معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 هفت روش درمانی در طب اسلامی

 

 

بررسی هفت شیوه طب جسمانی در علم طب جامع اسلامی

1- تغذیه درمانی:

تغذیه درمانی و نگاه به نوع تغذیه، اساس و اصل تمام مكاتب پزشكی جهان، از جمله مكتب پزشكی جامع اسلامی است. این بحث در طب جامع اسلامی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است كه به بحث «اطعمه و اشربه» معروف است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب: هفت روش درمانی در طب اسلامی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کوچکترین کامپیوتر همراه

 

نیاز امروز ما به اینترنت آنقدر عمیق است که شرکت های تولید کننده ی کامپیوتر به فکر طراحی تجهیزات پیشرفته تر و قابل حمل تر افتاده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


معماری سازمانی چارچوبی برای تببین، هماهنگ‌سازی

 

معماری سازمانی چارچوبی برای تببین، هماهنگ‌سازی و همسوسازی کلیه فعالیت‌ها و عناصر سازمان در جهت نیل به اهداف راهبردی سازمان است. معمار سازمانی همانند دیگر معماران با بخش‌های مختلف سیستم درگیر می‏‏شود، اما برخلاف دیگر معماری‌ها، معمار با سیستمی مواجه‌است که اجزای آن اغلب غیرفیزیکی، غیرقابل لمس و مفهومی بوده و روابط حاکم بر آنها منبعث از روابط و فرهنگ کاری و (یا) انسانی است. جهت توصیف چنین سیستمی، او نمی‌تواند از روش‌های رایج برای دیگر معماری‌ها استفاده نماید و نیاز به استفاده از مدل‌های مختلف دارد. می‌توان معماری سازمانی را با مجموعه‌ای از مدل‌های بهم پیوسته و مرتبط نمایش داد که انتخاب بین انواع مدل‌های مناسب بر عهده معمار است. معماری سازمانی ریشه گرفته از بحث‏ «معماری سیستم‌های اطلاعاتی» و به خصوص «معماری اطلاعات» و ادامه این نوع از معماری‌ها بطور خاص در سازمان است. تفاوت معماری سازمانی و معماری سیستم‌های اطلاعاتی در این است که معماری سازمانی تمام جنبه‌های سازمان نظیر کاربران، موقعیت جغرافیایی سیستم‌ها، نحوه توزیع آنها، فرآیندهای حرفه، انگیزه کارها، راهبردها، ماموریت‌های سازمان و غیره را در نظر می‌گیرد، در حالیکه معماری اطلاعات، تنها بر اطلاعات متمرکز شده‌است. در واقع، در معماری سازمانی با یک نوع مهندسی مجدد در کل سازمان، از منظر سیستم‌های اطلاعاتی روبرو هستیم که سعی در بهبود فرآیندهای کاری سازمان از طریق به کارگیری فناوری اطلاعات دارد. این روش از لحاظ تاریخی پیشینة طولانی ندارد و در بین بقیه روش‌ها از تازه‌ترین‌هاست و در طبقه‌بندی آنها از گونه سازمان‌گرا و داده‌گراست و ناشی از گسترش بکارگیری فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و افزایش تعاملات درون و برون سازمانی و همچنین شتاب روز افزون تغییرات است که بحران فناوری را ایجاد نموده‌است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

رونمایی از نمایشگر فوق باریک 


 و منعطف AMOLEDسامسونگ

کاروان سامسونگ در صبح دوم نمايشگاه CES با در دست داشتن صفحه نمايشگر فوق نازک منعطف خود نظر بازديد کنندگان زیادی را به خود جلب کرد.
این صفحه نمایشگر 4.5 اینچی از نوع AMOLED بسیار زيبا و شفاف به نظر می رسد و می تواند همانند یک ورقه کاغذ به راحتی لوله شود و استوانه سيگاری شکلی با قطر يک سانتیمتر را ایجاد کند.
اين محصول از نوع WVGA است و رزولوشن آن 480*840 پيکسل می باشد. سامسونگ می گوید از این نمايشگر منعطف جديد خود در ساخت اسمارت فون ها و تبلت هایی که کلید توليد آنها در سال 2011 زده می شود، استفاده خواهد کرد.


ویژگی منعطف بودن نمايشگر ها از ضخامت های بسیار بسيار اندک آنها ناشی می شود. ضخامت اين نمایشگر نيز تنها 0.3 میلیمتر است و اگر از لبه به آن با دقت نگاه شود، می توان تنها يک خط به چشم دید. در ساخت قالب این نمايشگر از يک زیر لايه پلاستیکی ويژه استفاده شده و لايه AMOLED بر روی يک فویل استيل نصب شده است.
به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور بتوانيم گوشی موبايل خود را لوله کنيم و آن را همانند یک خودکار سر جيب و يا شايد هم پشت گوش خود بگذرایم!

 




تاریخ: یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
مجموعه ی کتاب های اسلامی پايگاه لبیک
اين كتاب ها به صورت فايلهای پی-دی-اف می باشند و تمام آنها از طريق پايگاه لبیک حج وابسته به امور حج و زيارت سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران (labbaik.ir) دانلود گرديده است .

. كتاب های جديد با مشخص گرديده‏اند .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


ذهن پویا

اگر می خواهید همیشه حس تازگی و طراوت را تجربه کنید، باید نگاهی جد ید به زند گی د اشته باشید.
توصیه های زیر به شما کمک می کند با نگاهی تازه، زند گی خود را معنا ببخشید :

ـ هر روز یک تغییر گر چه بسیار کوچک در وضعیت زندگی خود پد ید آورید و با د یگران د رباره این تغییر صحبت کنید.

ـ با هر کس که صحبت می کنید نکته خاصی در او بیابید و آن را مورد تمجید و تأیید قرار د هید.

ـ هر روز با خود این جمله را تکرار کنید: امروز چه کسی را خوشحال کنم؟ اطمینان د اشته باشید با خوشحال کرد ن د یگران چشمه های خوشحالی و انرژی د رون خود تان می جوشد.

ـ وقتی با کسی سخن می گویید که دیدگاهش درباره مسئله ای با شما متفاوت است، سعی کنید خود را در موقعیت او قرار د هید و د ید گاهش را درک کنید. از تقسیم کرد ن افراد به بد و خوب بپرهیزید.

ـ وقتی مسئله ای شما را ناراحت می کند، سعی کنید واقعیت و تعبیر را از هم جدا کنید. از تعبیر رهایی یابید و برای واقعیت ها، راه حل پید ا کنید ؛ سپس به خود بگویید برای خوشحالی خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

ـ سعی کنید در گفتگو با اطرافیان خود از جملات مثبت استفاد ه کنید.

ـ اگر فکری منفی شما را در دایره ای بسته قرار داد، با تکرار جمله های مثبت از این دایره بیرون بیایید. توجه کنید که افکار منفی افکار منفی د یگر را به سوی خود جذب می کنند.

ـ برای برطرف کرد ن وسواس های فکری، از نیروی خیال بهره بگیرید. خود را در موقعیتی که از آن می ترسید، فرض کنید. د قت کنید آن موقعیت چه ویژگی هایی د ارد، گاهی شما فقط به د لیل ابهام در موقعیتی از آن می ترسید. مثلاً شما همیشه وسواس دارید که مبادا هنگام بیرون رفتن از خانه، چیزی را جا بگذارید. از قد رت خیال کمک بگیرید و با خود تصور کنید که از خانه بیرون رفته اید و بعد متوجه شد ه اید کیف پولتان را جا گذاشته اید. به راه حل های ممکن بیند یشید. خواهید د ید آنقد رها هم که تصور می کرد ید، وحشت آور نیست حتی می توانید به صورت عملی موقعیت های مشابه را تجربه کنید.

 




تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:ذهن پویا,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

لینکهای معماری درون گلچین روز 3

ویدئوی صحنه های عاشورا
ویدئویی کوتاه و تاثیرگذار از قسمت نهم سریال مختار نامه که مورد توجه زیاد مخاطبان قرار گرفت بانک جامع مداحی برای دانلود برترین عکسهای جمله تایم در سال 2010 30 نمونه بسیار زیبا از تکنیک انعکاس در عکاسی با 100 هزار دلار! کجاها و چطور میشه مسافرت رفت؟ پخش مستقیم حرم امام حسین علیه السلام پخش مستقیم حرم حضرت اباالفضل علیه السلام ترجمه اسم شما به زبان بلبلي چي ميشه؟
این سايت نتيجه مدتها کار علمي چند پرنده شناسه که تونستن تن صدا و آواي بلبلها رو رمز گشايي کنن زمستان سرد، رادیاتور زیبا، خانه گرم! 10 هتل بزرگی که در سال 2010 در خاورمیانه افتتاح شده اند وبلاگ کانون فرهنگی ثقلین شخصيت مختار ثقفي، كيفيت قيام و چگونگي كشته شدن وي
به همراه صوت و ویدئو 12 ایده خلاقانه برای عکاس ها! سایتی مفید و جذاب برای خانم های باردار
پس از وارد کردن آخرین روز عادت ماهانه، وضعیت و تصویر کودکی که در شکم دارید را می بینید کاروان آسیایی شکست حصر غزه دانلود متن کامل چند کتاب معتبر با موضوع محرم و عاشورا
از جمله ترجمه فارسی کتابهای معتبری مانند: لهوف، خصائص الحسینیه و ... ویژه نامه جامع محرم 1432  




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:لینکهای معماری درون گلچین روز 3,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:لینکهای معماری درون گلچین روز,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی