیری زیادی در طول زندگی برای به نتیجه‌ رسیدن کارها و اهداف‌شان داشته باشند. معمولا افرادی که اثر انگشت شست و کوچک آنها دایره و مابقی انگشتانشان مواج است، برای انتخاب کارهای بزرگ و حرفه‌ای ساخته شده‌اند و موقعیت کاری آنها ممکن است موجب حسادت بسیاری از نزدیکانشان شود. این افراد معمولا پشتکار زیادی دارند و انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد، زيرا می‌توانند نتیجه درخشانی از آن کسب کنند.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشتOWWOW

لطفا خود شیفته نباشید

برای افرادی که دارای این اثر انگشت هستند، یادگیری تواضع و فروتنی شرط اول است. این افراد معمولا نسبت به موقعیت و جایگاهی که در زندگی، کار و تحصیل دارند، می‌بالند و فراموش‌شان می‌شود که برای حفظ این موقعیت‌ها باید تلاش کنند، بنابراین در بیشتر مواقع موفقیت‌های کوتاه و زودگذر در مسیر زندگی‌شان قرار می‌گیرد. اما اگر این گروه کمی تواضع داشته باشند، می‌توانند بهترین شرایط را برای زندگی داشته باشند. از طرفی این افراد نباید فراموش کنند که همواره به فکر کار ، تلاش و تکاپوی روزانه باشند. آنها نباید حتی روزی از فکر تلاش و کوشش دست بردارند.

اثرانگشت OWOWW

موفقیت در 40 سالگی در انتظار شما ست

اگر شما هم دارای چنین اثر انگشتی هستید باید بدانید که نفوذ و قدرت زیادی برای به ثمر رساندن پروژه‌های مالی بزرگ دارید و می‌توانید در دهه چهارم زندگی خود به موفقیت‌هایی دست پیدا کنید که بسیاری از هم‌سن و سالانتان به این موقعیت غبطه بخورند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که یاد بگیرید از این نفوذ و قدرتی که دارید برای جذب افراد و دوستی بیشتر با اطرافیان‌تان استفاده کنید. برقراری ارتباط مفید با دیگران، کمک کردن به اطرافیان و فراهم کردن روابط دوستانه با انرژی‌های صادقانه در حفظ موقعیت شما بسیار موثر است.

 

اثر انگشت OOOOW

مودب اما بی‌اعتماد

بیشتر افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند، یعنی به جز اثر انگشت کوچک آنها اثر مابقی انگشتان‌شان دایره‌ای شکل است افرادی بسیار مودب و خوش مشرب هستند. این افراد بهترین گزینه برای دوستی و مراوده با دیگران به ویژه افراد مسن و سالمند هستند و در همه شرایط تلاش می‌کنند آداب‌دانی خود را حفظ کنند و با کمک بهترین واژه‌ها احساسات و نیاز‌هایشان را با دیگران در میان بگذارند. این مسئله موجب شده تا این افراد در میان اطرافیانشان جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند. اما از طرفی این افراد بیش از حد محافظه‌ کارند و خیلی سخت می‌توانند به دیگران اعتماد کنند. برخلاف آنکه مردم و اطرافیان خیلی راحت به این گروه اعتماد می‌کنند آنها خیلی سخت می‌توانند برای شروع کار یا پروژه‌ای به دوستان و اطرافیانشان اتکا کنند.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشت OOOWW

بد اخلاق اما مدیر

یکی از خصوصیت‌های رفتاری افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند تندخویی و بداخلاقی آنهاست. این افراد خیلی زود از کوره در می‌روند و معمولا نمی‌توانند واکنش‌های عصبی خود را کنترل کنند. مهم‌ترین عاملی که موجب می‌شود آنها خیلی زود در مقابل مسائلی که باب‌ میل‌شان نیست ترش‌رویی کنند زودداوری و قضاوت‌های سطحی آنهاست. در حالی که این افراد پتانسیل زیادی برای مدیریت شرایط بحرانی دارند و با کمی تمرین می‌توانند در گروه افراد آرام قرار بگیرند. چاره این گروه آن است که با کمک تمرین‌ها و تکنیک‌های آرامش‌‌بخشی که در حركات كششي ذهن و جسم (يوگا) و تای‌چی وجود دارد کمی بر واکنش‌های رفتاری خود کار کرده و سعی کنند آرامش بیشتر و تمرکز بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها و قضاوت‌هایشان داشته باشند.

 

اثر انگشت OWWWW

در یک قدمی موفقیت

مهم‌ترین ویژگی افرادی که اثر انگشت شست آنها دایره و مابقی انگشت ها مواج است روابط و مهارت‌های اجتماعی است. این گروه از جمله موفق‌ترین افراد برای پیش‌برد پروژه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی هستند و بهترین گزینه برای انجام کارهای اداری و روابط‌عمومی محسوب می‌شوند. این افراد در هر دوره از زندگی خود چه در جوانی و چه میانسالی دوستان زیادی داشته و ارتباط‌های گسترده‌ای با دیگران دارند به‌گونه‌ای که در فهرست دوستان آنها می‌توانید یک کارمند بانک، یک بازنشسته ارتش، یک فروشنده کفش و حتی یک کارگر ساختمانی را مشاهده کنید که وی به سادگی توانسته با مهارت خود ارتباط اجتماعی و دوستانه مناسبی با آنها برقرار کند. این افراد در غالب موارد برای برقراری رابطه دوستانه و کاری بدون مشکل پیش می‌روند و می‌توانند سال‌ها یک رابطه کاری و حتی دوستانه را با موفقیت اداره کنند.

 




تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:شخصیت شناسی از روی اثر انگشت!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

سطح چشم‌ها:

در يك گروه، معمولا فردي كه سطح ديد چشمانش از سايرين بالاتر است رهبر محسوب مي‌گردد. هنگامي‌كه شما ايستاده باشيد و ديگران نشسته قطعا شما را در موضع قدرت قرار مي‌دهد.

 

مالش چشم:

زماني‌كه فردي چشمش را با انگشت اشاره مالش مي‌دهد نشانگر فريب و نيرنگ مي‌باشد. از آنجايي‌كه فرد مي‌خواهد تماس ديداري را قطع كند، بهانه‌اي بدست مي‌آورد كه به اين طرف و آن طرف نگاه كند. اين حركت غيرارادي يك افشاگر حسابي است كه فرد دارد دروغ مي‌گويد.

 

چشم برگرداندن:

اين معمولا يك علامت مسلم از نيرنگ، گناه و دروغگويي است.

 

چشمان بسته:

هرگاه چشمان يك فرد براي لحظه‌اي طولاني‌تر از چشم برهم زدن متعارف، بسته و ابروها نيز برخاسته شود، پيام چنين است: "به حرف زدن خود خاتمه بده".

 

حركت چشم به سمت بالا:

اين نشانه غضب و عصبانيت است.

 

نگاه مختصر به اطراف:

اين ژستي خجالت‌گونه و عشوه‌گرانه است. فرد جسورانه خيره مي‌شود در حالي كه سرش را پايين انداخته و به سمت مخالف كج مي‌كند. اشاره بر كمرويي بي‌باكانه دارد.

 

نگاه ممتد:

اين بي‌ترديد يك نشانه تمايل به آشنايي بيشتر است. شخصي كه تماس چشمي برقرار مي‌كند، چشم برگردانده، سپس مجددا به چشمان شما نگاه مي‌كند مي‌گويد: "مايلم با شما بيشتر آشنا شوم".

 

نگاه خيره شديد:

اين نشانه خلق تهاجمي، سلطه جويانه و تهديدآميز است.

 

چشمك:

چشمك يك علامت غرض‌آلود است. نشانگر آن است كه رمز و رازي ميان فردي كه چشمك مي‌زند و فردي كه به او چشمك زده مي‌شود برقرار است.

 

بالا انداختن همزمان دو ابرو:

در ميان يك اتاق شلوغ، مفهوم آن كاملا واضح و روشن است، يعني: "مايلم با شما ملاقات كنم".

 

بالا انداختن يك ابرو:

زماني‌كه يك ابرو بالا انداخته مي‌شود در حالي‌كه ابرو ديگر پايين باقي مي‌ماند مفهومش اين است: "حرف شما را باور نمي‌كنم".

 

ابروهاي گره خورده:

زماني‌كه هر دو ابرو به سمت همديگر كشيده مي‌شود باعث پديد آمدن شيار بين آن دو مي‌شود كه دلالت بر اضطراب، درد، ترس و يا آميزه‌اي از اين هيجانات دارد.

 

پوشاندن صورت:

زماني كه دست بر روي صورت مي‌آيد مفهومش چنين است: "شوكه شده‌ام". اين ژست بين فرد و موقعيت مزاحم و متجاوز فاصله مي‌اندازد

سطح چشم‌ها:




تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:عمق وجود افراد از طریق چشمها,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

رابطه حافظه و دیدن تصاویر مستهجن 

به نقل از دیلی میل، افرادی که معتاد به نگاه کردن تصاویر مستجن هستند در خطر از دست دادن حافظه کوتاه مدت قرار دارند.

 

دانشمندان آلمانی به بررسی آن قسمت از مغز که مسئولیت حل مسائل، نگه‌داری اطلاعات در حین کار، تصمیم‌گیری و استدلال هستند؛ پرداخته‌اند. آن‌ها در تحقیقاتشان از 28 نفر – که همگی بالای 26 سال بوده و گرایش به جنس مخالف داشتند – خواستند تا به تعدادی از تصاویر اینترنتی نگاه کنند که بعضی از آن‌ها مستهجن و تعدادی غیر‌مستهجن بودند.

تصاویر غیر مستهجن (عادی) شامل عکس‌های خندیدن و ورزش کردن افراد مختلف بود. از داوطلبین خواسته شده بود که همزمان با نگاه کردن عکس‌ها به سوال "آیا این عکس با عکس 4 اسلاید پیش یکسان است؟" جواب "بله" یا "خیر" دهند.

این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن در مقایسه با تصاویر غیر مستهجن تعداد جواب ناصحیح بیشتری داشته‌اند. به‌طور میانگین، این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن به 67 درصد سوالات جواب صحیح داده‌اند ولی در زمان دیدن تصاویر معمولی 80 درصد جواب‌های آن‌ها درست بوده است.

این یافته‌ها به روانشناسان کمک می‌کند تا دلیل این موضوع را دریابند که چرا افرادی که معتاد به نگاه کردن هرزه‌نگاری‌های آن‌لاین هستند؛ بر سر قرار ملاقات‌هایشان حاضر نمی‌شوند، فراموش می‌کنند که بخوابند و یا از پذیرفتن مسئولیت‌های شغلی پاپس می‌کشند.

محققین می‌گویند: "تاثیرات منفی تحریکات جنسی بر روی فرآیند‌های شناختی، دلیل بروز قسمتی از این اتفاقات است."

کریستسن لایر فارغ التحصیل روانشناسی و مسئول این پروژه می‌گوید: " تحریکات جنسی در امور مربوط به حافظه فعال، تداخل ایجاد می‌کند؛ قسمت مهمی از حافظه که مسئول عملکرد اجرایی بدن است."




تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:رابطه حافظه و دیدن تصاویر مستهجن ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

روش های سفید کردن دندان, سفیدی دندان ها

داشتن دندان های سفید احساس جوانی و اعتماد به نفس را افزایش می دهد و در عین حال موجب می شوند که در برخورد با دیگران تاثیر روانی خوبی روی آنها بگذارید.
اکثر ما وقتی تبلیغات تلویزیونی و مجلات را در مورد روش های سفید کردن دندان ها می بینیم به فکر می افتیم که در این زمینه اقدامی کنیم و در نتیجه لبخندی زیبا داشته باشیم اما گاهی نگران اثرات سوء استفاده از این روش ها هستیم.


در این مقاله در این باره پنج راه کار مفید و در عین بی ضرر برای داشتن دندان های سفیدتر ارائه کرده که به شرح زیر است :
*بیش از اندازه مسواک نزنید. زیاد مسواک نزنید و برس را محکم روی دندان هایتان نکشید با این کار مینای دندان شما آسیب می بیند. حداقل ۳۰ دقیقه تا یک ساعت صبر کنید و دوباره دندان هایتان را در صورت نیاز مسواک بزنید، مسواک را هم همیشه نرم روی دندان هایتان بکشید.

*چای و قهوه کمتری بنوشید. برای اینکه دندان های سفیدی داشته باشید چای و قهوه کمتری بنوشید. این نوشیدنی ها با گذشت زمان رنگ دندان های شما را تغییر می دهند.

*آدامس بجوید. جویدن آدامس باعث افزایش ترشح بزاق در دهان شما می شود و به تمیزی دندان های شما نیز کمک می کند. افزایش تولید بزاق اثر باکتری هایی که موجب پوسیدگی دندان و بیماریهای لثه می شود را خنثی می کند. علاوه بر این جویدن آدامس موجب کاهش استرس می شود و اشتهای شما را برای خوردن غذاهای شیرین کمتر می کند.

*از خوردن مواد غذایی اسیدی بپرهیزید. خوردن مواد غذایی و نوشیدنی های اسیدی موجب زرد شدن دندان های شما می شود. از خوردنی هایی مثل سودا، لیمو، آب نبات، گوجه، غذاهای نشاسته دار بپرهیزید و از آجیل، غلات و آب بیشتری استفاده کنید.

*میوه و سبزیجات ترد بخورید. به جای خوردن آب میوه، خود آن را بخورید. برای داشتن دندان های سفید از میوه ها و سبزیجات ترد مثل سیب، کرفس، هویج و گلابی مصرف کنید




تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:روش های سفید کردن دندان, سفیدی دندان ها ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


 

سرطان,علائم سرطان,علائم سرطان در مردان

 


15 علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرند

(1) برخی از مردان هنگامی موضوع رفتن به نزد دکتر پیش می‌آید، پای‌شان شل می‌شود و این امر باعث تاسف است.
مراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند، یعنی در زمانی که گزینه‌های بیشتری برای درمان و بخت بیشتری برای علاج وجود دارد. اما برخی از مردان به جز به خاطر زنان‌شان به دکتر نمی‌روند. در اغلب موارد زنان هستند که به مردان فشار می‌آورند تا برای چکاپ از لحاظ سرطان به دکتر مراجعه کنند.
کارشناسان می‌گویند مردان می‌توانند با هشیار بودن در مورد برخی از علائم سرطان که بیانگر نیاز فوری به مراجعه به دکتر است، به خود نفع بسیاری برسانند.
برخی از این علائم سرطان در مردان اختصاصی هستند. این علائم بخش‌های معین بدن را در برمی‌گیرند و ممکن است به طور مستقیم به امکان وجود سرطان اشاره کنند. برخی دیگر از علائم مبهم‌تر هستند. برای مثال دردی که در بخشی از بدن احساس می‌شود، ممکن است علل گوناگونی داشته باشد. اما حتی در مورد این علائم نباید بدون مراجعه به دکتر احتمال سرطان را مد نظر قرار ندهید.
1- توده پستانی
اگر مانند اغلب مردان باشید، شاید هرگز به این فکر نیفتاده باشید که مردان هم ممکن است سرطان پستان بگیرند.
سرطان پستان مردان شایع نیست، ولی ممکن است بروز کند. هر توده جدیدی در ناحیه پستان در مرد نیاز به بررسی بوسیله پزشک دارد. این نشانه‌ها نیز که چه در زنان و چه در مردان باید از لحاظ احتمال سرطان پستان مورد توجه قرار گیرد، اشاره کرده است:
* کشیدگی یا فرورفتگی پوست پستان.
* به داخل کشیده شدن نوک پستان.
* قرمزی یا پوسته‌ریزی نوک پستان یا پوست پستان.
* خروج مایع از نوک پستان.
در صورتی که با این نشانه‌ها پزشک مراجعه کنید، پزشک علاوه بر گرفتن سابقه دقیق و معاینه جسمی، ممکن است برای شما ماموگرافی، نمونه‌برداری بافتی، یا آزمایش‌های دیگر را تجویز کند.
2- درد
در هر سنی افراد ممکن است به دردهای مبهم یا حاد مبتلا شوند. اما درد حتی دردی مبهم ممکن است نشانه اولیه برخی سرطان‌ها باشد؛ البته در اغلب موارد احساس درد ناشی از سرطان نیست.
هر دردی که طول بکشد باید بوسیله پزشک مورد بررسی قرار گیرد. پزشک با توجه به شرح حال بیمار تصمیم خواهد گرفت که آیا آزمایش‌های بیشتری مورد نیاز است یا نه، و چه نوع آزمایشی لازم است. حتی اگر سرطانی وجود نداشته باشد، شما از رفتن به نزد پزشک سود خواهید برد. پزشک می‌تواند با بررسی شما می‌تواند به شما کمک کند دریابید چه عاملی باعث درد شما شده است و برای تسکین دادن آن چه کار می‌شود کرد.
3- تغییرات در بیضه
سرطان بیضه اغلب در مردان در سنین 20 تا 39 رخ می‌دهد. انجمن سرطان آمریکا توصیه می‌کند بیضه مردان به عنوان بخشی روتین از چکاپ سرطان بوسیله پزشک معاینه شود. و برخی از پزشکان معاینه ماهانه بیضه بوسیله خود فرد را توصیه می‌کنند.
هر تغییری در اندازه بیضه چه بزرگ شدن و چه تحلیل‌رفتن و کوچک شدن باید مورد بررسی قرار گیرد. همچنین تورم یا وجود توده در بیضه را نباید نادیده گرفت. و بالاخره احساس سنگینی در کیسه بیضه (اسکروتوم) باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از سرطان‌های بیضه بسیار سریع رشد می‌‌کنند.

بنابراین کشف زودرس آنها حیاتی است. اگر توده سختی در بیضه‌تان احساس کردید، فورا به پزشک مراجعه کنید.پزشک شما معاینه بیضه انجام خواهد داد و وضع کلی سلامتی‌تان را ارزیابی خواهد کرد. اگر پزشک مشکوک به سرطان باشد، ممکن است آزمایش‌های خونی تجویز کند. همچنین بررسی بیضه با سونوگرافی ممکن است انجام شود. در نهایت ممکن است پزشک تصمیم بگیرد از نمونه‌ای از بافت بیضه را بردارد تا از لحاظ وجود سرطان مورد آزمایش میکروسکوپی قرار گیرد.
4- تغییرات در گره‌های لنفاوی
اگر متوجه توده یا تورمی در گره‌های لنفاوی زیر بغل یا گردن- یا هر جای دیگر بدن‌تان شدید- باید به آن توجه کنید.
در صورتی که گره لنفاوی به طور پیشرونده‌ای بزرگتر شود، و بزرگی آن بیش از یک ماه ادامه پیدا کند، باید به پزشک مراجعه کنید.
پزشک به معاینه شما خواهد پرداخت و بیماری‌هایی را که می‌توانند باعث بزرگی گره لنفاوی شوند،‌از جمله عفونت‌ها را بررسی خواهد کرد. اگر عفونتی یافت نشود، معمولا پزشک دستور نمونه‌برداری از گره لنفاوی را می‌دهد.
5- تب
اگر تبی دارید که علت آن مشخص نیست، ممکن است سرطان عامل آن باشد. تب همچنین علامت ذات‌الریه یا برخی از بیماری‌های دیگر هم می‌تواند باشد که نیاز به درمان دارند.
اغلب سرطان‌ها در زمانی در سیر خود باعث ایجاد تب می‌شود. اغلب تب در سرطان هنگامی رخ می‌دهد که سرطان از محل اصلی خود انتشار پیدا کرده و به بخش دیگری از بدن تهاجم کرده است. اما تب همچنین ممکن است نشانه اولیه سرطان‌های خونی مانند لنفوم و لوسمی باشد.
بهترین کار این است که تبی را که علت آن مشخص نیست را نادیده نگیرید و به پزشک مراجعه کنید. پزشک با معاینه و تجویز آزمایش‌ها علت تب را خواهد یافت و درمان‌های لازم را انجام خواهد داد.
6- کاهش وزن غیرمنتظره
کاهش وزن غیرمنتظره و بی‌دلیل باید مورد توجه قرار گیرد. اغلب ما به سادگی وزن کم نمی‌کنیم. البته وقتی از کاهش وزن به عنوان نشانه سرطان صحبت می‌کنیم، منظومان چند کیلو کاهش وزن به علت افزایش فعالیت جسمی یا کم غذا خوردن به علت گرفتاری‌های شغلی نیست. اگر مردی بیش از 10 درصد وزن بدنش را در مدت کوتاهی در حد چند هفته از دست بدهد، زمان مراجعه به دکتر فرا رسیده است.
پزشک شما معاینه جسمی عمومی از شما انجام خواهد، پرسش‌هایی در مورد رژیم غذایی و برنامه ورزشی‌تان و نیز وجود سایر علائم خواهد کرد. پزشک بر اساس اطلاعات به دست آمده آزمایش‌های لازم را تجویز خواهد کرد.
7- درد شکمی و افسردگی
هر مردی که درد شکمی دارد و احساس افسردگی هم می‌کند باید مورد چکاپ قرار گیرد. متخصصان رابطه‌ای میان سرطان لوزالمعده و افسردگی یافته‌اند.
سایر علائم سرطان لوزالمعده شامل زردی یا تغییر رنگ مدفوع اغلب به رنگ خاکستری است.
پزشک شما معاینه جسمی کاملی از شما خواهد کرد و سابقه پزشکی شما را خواهد گرفت. سپس ممکن است رادیوگرافی قفسه‌سینه، سی‌تی‌اسکن یا MRI یا سایر آزمون‌های تشخیصی را تجویز کند.


 




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

با سلام

 
 

با کلیک بر روی هر بيماری می توان اطلاعات و توضیحاتی درباره آن یافت. اين اطلاعات در

 
 

غالب فايل هاي تصويري متحرک ارايه شده که علاوه بر آن مي توان خلاصه اطلاعات را به

 
 

صورت يک فايل متني نيز دانلود کرد. برا ی استفاده از این فايل به فلش پلیر یا همان پلاگين

 
 

نیازمند هستید که در در صورت عدم وجود آن بر روي رايانه شما، بصورت خودکار نصب مي

 
 

شود. فهرست اسامي فارسي بيماري ها از قرار زير است. دقت فرمايد که لينک اينترنتي را

 
 

مي توانيد با کليک بر روي اسامي انگليسي مشاهده نماييد.

 
 
 
 
 
 
Diseases and Conditions
 
 
بیماری ها و شرایط
 
آنوریسم آئورت شکمی
 
آکنه
 
ایدز
 
حساسیت به غبار
 
آلوپسی
 
اسکلروز Amyotrophic جانبی ( ALS)
 
آنژین صدری
 
سیاه زخم
 
آریتمی
 
ورم مفاصل
 
آسم
 
فیبریلاسیون دهلیزی
 
انفلونزای مرغی
 
کمردرد -- چگونه برای جلوگیری از
 
فلج بل
 
سرطان مغز
 
سرطان پستان
 
برنز
 
آب مروارید
 
فلج مغزی
 
زخم های سرد (تبخال)
 
سرطان کولون
 
نارسایی احتقانی قلب
 
COPD (بیماری انسدادی مزمن ریه)
 
بیماری کرون
 
فیبروز کیستیک
 
افسردگی
 
دیابت -- عوارض چشم
 
دیابت -- مراقبت از پا
 
دیابت -- مقدمه
 
دیابت -- برنامه ریزی غذایی
 
Diverticulosis
 
اندومتریوز
 
Barr اپستاین (مونونوکلئوز)
 
اختلال نعوظ
 
فیبرومیالژیا
 
فلاش و Floaters
 
 
شکستگی و Sprains
 
 
کیستهای گانگلیون
 
بیماری ریفلاکس معده (سوزش سردل)
 
کوری تدریجی
 
نقرس
 
کاهش شنوائی
 
حمله قلبی
 
هپاتیت ب
 
هپاتیت سی
 
فشار خون بالا (فشار خون بالا)
 
کم قند خونی
 





تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:یک کتابخانه برای شما ,,,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

دندان‌هایی که دیواره‌هايشان شکسته يا مقدار زیادی از ساختار آنها به دلیل پوسیدگی از بین رفته باشد؛ همچنين دندان‌هايي كه به دلیل عصب‌کشی یا نازک شدن جداره، احتمال شکستن ‌شان وجود داشته باشد، با روکش‌هايي به شکل دندان ترميم و بازسازی مي‌شوند

تغذيه نامناسب و رعايت نكردن بهداشت دهان و دندان مي‌تواند دندان‌ها را دچار تخریب بر اثر پوسیدگی و وارد آمدن ضربه نيز ممكن است دندان را دچار شكستگي كند. چنين تخریبي اگر حجم عمده‌ای از دندان را در بر بگيرد، ساختار باقی‌مانده دندان نیازمند حمایت مي‌شود.

پروتزهای ثابت که به آن روکش دنداني هم می‌گویيم، علاوه بر تامین استحکام برای ساختار از دست رفته دندان، زیبایی یک دندان سالم را نیز تامین می‌کند زيرا مي‌تواند دندان‌های دچار شکستگی‌های مادرزادی، دندان‌هایی که اندازه‌های کوچک‌‌تر یا نامتناسب با دندان‌های دیگر دارند و نیز بدرنگی‌های دندان‌ها را هم اصلاح كند اما از ديدگاه درماني، دندان‌هایی که دیواره آن شکسته، مقدار زیادی از ساختار آنها به دلیل پوسیدگی از بین رفته يا به دلیل عصب‌کشی یا نازک شدن جداره، احتمال شکستن آنها زياد است با روکش‌هايي به شکل دندان ترميم و بازسازی مي‌شوند.

روکش‌ها ممكن است از فلزاتي مانند طلا یا آلیاژ، نوعی چینی به نام پرسلن یا ترکیبي از این دو ساخته شوند. در اين مجال سعي داريم با طرح سوالاتي ساده، شما را با روند بازسازي به وسيله روكش‌هاي دنداني و در ادامه با ايمپلنت‌ها آشنا كنيم.


چه زمانی باید دندان‌ها را روکش کنیم؟

دلیل اصلی برای روکش کردن دندان از دست دادن یا ضعیف شدن نسوج تاجی دندان است. این اتفاق به سه دليل پوسیدگی، سایش بیش از حد سطوح مختلف دندانی يا شکستگی تاج اتفاق مي‌افتد.

وقتی پوسیدگی اتفاق می‌افتد باید سریعا برای ترمیم آن اقدام شود. اگر پوسیدگی در مراحل اولیه باشد و سطح کوچکی از دندان را شامل شود به مراتب درمان آن ساده‌تر خواهد بود اما پوسیدگی‌های وسیع علاوه بر تضعیف نسوج تاجی دندان منجر به درگیری عروق و اعصاب پالپ دندانی می‌شوند که در نتیجه دندان نیاز به درمان ریشه پیدا می‌کند.



درمان ريشه براي چه دندان‌هايي ضروري است؟

دندان‌هایی که مورد درمان ریشه قرار می‌گیرند، به دلیل از دست دادن آب موجود در توبول‌های عاجی دندان، مستعد شکستن و از دست رفتن سایر نسوج تاجی باقیمانده می‌شوند. به همین دلیل بيشتر دندان‌های عصب‌کشی شده باید روکش شوند.

به منظور روکش کردن این دندان‌ها لازم است ابتدا از نسوج داخل ریشه برای بازسازی تاج کمک گرفته شود که ساخت یک پست‌ریختگی به اين منظور الزامی ‌است زيرا روکش نهايی روی بخش تاجی پست قرار خواهد گرفت.

پست، افزايش‌گیرايي برای روکش را ايجاد مي‌كند و منجر به محافظت ساختمان‌های تاجی باقیمانده خواهد شد.



چرا در برخي موارد بيمار به جراحي لثه هم نياز دارد؟

گاهی پس از درمان ریشه به دلیل عمیق بودن پوسیدگی‌های تاجی، پس از برداشت پوسیدگی نیاز به جراحی لثه برای افزایش طول تاج کلینیکی دندان خواهیم داشت. این امر باید چهار تا شش هفته قبل از قالب‌گیری به منظور روکش کردن دندان انجام شود. بنابراین وقتی پوسیدگی پیشرفت می‌کند مشاوره بین جراح لثه، متخصص پروتز و متخصص درمان ریشه الزامی‌ است. پریودنتیست يا همان جراحي لثه اين موضوع را بررسی می‌کند که آیا امکان جراحی لثه برای افزایش طول تاج بدون به خطر افتادن سلامت پریودنتال سایر دندان‌های مجاور وجود دارد؟ پريودنتیست يا همان متخصص پروتز هم بررسی می‌کند که آیا دندان با توجه به نسبت طول تاج به ریشه و ضخامت ریشه و موقعیت دندان در قوس فکی، توانايی تحمل نیروهای وارده را داراست؟ پس از آن در صورت تايید درمان توسط متخصصین پریو و پروتز، اندودنتیست يا همان متخصص درمان ریشه، در زمینه امکان یا عدم امکان درمان مناسب ریشه اعلام نظر خواهد كرد. به این ترتیب تصمیم نهايی در مورد امکان نگهداری دندان و درصد موفقیت درمان به دست خواهد آمد. در صورتی که درصد موفقیت بالا نباشد شاید بهتر باشد دندان کشیده شده و با ایمپلنت جایگزین شود.




در صورت انجام درمان ایمپلنت مراحل پروتزی پس از جراحی چگونه است؟

برای قرارگیری روکش ایمپلنت‌های فک پايین چهار ماه و فک بالا شش ماه زمان انتظار لازم داریم تا ایمپلنت در استخوان فک جوش شود. پس از آن متخصص پروتز آن را بارگذاری کرده و روکش نهايی را آماده می‌سازد.



آیا قدرت تحمل نیرو بین دندان و ایمپلنت یکسان است؟

با توجه به اینکه الیاف پریودنتال در اطراف و پایانه‌های عصبی داخل ایمپلنت وجود ندارد ایمپلنت نیروی بیشتری از دندان طبیعی دریافت می‌کند. در واقع علائم هشدار‌دهنده برای کاهش نیرو در بیمار وجود ندارد تا بیمار را آگاه کند که نیرو را کاهش دهد. از طرفی افزایش نیروي بيش از حد تحمل بر ایمپلنت ممکن است منجر به لقی و شکست ایمپلنت شود. بنابراین قبل از شروع درمان باید متخصص پروتز اعلام نظر كند که با توجه به وضعیت استخوان از نظر تراکم و ارتفاع و همچنين مسائل سیستمیک بیمار و با توجه به موقعیت قرارگیری ایمپلنت آیا امکان انجام درمان وجود دارد یا خیر؟ همچنين اينكه در صورت امکان انجام درمان، جراح بهتر است در چه مکان و با چه زاویه‌ای آن را قرار دهد.



به طور کلی میزان موفقیت درمان ایمپلنت چقدر است؟

در صورت وجود شرایط مناسب فیزیکی و وجود میزان و تراکم مناسب استخوان خوشبختانه موفقیت درمان ایمپلنت تا 98 درصد نیز پیش‌بینی شده که میزان موفقیت بالايی است.



در صورت شکست درمان ایمپلنت آیا امکان جایگزینی مجدد وجود دارد؟


بله. پس از خارج کردن ایمپلنت توسط جراح و مدت انتظار دو ماه بدون آنکه برای دندان‌های مجاور خطری ایجاد شود می‌توان مجددا در محل اقدام به قرارگیری ایمپلنت كرد. باید در نظر داشت که انجام درمان ایمپلنت یک کار تیمی ‌بین جراح و متخصص پروتز است و نیاز به CBCT و رادیوگرافی‌های تشخیصی دارد. درمان موفق ایمپلنت بستگی زیادی به طراحی مناسب درمان قبل از جراحی دارد که معمولا با مشورت پروستودنتیست و جراح صورت می‌پذیرد.




تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:چرا دندان روكش مي‌شود؟ ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

انواع سرطان و راههای پیشگیری از آن ها
 
 
سرطان بیماری است که می‌تواند تقریبا در همه جای بدن بروز می‌کند، برای مثال ممکن است در پوست، استخوان، عضلات، خون یا دستگاه لنفاوی بروز کند.در هر سنی واقع می‌شود، ولی بیشتر در سنین بالا بروز می‌کند. منتشر شود: سلولهای سرطانی می‌توانند به درون بافت مجاور انتشار یابند یا ممکن است از طریق خون یا دستگاه لنفاوی به سایر قسمتهای بدن منتقل شوند. در برآوردهای فعلی از هر سه نفر یک نفر دچار سرطان می‌شود.
● امروزه غالبا می‌توان سرطان را:‌
پیشگیری کرد، می‌توان از بسیاری سرطانها با رعایت اصول بهداشتی از قبیل، سیگار نکشیدن، خوردن انواع غذاهای سالم، اجتناب از عوامل سرطان‌زای شناخته شده، پیشگیری کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:انواع سرطان و راههای پیشگیری از آن ها,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

پاهای من بوی وحشتناکی می دهد ؛ چکار کنم؟
 
پاهای من بوی وحشتناکی می دهد؛می ترسم دیگران هم بوی آن را حس کنند. چکار می توانم بکنم؟

 
اولین کاری که باید بکنید اینست که آنها را خشک نگه دارید.پاها دارای غدد قندی بیشتری نسبت به سایر قسمتهای بدن هستند بجز دستها ؛ پرشین وی توصیه می کند که کفشی از جنس جنس های سبک و قابل تنفس برای پاهایتان انتخاب کنید. مثل چرم یا کرباس تا پای شما بتواند در طول روز در کفش تنفس کند و هوا براحتی داخل آن شده و خارج شود. هر روز پاهایتان را بشوئید ( از یک صابون آنتی باکتریال) استفاده کنید.اگر باز هم نتیجه ای نگرفتید تشتی را از سرکه (دوپیمانه) و یک پیمانه آب پر کرده و روز یکبار پاهایتان را با محلول ذکر شده بشوئید.سرکه باکتری های موجود بین انگشتان پا را از بین برده و باعث شادابی و تمیزی پوست آن می شود.



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

بدترین دشمن لب‌ها را بشناسید

وقتی صحبت از لب‌ها و سلامت آن‌ها می‌شود معمولا خود ما بدترین دشمن آن‌ها هستیم. بسیاری از عادت‌های ما علت اصلی خشکی، گاهی سوزش و دردناکی لب‌هاست. وقتی با زبان‌تان لب‌های‌تان را مرطوب می‌کنید در همان لحظه احساس خنکی و رهایی از خشکی می‌کنید اما باید بدانید، این کار مشکل شما را حادتر می‌کند، چون بزاق روی لب‌ها به سرعت تبخیر می‌شود و در نتیجه آن لب‌ها خشک‌تر از قبل می‌شوند، علاوه‌بر این‌ها بزاق شما آنزیم‌های مهمی دارد که کارکرد آن‌ها تمیز کردن دهان و هضم غذاهاست؛ این آنزیم‌ها می‌توانند برای لب‌های شما مضر باشند. نکته دیگر این‌که سعی کنید تا حد امکان با دهان باز نفس نکشید، این نوع نفس کشیدن اصلا درست نیست. چون می‌تواند باعث تغییر قیافه شما بشود، فرض کنید تمام هوای مورد احتیاج ریه‌های شما قرار باشد از میان لب‌های ظریف و ضعیف شما عبور کند، در این حالت با هر نفسی لب‌ها مقدار زیادی از رطوبت خود را از دست می‌دهند‌‌. وقتی سعی کنید تنفس‌تان را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که تمام دم‌وبازدم‌های‌تان از راه بینی باشد، در واقع لب‌های‌تان را از هوای خشک‌کننده و پرضرر محافظت می‌کنید. بهتر است سعی کنید با هر کسی هم روبوسی نکنید چون قارچ‌ها، ویروس‌ها و باکتری‌ها به‌راحتی از طریق ترک‌های پوست نازک لب‌ها وارد می‌شوند. عامل بیماری تب‌خال و ویروس‌های سرماخوردگی به‌راحتی از همین طریق منتقل می‌شوند. اکنون متوجه شدید که چرا باید هر عامل خارجی را از لب‌های‌تان دور نگه دارید و این نخستین قدم در سلامت لب‌های شماست. حتی کشیدن سیگار نیز می‌تواند باعث تغییر رنگ پوست اطراف لب‌های شما شود.

http://imensina.loxblog.com/




تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

رژیم برای سلامت چشم‌ها

خواص‌خوراکی‌ها- از قدیم‌الایام همیشه مادربزرگ‌ها برای تقویت چشم‌ها خوردن هویج را توصیه می‌کردند.
امروزه نیز پزشکان دریافته‌اند که نسخه‌پیچی مادربزرگ‌ها بی‌دلیل نبوده و هویج واقعا سلامت چشم‌ها را تامین می‌کند. البته پزشکان علاوه بر خوردن هویج، مواد غذایی دیگری را برای بهره‌مندی از چشمان سالم توصیه می‌کنند.


به گفته آنها، هر ماده غذایی که حاوی بتا کاروتین، ویتامینC و D ، روی و اسید‌های چرب امگا 3 باشد، یک رژیم غذایی سالم برای چشم است. گفتنی است که فلفل دلمه‌ای و کلم بروکلی منبع غنی ویتامین C هستند و به همین دلیل از چشم‌ها محافظت می‌کنند.


اسفناج و سیب‌زمینی نیز به علت در اختیار داشتن بتاکاروتین و دیگر مواد مغذی به حفظ سلامت چشم‌ها کمک می‌کنند. اگر به سلامت چشم‌های خود می‌اندیشید خوردن بوقلمون را فراموش نکنید.


در بوقلمون مقدار قابل توجهی روی وجود دارد که دوست چشم به شمار می‌آید. همچنین متخصصان، مصرف ماهی سالمون و ساردین را توصیه می‌کنند.


این ماهی‌ها به علت دارا بودن اسید‌های چرب امگا 3 ، از تشکیل لخته خون در رگ‌های چشم جلوگیری می‌کنند.

http://imensina.loxblog.com/




تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:رژیم برای سلامت چشم‌ها,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

نشانه های گرماخستگی‌

گرماخستگی در اثر کمبود آب بدن ایجاد می‌شود. این حالت در شرایطی ایجاد می شود که بدن نمی تواند با سرعت کافی، گرمای اضافی را دفع کند. بر خلاف گرمازدگی که ناگهان بروز می‌کند، گرما خستگی معمولا طی چند روز شکل می‌گیرد.گرماخستگی

نشانه های گرماخستگی‌



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:نشانه های گرماخستگی‌,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

مجموعه ای از حکایات ملا نصرالدین

 

شاید بسیاری از جوانان بگویند، ملانصرالدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که روایت های ملانصرالدین تنها متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست. شاید شخصیت او مربوط به دوران قدیم است ولی پندهای او متعلق به تمام فرهنگ ها و دورانهاست. ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را با بسیاری از موضوعات امروزی همساز کرده اند. در کشورهای آمریکایی و روسیه او را بیشتر با شخصیتی بذله گو و دارای مقام والای فلسفی می شناسند. به هر حال او سمبلی است از فردی که گاه ساده لوح و احمق و گاه عالم و آگاه و حاضر جواب است که با ماجراهای به ظاهر طنزآلودش پند و اندرزهایی را نیز به ما می آموزد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:مجموعه ای از حکایات ملا نصرالدین,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

 

عطر درمانی روشی برای ماساژ بدن

، به ویژه چهره و دست‌ها و پاها، با روغن‌های معطر گیاهی است.

 

 

اما این روش، ساده نیست و چند سطح كاربردی متفاوت دارد. عطر درمانی در یك سطح، همچنان كه از نامش برمی‌آید، نوعی درمان گیاهی برای انواع دردها و ناراحتی‌ها و بیماری‌هاست، و افزون بر مالش روی پوست، به عنوان داروی خوراكی با آثار درونی تجویز می‌شود و گاهی نیز به صورت بُخور (تنفس بخار روغن گیاهی) مصرف می‌شود. در یك سطح، روشی برای بهتر كردن پوست و مو و زیبایی چهره است و در سطحی دیگر، در تولید انواع غذاها و مواد آرایشی و بهداشتی به كار می‌رود و اهمیت بسیار در تجارت و صنعت دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 هفت روش درمانی در طب اسلامی

 

 

بررسی هفت شیوه طب جسمانی در علم طب جامع اسلامی

1- تغذیه درمانی:

تغذیه درمانی و نگاه به نوع تغذیه، اساس و اصل تمام مكاتب پزشكی جهان، از جمله مكتب پزشكی جامع اسلامی است. این بحث در طب جامع اسلامی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است كه به بحث «اطعمه و اشربه» معروف است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب: هفت روش درمانی در طب اسلامی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کلیپ سلامتی




I

 

 

 

http://apitherapy.iranblog.com/

 



در هر شرايطي كه هستيد از تلاش زنبور عسل بهره مند يد و نا خواسته وندانسته هميشه زير پوشش  درماني زنبور عسل قرار داريدميدا نيد چطور ؟  اگر توانستيد به مدارك علمي مستند در اين زمينه دست يابيد ...نشان دهنده كنجكاوي هو شمندانه  شماست  و لي اگر نخواستيد و حوصله مطالعه علمي آنرا نداريد ...شخصا با استدلا لات  قاطع  به شما نشان خواهم داد كه  چگونه  لحظه اي  از حما يت اين حشرت بي نظير دور نيستيد ...نه براي شيريني عسلش كه اين اندك كاري است كه از او نمايان است بلكه هر چه مي خوريد و مي آشاميد و مي پوشيد و يا بر مركبي مي نشينيد و تنفس سالمي مي كنيد وووو در همه ي اينها نقش و حضور زنبور عسل برجسته است.



همه ی موجودات  ((چه حیوانی چه گیاهی)) از ابتدا ی خلقت تا به اخر مدیون حضور زنبور عسل  می باشند و اگر محیط زیست  ما پایدار ی دارد بخش اعظم آن مدیون همین حشره است ...پس خواسته و نا خواسته سلامتی ما در این زنجیره حیات (( اکولوژی)) به تلاش و زندگی زنبور عسل همیشه پیوند داشته است البته نه بخاطر عسل ووو بلکه اصلی ترین وظیفه زنبور عسل (( گرده افشانی )) است که اگر بوسیله این حشره انجام نمی شد از این همه زیبا ئی خبری نبود و اصلا موجودی روی کره زمین نمی زیست (( نمی توانست)) ...یعنی همین گیاهی که بعنوان دارو مصرف می کنید گلهای زیبا ئی که چشمان شما را مسحور کرده است  درختان  بر افراشته  جنگلها و غذا های متنوع سر سفر شما ...لبا سهای رنگا رنگ  حتی همین نفت و گاز و همه ی مواد شیمیائی از تلاش این حشره حاصل شده (( چطور ؟))(( با ید به مقا لات علمی رجوع فر مائید ))...پس بیندیش و بیشتر به زندگی این حشره از راه علمی توجه کنید که تک تک سلو لهای ما و همه ی موجودات مدیون او هستندو دربتن زنتیک آنها ثبت شده است . این پارامتر رادر چهره زنبور عسل دانشمندان به وضوح یافته و موجب شگفتی  است .
((چهل سال تجربه +  میلیون ها سال پشتوانه))
میدانید که زنبور عسل قبل از آفرینش انسان بر روی کره زمین می زیسته است ...ومی دانید حیات موجودات این کره خاکی تا چه میزان به حضور این حشره وابسته است ...که اگر نباشد چه می شود !..لطفا در این زمینه مطالعه کنید. سلامتی هر جا معه به اندیشه علمی و مطالعه دقیق بستگی دارد. 
زنبور درمانی با اصو ل تجربه شده چهل ساله بی نظیر ترین روش درمان در قالب ((منگو))با این روش درمانی شما فقط درمان نمی شوید بلکه فردی تازه متولد شده در قالبی نوجهان را خواهید یافت ...با این روش شما به مسیری گام می گذارید که شاه کلید حیات را یافته و با تعالیم خاص لباس مندرس عقاید نا موزون را دور انداخته و به سرای حقیقی زندگی راه می یابید و همان می شوید که خرد انسانی می طلبد..اما باید کا ملا همگام شوید ...و هر گز از مسیر صبر و صداقت و شکیبائی خارج نشوید به همین دلیل است که سفارش می کنم اول مطالعه کنید سپس انتخاب کنید ..این روش هرگز مانند ندارد ولی شتابزده و از روی کم حوصله گی وارد نشوید هر چقدر می توانید بررسی و مطالعه کنید.
تا از درون یقین پیدا نکردید به این سمت روی نیاورید که بسیار صدمه خواهید دید


سپس انتخاب



Who Says Earth Is Big ? Look At This!


 

 

 





ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:کلیپ سلامتی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

می خواهید که همیشه جوان بمانید؟
اکسیر جوانی محبت است ((امتحان کنید)) البته اول به
خود محبت کنید سپس به دیگران!
(؟؟؟؟؟) 

I

شما اگر به دیگری محبت و دوستی کردید اول اثرش در خود شما ظاهر می شود و انعکاس آن درشما سبب می شود تا تمام سیستم بدن شما ( از جمله غدد درون ریز) فعالتر و متعادلترگردد بیندیشید و امتحان کنیداز کبر و نخوت دوری جوئید این گفتار تعلیم عبارات نیست یک واقعیت ثابت شده است ...کسی دشمن شما نخواهد شد مگر شما خود آنرا بسازید باید استادانه عمل کردپایداری و سلامتی جسم  به شادابی و استواری روح وروان بستگی دارد ... جسم را دانه های تسبیح تصور کنید و روح و روان را نخ آن هرگاه دانه های تسبیح بر نخ آن باشد همه چیز سامان یافته و درست ولی اگر این نخ فرسوده و یا به هر عاملی پاره شود دیگر آن نظم و ثبات از میان می رود و هر دانه به گوشه ای  پراکنده می شود...واین دقیقا همان حالت روحی و روانی را در بدن دارد که اگر از مسیردرست خود خارج شود ....جسم به فوریت از نظام و پایداری بیرون رفته و ما آثار بیماری را حس می کنیم لذا هر گونه راه درمانی را که دنبال کنید در صورتی به این اصول مقید نشوید بدانید همیشه نا توان و رنجورید ومقید بودن هم به صورت تکلمی و کلیشه ای نخواهد بود با ید مهارت آن را بدست آورد ...باید دید گاه خود را از مسیر های منحر ف کننده دور و زندگی کردن را ( درچهار چوب محبت دوستی ) آموخت و پذیرفت ...یک رمز بزرگ دیگر اینکه سعی کنید امور جنسی را از کودکی در فرزندان و در بزرگی در خود قوام و ارزشمند تلقی کنید و سرسری با آن برخورد نکنید ( چگونه به غذا و لبا س ) اهمیت ویژه میدهید ...اگر ابتکار و استادی در امور جنسی خود نداشته و نیاموزید اولین اثر ش این است که روح وروان شما هیچ انگیزه متعادل شدن حاصل نخواهد کرد این
مورد از مواهب الهی است که متا سفانه یا بدرستی انجام نمی شود و یا بصورت کاذب وتفریطی و افراطی صورت می گیرد که ستون فقرات زندگی را شکسته و ما هم به سادگی از کنارش عبور می کنیم....خواهش می کنم در مورد درمان با زنبور درمانی اول این موارد را تنظیم سپس به این مسیر گام بگذارید ...شاید بفر مائید چطور این اصول را انجام دهیم که صحیح باشد ...بنده عرض می کنم اگر دست از خود خواهی و تکبر بردارید و دوستی ومحبت را به همه عرضه کنید این مسیر هم به آسانی برایتان هموار خواهد شد. بیا ئید از همین لحظه مصمم بشوید همه را دوست داشته باشیم با تمام آنچه را که فکر می کنید غیر قابل تحمل است ..چون اظهار محبت از شما به دیگری  صفات نادرست او را بتدریج بدرستی تبدیل خواهد کرد و اگر این صفت در یک جامعه گسترده شود
کمتر از یک نسل طول نخواهد کشید که تبلور آن به زیبائی مشهود می گردد. ( شخصا به همه عشق می ورزم و همه را دوست دارم و این شامل تنها انسانها نخواهد شد ...همه ی موجودات حتی جا مدات را )



اضطراب ؛ تشویش و استرس؛ اندوه و غم را با پنبه سر ببرید ...هیچ عاملی
مخرب تر از اینها  برای نا بودی جسم وروح نیست. حسادت و کینه نوک پیکان

آنهاست
I

 




تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:می خواهید که همیشه جوان بمانید؟ ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
مجموعه ی کتاب های اسلامی پايگاه لبیک
اين كتاب ها به صورت فايلهای پی-دی-اف می باشند و تمام آنها از طريق پايگاه لبیک حج وابسته به امور حج و زيارت سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران (labbaik.ir) دانلود گرديده است .

. كتاب های جديد با مشخص گرديده‏اند .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

چند نکته در باره انضباط در کودکان

بچه ها


پرورش کودکانی منضبط، مهارت مهمی است که تمام والدین باید آن را فرابگیرند. انضباط مترادف با مجازات نیست برعکس انضباط یعنی نشان دادن راه درست، احترام به حقوق دیگران و تشخیص رفتار مناسب، و هدف از آن پرورش کودکانی منضبط است که احساس محبوب بودن و امنیت می کنند، دارای اعتماد به نفس بالایی هستند، می دانند چگونه به کنترل خشم خود بپردازند و با هر مسئله کوچکی خود را نمی‌بازند. اگر در آموختن نظم به کودک خود دچار مشکل شده‌اید باید بدانید که همیشه هم شما مقصر نیستید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 بهمن 1389برچسب:چند نکته در باره انضباط در کودکان,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

چند عامل زود پیر شدن
در مقاله حاضر به چند عامل اصلی پیری زودهنگام اشاره می‌شود:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 بهمن 1389برچسب:مقالات خواندنی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

غذاهای چربی سوز


همه ما می‌دانیم، اگر بیش از حد لازم کالری دریافت کنیم، چاق می‌شویم. اما برای کاستن از میزان بالای چربی بدن خوراکی‌هایی وجود دارند که در مقاله حاضر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. در اینجا 7 ماده غذایی از بین برنده چربی را به شما معرفی می‌کنیم.


سیب


یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید:"‌خوردن یک سیب در روز، دکتر را از شما دور می‌کند". در اینجا می‌توان گفت خوردن سیب نه تنها دکتر، بلکه چربی‌های اضافی بدن و اضافه وزن را نیز از شما دور می‌کند. سیب سرشار از پکتین است که همان فیبر خوراکی است و از بین برنده چربی می‌باشد. طبق تحقیقات محققان برزیلی، ‌اگر سیب را قبل از غذا بخورید تاثیر آن در از بین بردن چربی و کاهش وزن 33 درصد بیشتر خواهد بود.



سیر

این ماده غذایی با داشتن ترکیب فعال آلیسین، دارای خواص آنتی‌باکتریال است و سطح کلسترول و چربی‌های غیر سالم را کاهش می‌دهد و چربی سوز قوی محسوب می‌شود.



گوجه فرنگی

سعی کنید این ماده غذایی مفید را در برنامه غذایی خود بگنجانید. خوردن گوجه فرنگی نه تنها باعث سوزاندن چربی‌های اضافی بدن می‌شود بلکه ضد سرطان بوده و به کاهش فشار خون بالا نیز کمک ‌می‌کند.[توصیه‌های جدید برای درمان فشارخون بالا ]



هویج

استفاده از هویج قبل از هر وعده غذایی، کمک خوبی برای کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های اضافی بدن خواهد بود.



پرتقال

پرتقال‌ها دارای ویتامین ث فراوان هستند و حاوی خواص چربی سوز می‌باشند.



انبه


انبه‌‌ها مملو از فیبر هستند و و مقدار کالری آن‌ها بسیار کم است.



اسفناج

اسفناج سرشار از آهن است و سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد و ضد سرطان است.
 




تاریخ: جمعه 1 بهمن 1389برچسب:مقالات گوناگون ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

تغذيه، سلامتي و تناسب اندام  


۳۰ راه‌حل برای کم کردن تدریجی وزن
 در 50 هفته!

با این روش‌ها هفته‌ای ۵۰۰ گرم از وزن خود کم کنید. راه‌های گام‌ به گام خلاص شدن از وزن اضافی:
 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:تغذيه, سلامتي و تناسب اندام,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:لینکهای معماری درون گلچین روز,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

ده اشتباهی که به مغز آسیب می رساند

دوستان لطفا این توصیه ها را جدی بگیرید !



No Breakfast
نخوردن صبحانه

People who do not take breakfast are going to have a lower blood sugar level
کسانی که صبحانه نمی‌خورند قند خونشان به سطح پائین تری افت می‌کند

This leads to an insufficient supply of nutrients to the brain causing brain degeneration
این امر باعث تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می‌شود



Overeating
پرخوری

It causes hardening of the brain arteries, leading to a decrease in mental power
این امر باعث تصلب شرائین (سختی دیواره رگهای مغز) شده و منجر به کاهش قدرت ذهنی می‌شود



Smoking
مصرف دخانیات

It causes multiple brain shrinkage and may lead to Alzheimer disease
این امر باعث کوچک شدن چند برابری مغز و منجر به آلزایمر می‌شود



High Sugar consumption
مصرف زیاد قند و شکر

Too much sugar will interrupt the absorption of proteins
مصرف زیاد قند و شکر جذب پروتئین و مواد غذائی را متوقف می‌کند

and nutrients causing malnutrition and may interfere with brain development
و منجر به سوء تغذیه و احتمالا اختلال در رشد مغزی خواهد شد



Air Pollution
آلودگی هوا

The brain is the largest oxygen consumer in our body
مغز بزرگترین مصرف کننده اکسیژن در بدن ماست

Inhaling polluted air decreases the supply of oxygen to the brain, bringing about a decrease in brain efficiency
دمیدن هوای آلوده باعث کاهش اکسیژن تامینی مغز شده و منجر به کاهش کارآیی مغز می‌شود



Sleep Deprivation
کمبود خواب

Sleep allows our brain to rest
خواب به مغزمان اجازه استراحت می‌دهد

Long term deprivation from sleep will accelerate the death of brain cells
دوره طولانی کاهش خواب منجر به شتاب گیری مرگ سلولهای مغزی خواهد شد



Head covered while sleeping
پوشاندن سر به هنگام خواب

Sleeping with the head covered increases the concentration of carbon dioxide
خوابیدن با سر پوشیده باعث افزایش تجمع دی اکسید کربن

and decrease concentration of oxygen that may lead to brain damaging effects
و کاهش تجمع اکسیژن شده و منجر به تأثیرات مخرب مغزی خواهد شد



Working your brain during illness
کار کشیدن از مغزتان در هنگام بیماری

Working hard or studying with sickness may lead to a decrease in effectiveness of the brain as well as damage the brain
کار سخت یا مطالعه در زمان بیماری ممکن است منجر به کاهش کارآئی مغز و در نتیجه صدمه مغزی شود



Lacking in stimulating thoughts
کاهش افکار مثبت

Thinking is the best way to train our brain
فکر کردن بهترین راه برای تمرین دادن به مغزمان است

acking in brain stimulation thoughts may cause brain shrinkage
کاهش افکار مثبت مغزی ممکن است باعث کوچک شدن مغز شود



Talking Rarely
کم حرفی

Intellectual conversations will promote the efficiency of the brain
مکالمات انتزاعی (ذهنی) منجر به عدم ترویج بهره وری از مغز خواهد شد




نرم افزار تقویت امواج مغز

حتما توضیحات این محصول استثنایی را بخوانید...
 




تاریخ: چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی