معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

.
بايد در زندگي او چنين آدمي باشيد:
.
.
يك دوست
يك همدم
يك عشق
يك پدر
يك برادر
يك رئيس
يك نجار
يك برقكار
يك لوله كش
يك مكانيك
يك دكتر
يك طراح
يك متخصص روابط جنسي
يك متخصص زنان
يك روانپزشك
يك رونكاو
يك ماساژور
يك شنونده خوب
يك برنامه ريز خوب
يك آدم تميز
با احساس
ورزشكار
گرم
دلسوز
شجاع
باهوش
بامزه
خلاق
قوي
رقيق القلب
همدرد
پرتح مل
آينده نگر
بلندپرواز
لايق
قابل اعتماد
راستگو
قابل اتكا
و
سكسي
.
.
.
.
و اين نكات را هرگز فراموش نكنيد :
.
.
مدام از او تعريف كنيد
عاشق خريد كردن باشيد
صادق باشيد
پول تان از پارو بالا بره
و به دخترهاي ديگه هم نگاه نكنيد
.
.
..
و در عين ح ال شما بايد:
.
.
.
تمام توجه تان را به او معطوف كنيد و اصلا توقع همين رفتار را از او نداشته باشيد
زمان زيادي را به او اختصاص بدهيد، مخصوصا در تنها گذاشتنش
به او فضاي كافي بديد، ( اين يعني : هيچ وقت نپرسيد كه كجا ميري)
.
.
.
و تاكيد مي كنم كه اين سه چيز را هرگز فراموش نكنيد:
.
.
تولدش را
سالگردهاي مشتركتان را
و قرار ملاقات هايي كه مي گذاره
.
.
.

.
.
.
.
.
و حالا خانم هاي مح ترم چه طور مي توانند يك مرد را خوشح ال كنند:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
فقط دست از سرش برداريد و تنهايش بگذاريد




تاریخ: سه شنبه 6 دی 1390برچسب:بايد در زندگي او چنين آدمي باشيد:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

آسان بودن نماز برای خاشعان


برای پیشرفت و پیروزی بر مشکلات دو پایه اساسی لازم است، که یکی در درون وجود می‌بایست باشد و آن ورزیدگی خاصّ انسان است،‌و دیگری تکیه‌گاه نیرومندی که هر آن از آن مدد گرفته شود و خیلی روشن است که هنگام بروز سختی‌ها انسان احتیاج به نیروی بیشتری دارد و باید با اتکاء به نیروی بزرگتر و مبدء لایزالی خود را تقویت کند تا به کمک او قادر به حل مشکلات باشد.

"و استعینوا بالصّبر و الصّلوة و انّها لکبیرة الاّ علی الخاشعین : در زندگی از صبر و نماز کمک گیرید هر چند نماز کار مشکلی است مگر برای فروتن‌ها." «بقره ،45»

استعانت از دو نیرو صبر و نماز



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:آسان بودن نماز برای خاشعان,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

اجابت سریع دعای گناهکاران!

آیا با وجود انجام گناه می توان به اجابت دعا امید داشت؟
جابت سریع دعای گناهکاران


انسان ها از نظر اجابت دعا چند دسته اند:


1- کسانی که اهل گناه اند ممکن است همه ی دعاها و یا برخی از آن ها به اجابت برسد! زیرا در روایات آمده است که گاهی خداوند چون دوست ندارد صدای بنده ای را بشنود همین که او چیزی درخواست کرد خواسته اش را برآورده می کند تا دوباره او را صدا نزند و در خانه اش نرود و بر عکس گاهی اجابت دعا و خواست بنده ای را به تأخیر می اندازد چون او را دوست دارد و مایل است او مکرر به در خانه اش بیاید و او را صدا بزند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:اجابت سریع دعای گناهکاران!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

فکر کن ، زندگی کن



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:فکر کن , زندگی کن,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کوچکترین کامپیوتر همراه

 

نیاز امروز ما به اینترنت آنقدر عمیق است که شرکت های تولید کننده ی کامپیوتر به فکر طراحی تجهیزات پیشرفته تر و قابل حمل تر افتاده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 مسدود کردن راه ورود صفحات تبلیغاتی

احتمالا تا کنون با نام پوپوپ ادورتیس برخورد کرده اید.صفحه های تبلیغاتی که خود به خود باز می شوند و حاوی یکسری جملات و تصاویر تبلیغاتی می باشند. این صفحات تبلیغاتی از طریق اینتنت و بر روی دستگاههایی که ..... شامل ویندوز اکس.پی/۲۰۰۰ می باشند باز میشوند و در صورتی که پورت تی.سی.پی ۱۳۵ سیستم عامل ویندوز باز باشد بر روی صفحه مانیتور نمایش داده می شوند.

از شدن مکرر صفحات تبلیغاتی به غیر از اینکه موجب آزار و اذیت کاربر می شوند، مشکلات دیگری نیز دارند.

اغلب این صفحات حاوی جملات غیر اخلاقی است و بسیاری از آنها کاربر را به سمت اینگونه سایتها دعوت می کنند.

 برای جلوگیری از ورود این صفحات و عدم نمایش آنها موارد زیر را انجام دهید :

۱) در کنترل پنل بر روی ادمین ایستراتیو تولز دو بار کلیک کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود.
 ۲) بر روی آیکن سرویسیز دو بار کلیک کنید.
 ۳) در پنل سمت راست سرویسیز ، ابتدا سرویس مسنجر را بیابید و سپس دو بار بر روی آیکون آن کلیک کنید.
 ۴) در پنجره مسنجر پروپرتیس در فسمت استارت تایپ گزینه دیسبلی را انتخاب و سپس ok را کلیک نمایید.




تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب: مسدود کردن راه ورود صفحات تبلیغاتی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

کلیپ سلامتی




I

 

 

 

http://apitherapy.iranblog.com/

 



در هر شرايطي كه هستيد از تلاش زنبور عسل بهره مند يد و نا خواسته وندانسته هميشه زير پوشش  درماني زنبور عسل قرار داريدميدا نيد چطور ؟  اگر توانستيد به مدارك علمي مستند در اين زمينه دست يابيد ...نشان دهنده كنجكاوي هو شمندانه  شماست  و لي اگر نخواستيد و حوصله مطالعه علمي آنرا نداريد ...شخصا با استدلا لات  قاطع  به شما نشان خواهم داد كه  چگونه  لحظه اي  از حما يت اين حشرت بي نظير دور نيستيد ...نه براي شيريني عسلش كه اين اندك كاري است كه از او نمايان است بلكه هر چه مي خوريد و مي آشاميد و مي پوشيد و يا بر مركبي مي نشينيد و تنفس سالمي مي كنيد وووو در همه ي اينها نقش و حضور زنبور عسل برجسته است.



همه ی موجودات  ((چه حیوانی چه گیاهی)) از ابتدا ی خلقت تا به اخر مدیون حضور زنبور عسل  می باشند و اگر محیط زیست  ما پایدار ی دارد بخش اعظم آن مدیون همین حشره است ...پس خواسته و نا خواسته سلامتی ما در این زنجیره حیات (( اکولوژی)) به تلاش و زندگی زنبور عسل همیشه پیوند داشته است البته نه بخاطر عسل ووو بلکه اصلی ترین وظیفه زنبور عسل (( گرده افشانی )) است که اگر بوسیله این حشره انجام نمی شد از این همه زیبا ئی خبری نبود و اصلا موجودی روی کره زمین نمی زیست (( نمی توانست)) ...یعنی همین گیاهی که بعنوان دارو مصرف می کنید گلهای زیبا ئی که چشمان شما را مسحور کرده است  درختان  بر افراشته  جنگلها و غذا های متنوع سر سفر شما ...لبا سهای رنگا رنگ  حتی همین نفت و گاز و همه ی مواد شیمیائی از تلاش این حشره حاصل شده (( چطور ؟))(( با ید به مقا لات علمی رجوع فر مائید ))...پس بیندیش و بیشتر به زندگی این حشره از راه علمی توجه کنید که تک تک سلو لهای ما و همه ی موجودات مدیون او هستندو دربتن زنتیک آنها ثبت شده است . این پارامتر رادر چهره زنبور عسل دانشمندان به وضوح یافته و موجب شگفتی  است .
((چهل سال تجربه +  میلیون ها سال پشتوانه))
میدانید که زنبور عسل قبل از آفرینش انسان بر روی کره زمین می زیسته است ...ومی دانید حیات موجودات این کره خاکی تا چه میزان به حضور این حشره وابسته است ...که اگر نباشد چه می شود !..لطفا در این زمینه مطالعه کنید. سلامتی هر جا معه به اندیشه علمی و مطالعه دقیق بستگی دارد. 
زنبور درمانی با اصو ل تجربه شده چهل ساله بی نظیر ترین روش درمان در قالب ((منگو))با این روش درمانی شما فقط درمان نمی شوید بلکه فردی تازه متولد شده در قالبی نوجهان را خواهید یافت ...با این روش شما به مسیری گام می گذارید که شاه کلید حیات را یافته و با تعالیم خاص لباس مندرس عقاید نا موزون را دور انداخته و به سرای حقیقی زندگی راه می یابید و همان می شوید که خرد انسانی می طلبد..اما باید کا ملا همگام شوید ...و هر گز از مسیر صبر و صداقت و شکیبائی خارج نشوید به همین دلیل است که سفارش می کنم اول مطالعه کنید سپس انتخاب کنید ..این روش هرگز مانند ندارد ولی شتابزده و از روی کم حوصله گی وارد نشوید هر چقدر می توانید بررسی و مطالعه کنید.
تا از درون یقین پیدا نکردید به این سمت روی نیاورید که بسیار صدمه خواهید دید


سپس انتخاب



Who Says Earth Is Big ? Look At This!


 

 

 





ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:کلیپ سلامتی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

جوان و بازگشت به خدا

آن‏گاه که ناپاکی در وجود آدمی رخنه کرد و صفحه سفید دفتر اعمال سیاه شد، با سهل‏انگاری، روز به روز بر وسعت تیرگی‏ها افزوده می‏شود. بر این اساس، هر چه زودتر باید صحیفه وجود را از آلودگی گناهان با آب پاک توبه شست‏وشو داد، امام صادق علیه‏السلام در این‏باره فرموده است:
بر اثر گناه کدورتی در قلب پیدا می‏شود که با تکرار گناه کم‏کم قلب را فرا می‏گیرد و دیگر، انسان روی سعادت را نخواهد دید. اگر توبه کند، آن کدورت پاک می‏شود و به نور فطرت باز می‏گردد.
استاد اخلاق، شیخ محمد بهاری در مورد توبه می‏فرماید:
همچنان که اگر کسی سمی خورده باشد، اگر طالب صحت بدنش است لازم است بر او که فوری دست و پایی کند و آن سم را به قی و غیره از بدن خود خارج بسازد و اگر مسامحه کرد، او را دفعة هلاک خواهد کرد، سمومات معاصی نیز چنین است که اگر مسامحه از توبه شود، بسا می‏شود که فورا می‏میرد و ختم به شر می‏شود. «نعوذ باللّه‏ جمیع انبیا و اولیا» عمده ترسشان در دار دنیا، از سوء خاتمه بوده است.
با توبه می‏توان ظلمت‏های درونی را به روشنی تبدیل کرد و به سوی فطرت پاک حقیقت‏جوی خود بازگشت و درصدد جبران گذشته برآمد و به سفارش‏هایی که در باب توبه وارد شده است، عمل کرد. البته خواندن و یادآوردن داستان توبه کنندگان راستین که با عزم و اراده‏ای استوار از گرداب گناه بالا آمده‏اند، می‏تواند الگوی خوبی برای توبه‏کاران باشد. توبه کننده، در حقیقت مهاجر الی اللّه‏ است؛ زیرا توانسته است به وسیله توبه از گناهان و ناپاکی‏ها دوری گزیند. انسان اگر از گناه پشیمان شود، گام نخست را برای پاکی وجودش برداشته است و این توفیق را نباید نادیده گیرد. خوب است فرد گناهکار بداند که رسول گرامی اسلام صلی‏الله‏علیه‏و‏آله می‏فرماید:
«التّائبُ مِنَ الذّنبِ کَمَن لاذَنبَ لَهُ؛ بازگشت کننده از گناه، مانند کسی است که گناهی بر او نباشد».
چه بسا انسان تصمیم به توبه می‏گیرد و نفس اماره را شکست می‏دهد، ولی شیطان او را فریب می‏دهد و پیشنهاد امروز و فردا را به او می‏کند که شیطان از این راه بسیاری از انسان‏ها را از توفیق توبه باز می‏دارد.
هنگامی که باب قبول توبه باز شد، شیطان از تسلط به انسان ناامید گشت، ولی راه چاره را در این دید که انسان‏ها را با آرزوی «توبه صحیح و کامل» فریب دهد و توبه آنان را تا هنگام مرگ به تأخیر اندازد.
پیامبر خدا صلی‏الله‏علیه‏و‏آله‏وسلم درباره اهمیت توبه جوان می‏فرماید: «ما مِنْ شَیْ‏ءٍ أَحَبُّ اِلَی اللّه‏ِ مِنْ شابٍّ تائِبٍ؛ هیچ چیز نزد خدا، محبوب‏تر از جوان توبه کننده نیست».
برای انسان چیزی لذت بخش‏تر از این نیست که خداوند او را دوست می‏دارد و انسان توبه‏کار نیز شامل این لطف الهی است: «اِنّ اللّه‏ یُحبُّ التَوّابینَ وَ یُحِبُّ الْمُتَطَهِّرینَ؛ خداوند توبه‏کاران و پاکیزگان را دوست دارد». (بقره: 222)
جوانی بهترین سن توبه است و البته موقعیت هر سنی برای توبه، بهتر از سن بالاتر است و نباید توبه را لحظه‏ای به تأخیر انداخت، نباید منتظر شب جمعه، شب قدر، صحرای عرفات، ماه محرم و یا... شد. رساندن این پیام در قالب تفسیر مناجات پرشکوه «تائبین» در اوقات مناسب به ویژه هنگامی که آمادگی روحی برای توبه وجود دارد، می‏تواند از مؤثرترین برنامه‏های تربیتی باشد.

 

 




تاریخ: دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:جوان و بازگشت به خدا,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی


ذهن پویا

اگر می خواهید همیشه حس تازگی و طراوت را تجربه کنید، باید نگاهی جد ید به زند گی د اشته باشید.
توصیه های زیر به شما کمک می کند با نگاهی تازه، زند گی خود را معنا ببخشید :

ـ هر روز یک تغییر گر چه بسیار کوچک در وضعیت زندگی خود پد ید آورید و با د یگران د رباره این تغییر صحبت کنید.

ـ با هر کس که صحبت می کنید نکته خاصی در او بیابید و آن را مورد تمجید و تأیید قرار د هید.

ـ هر روز با خود این جمله را تکرار کنید: امروز چه کسی را خوشحال کنم؟ اطمینان د اشته باشید با خوشحال کرد ن د یگران چشمه های خوشحالی و انرژی د رون خود تان می جوشد.

ـ وقتی با کسی سخن می گویید که دیدگاهش درباره مسئله ای با شما متفاوت است، سعی کنید خود را در موقعیت او قرار د هید و د ید گاهش را درک کنید. از تقسیم کرد ن افراد به بد و خوب بپرهیزید.

ـ وقتی مسئله ای شما را ناراحت می کند، سعی کنید واقعیت و تعبیر را از هم جدا کنید. از تعبیر رهایی یابید و برای واقعیت ها، راه حل پید ا کنید ؛ سپس به خود بگویید برای خوشحالی خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

ـ سعی کنید در گفتگو با اطرافیان خود از جملات مثبت استفاد ه کنید.

ـ اگر فکری منفی شما را در دایره ای بسته قرار داد، با تکرار جمله های مثبت از این دایره بیرون بیایید. توجه کنید که افکار منفی افکار منفی د یگر را به سوی خود جذب می کنند.

ـ برای برطرف کرد ن وسواس های فکری، از نیروی خیال بهره بگیرید. خود را در موقعیتی که از آن می ترسید، فرض کنید. د قت کنید آن موقعیت چه ویژگی هایی د ارد، گاهی شما فقط به د لیل ابهام در موقعیتی از آن می ترسید. مثلاً شما همیشه وسواس دارید که مبادا هنگام بیرون رفتن از خانه، چیزی را جا بگذارید. از قد رت خیال کمک بگیرید و با خود تصور کنید که از خانه بیرون رفته اید و بعد متوجه شد ه اید کیف پولتان را جا گذاشته اید. به راه حل های ممکن بیند یشید. خواهید د ید آنقد رها هم که تصور می کرد ید، وحشت آور نیست حتی می توانید به صورت عملی موقعیت های مشابه را تجربه کنید.

 




تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:ذهن پویا,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

چند نکته در باره انضباط در کودکان

بچه ها


پرورش کودکانی منضبط، مهارت مهمی است که تمام والدین باید آن را فرابگیرند. انضباط مترادف با مجازات نیست برعکس انضباط یعنی نشان دادن راه درست، احترام به حقوق دیگران و تشخیص رفتار مناسب، و هدف از آن پرورش کودکانی منضبط است که احساس محبوب بودن و امنیت می کنند، دارای اعتماد به نفس بالایی هستند، می دانند چگونه به کنترل خشم خود بپردازند و با هر مسئله کوچکی خود را نمی‌بازند. اگر در آموختن نظم به کودک خود دچار مشکل شده‌اید باید بدانید که همیشه هم شما مقصر نیستید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 بهمن 1389برچسب:چند نکته در باره انضباط در کودکان,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی