معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

جهان در 150 سال آینده چگونه خواهد بود؟

» سرویس: علمي و فناوري - علمي

زندگی بشر در قرون آینده بشدت تحت تأثیر فناوری‌های پیشرفته از جمله ابر رایانه‌ها و ربات‌های هوشمند خواهد بود.

 به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توسعه فناوری‌های مختلف از جمله استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر، توسعه دانش پزشکی، گسترش نفوذ سیستم‌های رایانه‌ای و ربات‌ها در زندگی انسان، مشکلات ناشی از افزایش جمعیت و پدیده گرمایش جهانی از جمله مهمترین عوامل تأثیر گذار بر زندگی بشر در 150 سال آینده محسوب می شوند.

 طول عمر

 انتظار می رود که طول عمر بشر طی دهه های آینده با توسعه علوم مختلف بویژه دانش پزشکی، شاهد افزایش چشمگیری بوده و انسان آینده بتواند براحتی تا 150 سال عمر کند.

 درمان اختلالات ژنتیکی در دوران جنینی، توسعه درمان سرطان و ایدز، روش های نوین ژن درمانی برای بیماری‌های مختلف می‌توانند نوید دهنده عمر طولانی‌تر بشر آینده باشند.

 ربات ها

 اگر انسان آینده دست کم 150 سال عمر داشته باشد، نباید تا سن 100 سالگی بازنشسته شود!

 در حال حاضر ربات ها در بسیاری از مشاغل، جایگزین نیروهای کار انسانی شده‌اند؛ اما در آینده ربات‌ها حضور جدی‌تری در زندگی انسان‌ها خواهند داشت و احتمالا کارفرمایان انسان‌های آینده، ربات‌های هوشمند خواهند بود.

 انرژی

 در حال حاضر استفاده از انرژی های پاک مانند انرژی خورشید یا باد بسرعت در حال گسترش بوده و اتکا به سوخت های فسیلی با منابع رو به پایان از جمله نفت هر روز کمتر می شوند.

 انرژی هسته‌ای نیز علاوه بر تولید حجم عظیمی از انرژی، امکان سفرهای فضایی به مقاصد دور دست را فراهم خواهند کرد.

 وضعیت جوی

 ادامه روند صعودی تولید دی اکسید کربن، باعث افزایش چشمگیر درجه حرارت در نقاط مختلف جهان خواهد شد و در این شرایط تا یک قرن آینده شاهد 11 درجه افزایش دما خواهیم بود.

 ذوب شدن یخچال ها، بالا آمدن آب دریا، وقوع توفان های مختلف و بروز سیل در شهرها از جمله مشکلاتی است که ساکنان آینده زمین با آن مواجه خواهند بود.

 مغز انسان

 در حال حاضر نمونه‌هایی از رابط کاربری مغز – رایانه وجود دارند که امکان کنترل برخی عملکردها را برای افراد معلول فراهم می‌کنند.

 شاید تا یک قرن و نیم آینده تایپ کردن بر روی صفحه کلید به یکی از بیهوده‌ترین شیوه‌های نگارش تبدیل شود و انسان با اتصال مستقیم رایانه به مغز خود، مطالب مورد نظر را براحتی بنویسد؛ همچنین در آینده دسترسی آنی به اینترنت یا نرم‌افزارهای خاص با ایمپلنت های چشمی فراهم خواهد شد.

 ابر رایانه

 پردازش حجم عظیم داده‌ها با نسل آینده ابر رایانه‌های پر قدرت تسهیل ‌خواهند شد؛ دانشمندان پیش بینی کرده‌اند که ابر رایانه‌ها تا سال 2045 از هوش انسان پیشی خواهند گرفت!

کلونی های فضایی

 با روند کنونی افزایش جمعیت ساکنان زمین و منابع محدود موجود در این سیاره، انسان‌های آینده باید در فضا بدنبال یافتن سکونتگاه باشند.

 از جمله طرح‌های در دست اجرا، ساخت مستعمرات انسانی بر روی سیاره مریخ است و پیش بینی می‌شود که تا یک قرن دیگر شاهد تولد کودکانی در مستعمرات انسانی بر روی ماه یا مریخ باشیم!




تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:جهان در 150 سال آینده چگونه خواهد بود؟,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت!

اگر با دقت به سرانگشتان خود نگاه کنید خطوطی مواج و تو درتو را در تک‌تک آنها می‌بینید. خطوطی که به اعتقاد بسیاری از مردم می‌تواند آینه‌ای از رفتار و خلق‌وخوهای فردی باشد. سال‌هاست که چینی‌ها با مطالعه و بررسی خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحیات فرزندانشان را شناسایی و متناسب با آن از روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای تربیت و آموزش آنها استفاده می‌کنند.

آنها گاهی پا را از این موضوع فراتر می‌گذارند و برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین همسر و حتی کارمند پیش از بررسی سوابق کاری و رزومه افراد به مطالعه اثر انگشت‌ آنها می‌پردازند. آنها برای این کار نیاز به اثر 5 انگشت دست چپ دارند. بر اساس این باور اثر انگشت در افراد به صورت خطوط دایره‌ای شکل (O) و خطوط مواج (W) دیده می‌شود و وجود هر یک از این خطوط در انگشتان مختلف مانند انگشت شست یا سبابه نشان دهنده یک ویژگی یا خلق‌وخوی اخلاقی است.

برای تجربه این باور تنها به یک برگ کاغذ سفید و یک استامپ نیاز دارید. به 5 انگشت خودتان نگاه کنیدو بعد خودتان را بهتر بشناسید.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشت OOOOO

مستقل‌ترین فرد روی زمین

اگر اثر تمامی انگشت‌های دست چپ از شست تا انگشت کوچک به صورت دایره‌ای باشد، شما با شخصی مواجهید که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است. این فرد شخصیتی بسیار قوی و خلق و خویی گرم دارد، به گونه‌ای که می‌تواند در یک مهمانی به‌راحتی با افراد مختلف با روحیات متفاوت گرم بگیرد و گفت و گو کند. این افراد چه مرد، چه زن شخصیت مستقلی در زندگی دارند و غالبا در زندگی شخصی و کارشان بسیار موفق هستند. تجربه نشان داده این افراد به سختی دچار خشم و بی‌قراری می‌شوند و در شرایط بحرانی می‌توانند با حفظ آرامش بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشند.

 

اثر انگشت WWWWW

خجالتی، صادق و خلاق

گروهی از مردم دارای اثر انگشت مواج هستند. به این ترتیب که اثر هر 5 انگشت آنها به صورت مواج است. بر اساس باور چینی‌ها، فردی که دارای اثر انگشت مواج است یکی از صادق‌ترین و راست‌گوترین افراد است. این افراد خلاقیت بسیار بالایی دارند اما معمولا در موقعیت‌های مختلف به دلیل اینکه خجالتی هستند کمتر می‌توانند پتانسیل‌ها و قابلیت‌های خود را به دیگران معرفی کنند و همین مسئله موجب می‌شود کمتر بتوانند در موقعیت‌های اجتماعی و کاری موفقیت‌کسب کنند، مگر آنکه بتوانند با مدیریت و برنامه‌ریزی بر خجالت خود غلبه کنند. به اعتقاد چینی‌ها، چنین فردی در صورتی که نتواند بر خجالتی بودن خود غلبه کند، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کار باشد.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثرانگشت WOOOO

با او ازدواج کنید

زنان و مردانی که اثر انگشت شست آنها مواج و مابقی آن دایره‌ای است، شخصیت‌های فوق‌العاده روشنفکر با دیدی باز و اجتماعی هستند و همین مسئله مهم‌ترین شرط موفقیت‌های آنها در زندگی خصوصی، ازدواج و کارشان است. به اعتقاد بسیاری از خانواده‌های چینی انتخاب چنین افرادی برای زندگی مشترک، یکی از بهترین گزینه‌هاست، زيرا این گروه علاوه بر دید باز و روشنی که به مسائل دارند افرادی فوق‌العاده مهربان، خانواده‌‌دوست و موفق هستند. اما به دلیل عجله‌ای که برای به سرانجام رساندن کارها دارند، معمولا به مشکل بر می‌خورند. شاید بهتر باشد که این گروه صبر و تحمل بیشتری در پیشبرد کارها و برنامه‌هایشان داشته باشند و کمی روی این ویژگی شخصیتی‌خود کار کنند.

 

اثرانگشت OWWWO

خیلی‌ها به شما حسادت می‌کنند

افرادي كه داراي چنين اثر انگشتي هستند موفقیت‌های زیادی در زندگی دارند اما این موفقیت‌ها را در دراز مدت کسب می‌کنند، بنابراین باید پیگیری زیادی در طول زندگی برای به نتیجه‌ رسیدن کارها و اهداف‌شان داشته باشند. معمولا افرادی که اثر انگشت شست و کوچک آنها دایره و مابقی انگشتانشان مواج است، برای انتخاب کارهای بزرگ و حرفه‌ای ساخته شده‌اند و موقعیت کاری آنها ممکن است موجب حسادت بسیاری از نزدیکانشان شود. این افراد معمولا پشتکار زیادی دارند و انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد، زيرا می‌توانند نتیجه درخشانی از آن کسب کنند.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشتOWWOW

لطفا خود شیفته نباشید

برای افرادی که دارای این اثر انگشت هستند، یادگیری تواضع و فروتنی شرط اول است. این افراد معمولا نسبت به موقعیت و جایگاهی که در زندگی، کار و تحصیل دارند، می‌بالند و فراموش‌شان می‌شود که برای حفظ این موقعیت‌ها باید تلاش کنند، بنابراین در بیشتر مواقع موفقیت‌های کوتاه و زودگذر در مسیر زندگی‌شان قرار می‌گیرد. اما اگر این گروه کمی تواضع داشته باشند، می‌توانند بهترین شرایط را برای زندگی داشته باشند. از طرفی این افراد نباید فراموش کنند که همواره به فکر کار ، تلاش و تکاپوی روزانه باشند. آنها نباید حتی روزی از فکر تلاش و کوشش دست بردارند.

اثرانگشت OWOWW

موفقیت در 40 سالگی در انتظار شما ست

اگر شما هم دارای چنین اثر انگشتی هستید باید بدانید که نفوذ و قدرت زیادی برای به ثمر رساندن پروژه‌های مالی بزرگ دارید و می‌توانید در دهه چهارم زندگی خود به موفقیت‌هایی دست پیدا کنید که بسیاری از هم‌سن و سالانتان به این موقعیت غبطه بخورند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که یاد بگیرید از این نفوذ و قدرتی که دارید برای جذب افراد و دوستی بیشتر با اطرافیان‌تان استفاده کنید. برقراری ارتباط مفید با دیگران، کمک کردن به اطرافیان و فراهم کردن روابط دوستانه با انرژی‌های صادقانه در حفظ موقعیت شما بسیار موثر است.

 

اثر انگشت OOOOW

مودب اما بی‌اعتماد

بیشتر افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند، یعنی به جز اثر انگشت کوچک آنها اثر مابقی انگشتان‌شان دایره‌ای شکل است افرادی بسیار مودب و خوش مشرب هستند. این افراد بهترین گزینه برای دوستی و مراوده با دیگران به ویژه افراد مسن و سالمند هستند و در همه شرایط تلاش می‌کنند آداب‌دانی خود را حفظ کنند و با کمک بهترین واژه‌ها احساسات و نیاز‌هایشان را با دیگران در میان بگذارند. این مسئله موجب شده تا این افراد در میان اطرافیانشان جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند. اما از طرفی این افراد بیش از حد محافظه‌ کارند و خیلی سخت می‌توانند به دیگران اعتماد کنند. برخلاف آنکه مردم و اطرافیان خیلی راحت به این گروه اعتماد می‌کنند آنها خیلی سخت می‌توانند برای شروع کار یا پروژه‌ای به دوستان و اطرافیانشان اتکا کنند.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشت OOOWW

بد اخلاق اما مدیر

یکی از خصوصیت‌های رفتاری افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند تندخویی و بداخلاقی آنهاست. این افراد خیلی زود از کوره در می‌روند و معمولا نمی‌توانند واکنش‌های عصبی خود را کنترل کنند. مهم‌ترین عاملی که موجب می‌شود آنها خیلی زود در مقابل مسائلی که باب‌ میل‌شان نیست ترش‌رویی کنند زودداوری و قضاوت‌های سطحی آنهاست. در حالی که این افراد پتانسیل زیادی برای مدیریت شرایط بحرانی دارند و با کمی تمرین می‌توانند در گروه افراد آرام قرار بگیرند. چاره این گروه آن است که با کمک تمرین‌ها و تکنیک‌های آرامش‌‌بخشی که در حركات كششي ذهن و جسم (يوگا) و تای‌چی وجود دارد کمی بر واکنش‌های رفتاری خود کار کرده و سعی کنند آرامش بیشتر و تمرکز بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها و قضاوت‌هایشان داشته باشند.

 

اثر انگشت OWWWW

در یک قدمی موفقیت

مهم‌ترین ویژگی افرادی که اثر انگشت شست آنها دایره و مابقی انگشت ها مواج است روابط و مهارت‌های اجتماعی است. این گروه از جمله موفق‌ترین افراد برای پیش‌برد پروژه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی هستند و بهترین گزینه برای انجام کارهای اداری و روابط‌عمومی محسوب می‌شوند. این افراد در هر دوره از زندگی خود چه در جوانی و چه میانسالی دوستان زیادی داشته و ارتباط‌های گسترده‌ای با دیگران دارند به‌گونه‌ای که در فهرست دوستان آنها می‌توانید یک کارمند بانک، یک بازنشسته ارتش، یک فروشنده کفش و حتی یک کارگر ساختمانی را مشاهده کنید که وی به سادگی توانسته با مهارت خود ارتباط اجتماعی و دوستانه مناسبی با آنها برقرار کند. این افراد در غالب موارد برای برقراری رابطه دوستانه و کاری بدون مشکل پیش می‌روند و می‌توانند سال‌ها یک رابطه کاری و حتی دوستانه را با موفقیت اداره کنند.

 




تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:شخصیت شناسی از روی اثر انگشت!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

رابطه حافظه و دیدن تصاویر مستهجن 

به نقل از دیلی میل، افرادی که معتاد به نگاه کردن تصاویر مستجن هستند در خطر از دست دادن حافظه کوتاه مدت قرار دارند.

 

دانشمندان آلمانی به بررسی آن قسمت از مغز که مسئولیت حل مسائل، نگه‌داری اطلاعات در حین کار، تصمیم‌گیری و استدلال هستند؛ پرداخته‌اند. آن‌ها در تحقیقاتشان از 28 نفر – که همگی بالای 26 سال بوده و گرایش به جنس مخالف داشتند – خواستند تا به تعدادی از تصاویر اینترنتی نگاه کنند که بعضی از آن‌ها مستهجن و تعدادی غیر‌مستهجن بودند.

تصاویر غیر مستهجن (عادی) شامل عکس‌های خندیدن و ورزش کردن افراد مختلف بود. از داوطلبین خواسته شده بود که همزمان با نگاه کردن عکس‌ها به سوال "آیا این عکس با عکس 4 اسلاید پیش یکسان است؟" جواب "بله" یا "خیر" دهند.

این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن در مقایسه با تصاویر غیر مستهجن تعداد جواب ناصحیح بیشتری داشته‌اند. به‌طور میانگین، این افراد در زمان نگاه کردن به تصاویر مستهجن به 67 درصد سوالات جواب صحیح داده‌اند ولی در زمان دیدن تصاویر معمولی 80 درصد جواب‌های آن‌ها درست بوده است.

این یافته‌ها به روانشناسان کمک می‌کند تا دلیل این موضوع را دریابند که چرا افرادی که معتاد به نگاه کردن هرزه‌نگاری‌های آن‌لاین هستند؛ بر سر قرار ملاقات‌هایشان حاضر نمی‌شوند، فراموش می‌کنند که بخوابند و یا از پذیرفتن مسئولیت‌های شغلی پاپس می‌کشند.

محققین می‌گویند: "تاثیرات منفی تحریکات جنسی بر روی فرآیند‌های شناختی، دلیل بروز قسمتی از این اتفاقات است."

کریستسن لایر فارغ التحصیل روانشناسی و مسئول این پروژه می‌گوید: " تحریکات جنسی در امور مربوط به حافظه فعال، تداخل ایجاد می‌کند؛ قسمت مهمی از حافظه که مسئول عملکرد اجرایی بدن است."




تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:رابطه حافظه و دیدن تصاویر مستهجن ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

(با تشكر از عزیزانی كه این پیام را اطلاع رسانی نموده اند)

به گزارش رسیده از سازمان حج وزیارت  استان تهران ، تصویر یک بخشنامه از سوی روابط عمومی سازمان حج و زیارت در اینترنت منتشر شده که از کارگزاران خود در عراق خواسته به زائران توصیه کنند که از خرید این ادکلن خودداری کنند.
گزارشات واصله حاکیست، تشکیلات القاعده در استان المثنی عراق نوعی ادکلن موسوم به Lovely که حاوی گاز کشنده می باشد را توزیع نموده است که فرد با استشمام آن بعد از چهار روز کشته می شود. و به این عبارت معروف است (بس شمه) یعنی فقط استشمام کن .

در ادامه این بخشنامه آمده است: به قرار مسموع 18 نفر خارجی از این طریق کشته و 32 نفر نیز در بیمارستان های عراق بستری شده اند.

این ادکلن در بازار و در مناطق پر ازدحام و دیگر شهرهای عراق به وفور موجود استو به فروش می رسد.

با توجه به اینکه احتمال خرید این ادکلن توسط زائران عتبات عالیات وجود دارد ، در جلسات توجیهی قبل از سفر موضوع را به نحو مقتضی به زائران اطلاع رسانی فرمایید



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

توانا بود هر که دانا بود

توانا بود هر که دانا بود

 

لطفا این مطلب را تا انتها بخوانید تا بدانید
ما کجا هستیم و چه میکنیم
 
*یهودیان سراسر دنیا : 14 (چهارده) میلیون نفر*
*7 ملیون نفر در آمریکا*
*5 ملیون نفر در آسیا *
*2 ملیون نفر در اروپا *
*یکصد هزار نفر در آفریقا *
 
 
*جمع کل مسلمانان در جهان: یک ملیارد و نیم *
*یک میلیارد نفر در آسیا و خاور میانه *
*400 ملیون نفر درآفریقا *
*44 ملیون نفر در اروپا *
*5 ملیون نفر در آمریکا *
*از هر پنج نفر* *جمعیت روی زمین، یکی مسلمان است *
 
*در مقابل هر یک هندو، دو مسلمان قراردارد *
*درمقابل هر پیرو بودا ، دو مسلمان قراردارد *
*درمقابل هر یهودی 107 مسلمان قراردارد.** *
 
*با اینهمه 14 ملیون یهودی از یک میلیارد و نیم مسلمان نیرومند ترند!** *
* *
* *
*فکر کنید چرا؟
ادامه مطلب را بخونید


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:توانا بود هر که دانا بود ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

آیا می دانید چگونه موبایل شنود می شود؟ (+آموزش)



آیا می دانید چگونه موبایل شنود می شود؟ (+آموزش)
هر تلفن همراهی دارای یک میکروفون  بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را داراست. فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد.

امروزه یکی از تجارت های پرسود برای شرکت های سازنده تلفن های همراه ، فروش دستگاه های فعال کننده میکروفون های تلفن های همراه و امکانات شنود این میکروفون های فعال شده می‌باشد.

این دستگاه ها قابلیت هایی به خریداران آنها می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانند به راحتی ، تلفن همراه شخص مورد نظر خود را به میکروفون مخفی خود تبدیل نموده و کلیه مکالمات وی در محل کار ، منزل و یا حتی در جمع دوستان را  به راحتی شنود نمایند.

البته این دستگاه های شنود تنها توسط شرکت های سازنده تلفن های همراه ، تولید نمی‌شودو سایر شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایل نیز می‌توانند در صورت داشتن کد های نفوذ به دستگاه های تلفن های همراه شرکتی خاص نرم افزار مناسب شنود این نوع تلفن های همراه را تولید نمایند.

البته فعال کردن این نوع سیستم ، عموماً نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که این عمل ممکن است از طریق ارسال پیامک ، بلوتوث و ... انجام گیرد.

در صورتی که فرد مهاجم بخواهد از شیوه ارسال پیامک برای نصب این نرم افزار مخفی استفاده نماید،  پیامکی عمومی‌مانند تبریک سال نو به طیف وسیعی از مشترکان یک شهر ارسال می‌کند و مشترکان تلفن های همراه نیز پس از خواندن این پیامک، فرد مهاجم را در جایگذاری این جاسوس کوچک یاری می‌رسانند.

با استفاده از این تکنولوژی، هر تلفن همراه یک جاسوس بالقوه می‌تواند باشد که حتی در صورت خاموش بودن دستگاه تلفن همراه نیز می‌تواند بسته به حساسیت میکروفون خود ، امواج صوتی را از شعاعی از محیط خود ، جذب و ارسال نماید.

لازم به ذکر است  که این سیستم جاسوسی ، تنها محدود به شنود مکالمات محیطی نمی‌شود بلکه این دستگاه ها قادربه دسترسی به  تمامی‌بخش های تلفن همراه از قبیل یادداشت های شخصی ، پیام‌های کوتاه ، لیست تماس ها و ... می‌باشند.

توصیه هایی برای مقابله با این جاسوس :
1. در صورتی که این سیستم جاسوسی توسط یکی از شرکت های سازنده تلفن همراه به فرد مهاجم فروخته شود، عملاً هیچ کاری نمی‌توان انجام داد جز اینکه به هنگام حضور در جلسات کاری و خصوصی که اطلاعات با ارزشی (مانند اطلاعات مالی) ردوبدل می‌شود باتری موبایل خود را خارج کرده و فضای کاری را عاری از دستگاه تلفن همراه شرکت مورد نظر نمایید.

2. حتی الامکان شماره هایی که پیامک های گروهی ارسال می‌نماید را Ban نمایید.

3. پیامک هایی که از افراد ناشناس می‌رسد و دارای حجمی‌بیش از یک اس ام اس است را باز نکنید.

4. Bluetooth دستگاه موبایل خود را در مواقع غیر ضروری ، در حالت Off قرار دهید.

5. اطلاعات شخصی و حساس مانند رمز عبور سامانه بانکی ، شماره حساب و ... را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره ننمایید.

6. در بازه های زمانی کوتاه ، دستگاه تلفن همراه خود را Format نمایید.

7. به یاد داشته باشیم که دستگاه های تلفن های همراه نسل قدیم به دلیل قدرت پردازش و فضای حافظه اندک از امنیت به مراتب بالاتری نسبت به تلفن های نسل جدید برخوردار هستند.



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟


فقط با رعایت چند مسئله ارگونومی ساده، در محل کار، خانه و در زندگی روزمره، می‏توان از بیماریهای جسمی که معمولا در پیری به سراغ آدم‏ها می‏آد، راحت شد. تصور کنید که در هفتاد سالگی‏تان، به اندازه وقتی که 25 ساله هستید، بتوانید تحرک داشته باشید؛ بدون اینکه دردهای رایج دوران پیری به سراغ شما بیاید.

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نحوه صحیح بلند کردن اجسام



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نحوه صحیح رانندگی



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نحوه صحیح نشستن



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نحوه صحیح برداشتن کودک از زمین



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نحوه صحیح حمل کردن اشیا



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نحوه صحیح ایستادن برای انجام هر کاری



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
یک نرمش کششی بسیار مناسب



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
انجام کشش عضلات به صورت خوابیده



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
انجام حرکات نرمش برای پا



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نرمشی دیگر برای پا



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نرمشی جهت ستون فقرات

 



چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟

چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟
نرمشی جهت کشش عضلات




تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:چگونه تا آخر عمر کمر درد نگیریم؟,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

۵ روش عاشق کردن دیگران



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:۵ روش عاشق کردن دیگران ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

توصیه‌های ساده برای آرام‌سازی ذهن

با رعایت توصیه‌هایی بسیار ساده می‌توانید همواره زندگی سالم و شادابی داشته باشید. این توصیه‌ها می‌تواند برای هر سن و سالی مفید باشد. به یاد داشته باشید كه هیچ وقت برای اصلاح و بهبود روش زندگی دیر نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، زمانی كه دچار استرش یا اضطراب و دلشوره می‌شوید اقدامات زیر را انجام دهید:

- درخواست كمك از دیگران در صورت نیاز

- مشغول شدن به انجام كاری ترجیحا كار مورد علاقه مانند كتاب خواندن، باغبانی و ...

- صحبت كردن با دوستان و اقوام و دیدار با دوستان و آشنایان

- خارج شدن از خانه برای مدت كوتاه و یا قدم زدن در پارك

- ورزش كردن




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:توصیه‌های ساده برای آرام‌سازی ذهن,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

مجموعه ای از حکایات ملا نصرالدین

 

شاید بسیاری از جوانان بگویند، ملانصرالدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که روایت های ملانصرالدین تنها متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست. شاید شخصیت او مربوط به دوران قدیم است ولی پندهای او متعلق به تمام فرهنگ ها و دورانهاست. ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را با بسیاری از موضوعات امروزی همساز کرده اند. در کشورهای آمریکایی و روسیه او را بیشتر با شخصیتی بذله گو و دارای مقام والای فلسفی می شناسند. به هر حال او سمبلی است از فردی که گاه ساده لوح و احمق و گاه عالم و آگاه و حاضر جواب است که با ماجراهای به ظاهر طنزآلودش پند و اندرزهایی را نیز به ما می آموزد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:مجموعه ای از حکایات ملا نصرالدین,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 هفت روش درمانی در طب اسلامی

 

 

بررسی هفت شیوه طب جسمانی در علم طب جامع اسلامی

1- تغذیه درمانی:

تغذیه درمانی و نگاه به نوع تغذیه، اساس و اصل تمام مكاتب پزشكی جهان، از جمله مكتب پزشكی جامع اسلامی است. این بحث در طب جامع اسلامی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است كه به بحث «اطعمه و اشربه» معروف است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب: هفت روش درمانی در طب اسلامی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کوچکترین کامپیوتر همراه

 

نیاز امروز ما به اینترنت آنقدر عمیق است که شرکت های تولید کننده ی کامپیوتر به فکر طراحی تجهیزات پیشرفته تر و قابل حمل تر افتاده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


معماری سازمانی چارچوبی برای تببین، هماهنگ‌سازی

 

معماری سازمانی چارچوبی برای تببین، هماهنگ‌سازی و همسوسازی کلیه فعالیت‌ها و عناصر سازمان در جهت نیل به اهداف راهبردی سازمان است. معمار سازمانی همانند دیگر معماران با بخش‌های مختلف سیستم درگیر می‏‏شود، اما برخلاف دیگر معماری‌ها، معمار با سیستمی مواجه‌است که اجزای آن اغلب غیرفیزیکی، غیرقابل لمس و مفهومی بوده و روابط حاکم بر آنها منبعث از روابط و فرهنگ کاری و (یا) انسانی است. جهت توصیف چنین سیستمی، او نمی‌تواند از روش‌های رایج برای دیگر معماری‌ها استفاده نماید و نیاز به استفاده از مدل‌های مختلف دارد. می‌توان معماری سازمانی را با مجموعه‌ای از مدل‌های بهم پیوسته و مرتبط نمایش داد که انتخاب بین انواع مدل‌های مناسب بر عهده معمار است. معماری سازمانی ریشه گرفته از بحث‏ «معماری سیستم‌های اطلاعاتی» و به خصوص «معماری اطلاعات» و ادامه این نوع از معماری‌ها بطور خاص در سازمان است. تفاوت معماری سازمانی و معماری سیستم‌های اطلاعاتی در این است که معماری سازمانی تمام جنبه‌های سازمان نظیر کاربران، موقعیت جغرافیایی سیستم‌ها، نحوه توزیع آنها، فرآیندهای حرفه، انگیزه کارها، راهبردها، ماموریت‌های سازمان و غیره را در نظر می‌گیرد، در حالیکه معماری اطلاعات، تنها بر اطلاعات متمرکز شده‌است. در واقع، در معماری سازمانی با یک نوع مهندسی مجدد در کل سازمان، از منظر سیستم‌های اطلاعاتی روبرو هستیم که سعی در بهبود فرآیندهای کاری سازمان از طریق به کارگیری فناوری اطلاعات دارد. این روش از لحاظ تاریخی پیشینة طولانی ندارد و در بین بقیه روش‌ها از تازه‌ترین‌هاست و در طبقه‌بندی آنها از گونه سازمان‌گرا و داده‌گراست و ناشی از گسترش بکارگیری فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و افزایش تعاملات درون و برون سازمانی و همچنین شتاب روز افزون تغییرات است که بحران فناوری را ایجاد نموده‌است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

رونمایی از نمایشگر فوق باریک 


 و منعطف AMOLEDسامسونگ

کاروان سامسونگ در صبح دوم نمايشگاه CES با در دست داشتن صفحه نمايشگر فوق نازک منعطف خود نظر بازديد کنندگان زیادی را به خود جلب کرد.
این صفحه نمایشگر 4.5 اینچی از نوع AMOLED بسیار زيبا و شفاف به نظر می رسد و می تواند همانند یک ورقه کاغذ به راحتی لوله شود و استوانه سيگاری شکلی با قطر يک سانتیمتر را ایجاد کند.
اين محصول از نوع WVGA است و رزولوشن آن 480*840 پيکسل می باشد. سامسونگ می گوید از این نمايشگر منعطف جديد خود در ساخت اسمارت فون ها و تبلت هایی که کلید توليد آنها در سال 2011 زده می شود، استفاده خواهد کرد.


ویژگی منعطف بودن نمايشگر ها از ضخامت های بسیار بسيار اندک آنها ناشی می شود. ضخامت اين نمایشگر نيز تنها 0.3 میلیمتر است و اگر از لبه به آن با دقت نگاه شود، می توان تنها يک خط به چشم دید. در ساخت قالب این نمايشگر از يک زیر لايه پلاستیکی ويژه استفاده شده و لايه AMOLED بر روی يک فویل استيل نصب شده است.
به نظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور بتوانيم گوشی موبايل خود را لوله کنيم و آن را همانند یک خودکار سر جيب و يا شايد هم پشت گوش خود بگذرایم!

 




تاریخ: یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
مجموعه ی کتاب های اسلامی پايگاه لبیک
اين كتاب ها به صورت فايلهای پی-دی-اف می باشند و تمام آنها از طريق پايگاه لبیک حج وابسته به امور حج و زيارت سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران (labbaik.ir) دانلود گرديده است .

. كتاب های جديد با مشخص گرديده‏اند .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


ذهن پویا

اگر می خواهید همیشه حس تازگی و طراوت را تجربه کنید، باید نگاهی جد ید به زند گی د اشته باشید.
توصیه های زیر به شما کمک می کند با نگاهی تازه، زند گی خود را معنا ببخشید :

ـ هر روز یک تغییر گر چه بسیار کوچک در وضعیت زندگی خود پد ید آورید و با د یگران د رباره این تغییر صحبت کنید.

ـ با هر کس که صحبت می کنید نکته خاصی در او بیابید و آن را مورد تمجید و تأیید قرار د هید.

ـ هر روز با خود این جمله را تکرار کنید: امروز چه کسی را خوشحال کنم؟ اطمینان د اشته باشید با خوشحال کرد ن د یگران چشمه های خوشحالی و انرژی د رون خود تان می جوشد.

ـ وقتی با کسی سخن می گویید که دیدگاهش درباره مسئله ای با شما متفاوت است، سعی کنید خود را در موقعیت او قرار د هید و د ید گاهش را درک کنید. از تقسیم کرد ن افراد به بد و خوب بپرهیزید.

ـ وقتی مسئله ای شما را ناراحت می کند، سعی کنید واقعیت و تعبیر را از هم جدا کنید. از تعبیر رهایی یابید و برای واقعیت ها، راه حل پید ا کنید ؛ سپس به خود بگویید برای خوشحالی خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

ـ سعی کنید در گفتگو با اطرافیان خود از جملات مثبت استفاد ه کنید.

ـ اگر فکری منفی شما را در دایره ای بسته قرار داد، با تکرار جمله های مثبت از این دایره بیرون بیایید. توجه کنید که افکار منفی افکار منفی د یگر را به سوی خود جذب می کنند.

ـ برای برطرف کرد ن وسواس های فکری، از نیروی خیال بهره بگیرید. خود را در موقعیتی که از آن می ترسید، فرض کنید. د قت کنید آن موقعیت چه ویژگی هایی د ارد، گاهی شما فقط به د لیل ابهام در موقعیتی از آن می ترسید. مثلاً شما همیشه وسواس دارید که مبادا هنگام بیرون رفتن از خانه، چیزی را جا بگذارید. از قد رت خیال کمک بگیرید و با خود تصور کنید که از خانه بیرون رفته اید و بعد متوجه شد ه اید کیف پولتان را جا گذاشته اید. به راه حل های ممکن بیند یشید. خواهید د ید آنقد رها هم که تصور می کرد ید، وحشت آور نیست حتی می توانید به صورت عملی موقعیت های مشابه را تجربه کنید.

 




تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:ذهن پویا,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

لینکهای معماری درون گلچین روز 3

ویدئوی صحنه های عاشورا
ویدئویی کوتاه و تاثیرگذار از قسمت نهم سریال مختار نامه که مورد توجه زیاد مخاطبان قرار گرفت بانک جامع مداحی برای دانلود برترین عکسهای جمله تایم در سال 2010 30 نمونه بسیار زیبا از تکنیک انعکاس در عکاسی با 100 هزار دلار! کجاها و چطور میشه مسافرت رفت؟ پخش مستقیم حرم امام حسین علیه السلام پخش مستقیم حرم حضرت اباالفضل علیه السلام ترجمه اسم شما به زبان بلبلي چي ميشه؟
این سايت نتيجه مدتها کار علمي چند پرنده شناسه که تونستن تن صدا و آواي بلبلها رو رمز گشايي کنن زمستان سرد، رادیاتور زیبا، خانه گرم! 10 هتل بزرگی که در سال 2010 در خاورمیانه افتتاح شده اند وبلاگ کانون فرهنگی ثقلین شخصيت مختار ثقفي، كيفيت قيام و چگونگي كشته شدن وي
به همراه صوت و ویدئو 12 ایده خلاقانه برای عکاس ها! سایتی مفید و جذاب برای خانم های باردار
پس از وارد کردن آخرین روز عادت ماهانه، وضعیت و تصویر کودکی که در شکم دارید را می بینید کاروان آسیایی شکست حصر غزه دانلود متن کامل چند کتاب معتبر با موضوع محرم و عاشورا
از جمله ترجمه فارسی کتابهای معتبری مانند: لهوف، خصائص الحسینیه و ... ویژه نامه جامع محرم 1432  




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:لینکهای معماری درون گلچین روز 3,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:لینکهای معماری درون گلچین روز,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی