معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
نرم افزار
بررسي اطلاعات هاردديسک به صورت لحظه‌اي و مقابله با انواع کدهاي مختلف در وب، از ديگر امکانات اين برنامه امنيتي است. اين برنامه با ظاهري ساده و کاربري آسان، بسيار کاربر پسند است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، برنامه اين هفته با نام Loaris Trojan Remover، برنامه اي حرفه اي و بسيار قدرتمند براي پاک سازي رايانه از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربي است که امنيت سيستم را با مشکل روبه رو مي کند. همچنين برخورداري از يک بانک اطلاعاتي قدرتمند، از مهم ترين خصوصيات اين نرم افزار است؛ زيرا به شناسايي آخرين و جديدترين فايل هاي مخرب کمک مي‌کند.

 بررسي اطلاعات هاردديسک به صورت لحظه‌اي و مقابله با انواع کدهاي مختلف در وب، از ديگر امکانات اين برنامه امنيتي است. اين برنامه با ظاهري ساده و کاربري آسان، بسيار کاربر پسند است.

از ديگر قابليت هاي کليدي آن مي توان به مواردي چون قابليت ريست کردن فايل هاي موجود در Cash اينترنت، قابليت ريست کردن اطلاعات موجود در مموري سيستم ، امکان جلوگيري از سرقت رمزهاي عبور ، توانايي بررسي حافظه هاي متصل شده و پاک سازي آن ها و سازگاري با تمامي نسخه هاي ويندوز اشاره کرد.

دانلود نرم افزار




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

سرویس ایمیل یاهو یکی از چند سرویس برتر ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی هست و برایه همین در سرتاسر دنیا کاربران بسیاری رو به خود اختصاص داده. ایمیل تبادلی فراوان در طول روز و همچنین امکان عضویت در بسیاری از گروه های یاهو و سایت هایی که از ایمیل یاهو پشتیبانی میکنند سبب میشه که در طی مدتی کم، تعداد زیادی ایمیل در داخل Inbox و Spam پست الکترونیکی ما انباشته بشه که البته خیلی از آنها برای ما کاربردی ندارند.

گاهی اوقات تعداد آن ها به هزارن ایمیل هم میرسد، به همین جهت پاک کردن این تعداد ایمیل کار وقت گیر و خسته کننده ای خواهد بود.

در ایمیل Yahoo حداکثر میتوان لیست ۲۰۰ ایمیل را مشاهده نمود و در هر لحظه حداکثر امکان پاک کردن ۲۰۰ ایمیل فراهم هست. در این آموزش که پایگاه AD3   برای شما تهیه کرده است، خواهید توانست با تنظیماتی که در سیستم جدید ایمیل یاهو قرار داده شده است، تمام ایمیل های موجود در اینباکس و اسپم یاهو را به یکباره حذف نمایید.

 

برای انجام اینکار ابتدا وارد محیط ایمیل خود بشید. و سپس طبق شکل زیر در قسمت Options گزینه Mail Options رو انتخاب کنید.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

در اینجا صفحه Options برای انجام تنظیمات در ایمیل Yahoo باز میشه. کافیه در این قسمت به بخش  Behavior بریم و از قسمت Show Messages گزینه دوم یعنی (In a scrolling list (show Preview Pane رو انتخاب کنیم.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

بعد از انتخاب این گزینه پیغامی مبنی بر نیاز به رفرش کردن صفحه (تازه کردن مجدد) مانند شکل زیر نمایان می شود که باید کلید OK را فشار دهید. و سپس برای ذخیره سازی تمام تنظیمات انجام شده، کلید Save را در بالای قسمت Options فشار دهید.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

خب کار تنظیمات انجام شده. حالا وارد قسمت Inbox یا Spam شوید تا تمام ایمیل های موجود را حذف نمایید. برای این کار کافیه اولین تیک در بالای لیست ایمیل ها را فعال کنید تا تمام ایمیل ها انتخاب شوند و سپس کلید Delete را در بالای لیست ایمیل ها انتخاب نمایید. و در پیغامی که ظاهر می شود کلید OK را فشار دهید تا تمام ایمیل ها پاک شوند.

www.ad3.ir - پاک کردن همه ایمیل های موجود در Inbox یاهو  

در صورت وجود مشکل در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود.

موفق باشید.




ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

هشدار امنیتی پلیس فتا در خصوص
Adobe Reader
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا نوشت:
 
طبق اعلام معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در بررسی بولتن‌های امنیتی شرکت‌های‌غربی، شرکت Adobe اعلام کرده است که در نسخه‌های قدیمی نرم افزارهای Flash و Reader این شرکت، کدهای آسیب‌پذیری پیدا شده است که مهاجمان می‌توانند با ارسال کد در شبکه‌های وب منجر به خسارت و آسیب کاربران دیگر شوند. نسخه‌های 9.5 و 10.1.2 و همچنین x.9 وv.10 ویندوز و مکینتاش و یونیکس و نسخه‌های قبلی سبب بروز چنین آسیب‌هایی می‌شوند.
 
بدلیل وجود یک کد آسیب‌پذیر در این نرم‌افزارها، مهاجم می‌تواند با ساخت یک PDF تحت وب که Reader را مجبور به بازکردن خود می‌كند، قادر است کدی را وارد سیستم قربانی كنند و از این طریق در ارسال یا دریافت فایل‌های قربانی تسلط پیدا كند. البته بخش امنیت شرکت Adobe اعلام داشت با آپدیت جدید این محصولات این مشکل کاملاً رفع شده است، تنها کاربران برای حفظ امنیت سیستم خود باید مراحل زیر براي غیرفعال کردن Reader تحت مرورگر خود و همچنین امکان 3D را در برنامه غیرفعال كنند.
 
برای غیرفعال کردن نمایش فایل‌های PDF در مرورگر وب مراحل زیر را باید انجام دهید:
 
•نرم افزار Adobe Acrobat Reader را باز كنید.
 
•منوی Edit را کلیک كنید.
 
•بخش تنظیمات (Preference) را باز کنید.
 
•در قسمت تنظیمات بخش اینترنت را کلیک كنند.
 
•در این بخش گزینه نمایش PDF در مرورگر (Display PDF in browser) را که تیک خورده است، غیرفعال كنند.
 
Edit ->Preferences -> JavaScript; uncheck Enable Acrobat JavaScript
 
همچنین این شرکت اعلام داشت بدلیل بازشدن برخی از فایل‌های PDF بطور خودکار در مرورگر کاربر می‌تواند با تنظیمات در بخش رجیستری ویندوز آن را غیرفعال كنند.
 
HKEY_CLASSES_ROOT\AcroExch.Document.7 "EditFlags"=hex: 00,00,00,00





تاریخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:هشدار امنیتی پلیس فتا در خصوص Adobe Reader,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 مسدود کردن راه ورود صفحات تبلیغاتی

احتمالا تا کنون با نام پوپوپ ادورتیس برخورد کرده اید.صفحه های تبلیغاتی که خود به خود باز می شوند و حاوی یکسری جملات و تصاویر تبلیغاتی می باشند. این صفحات تبلیغاتی از طریق اینتنت و بر روی دستگاههایی که ..... شامل ویندوز اکس.پی/۲۰۰۰ می باشند باز میشوند و در صورتی که پورت تی.سی.پی ۱۳۵ سیستم عامل ویندوز باز باشد بر روی صفحه مانیتور نمایش داده می شوند.

از شدن مکرر صفحات تبلیغاتی به غیر از اینکه موجب آزار و اذیت کاربر می شوند، مشکلات دیگری نیز دارند.

اغلب این صفحات حاوی جملات غیر اخلاقی است و بسیاری از آنها کاربر را به سمت اینگونه سایتها دعوت می کنند.

 برای جلوگیری از ورود این صفحات و عدم نمایش آنها موارد زیر را انجام دهید :

۱) در کنترل پنل بر روی ادمین ایستراتیو تولز دو بار کلیک کنید تا پنجره مربوط به آن باز شود.
 ۲) بر روی آیکن سرویسیز دو بار کلیک کنید.
 ۳) در پنل سمت راست سرویسیز ، ابتدا سرویس مسنجر را بیابید و سپس دو بار بر روی آیکون آن کلیک کنید.
 ۴) در پنجره مسنجر پروپرتیس در فسمت استارت تایپ گزینه دیسبلی را انتخاب و سپس ok را کلیک نمایید.




تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب: مسدود کردن راه ورود صفحات تبلیغاتی ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
نگارش در تاريخ پنجشنبه ۳٠ دی ۱۳۸٩ توسط هنرمعماری

 




تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

صفحه قبل صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی